FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Zawieszenie i układ kierowniczy => Wątek zaczęty przez: pies w Maj 19, 2010, 21:07:19 pm

Tytuł: Różnica w wysokości lewej i prawej strony po zmianie sprężyn
Wiadomość wysłana przez: pies w Maj 19, 2010, 21:07:19 pm
Mam pewien problemik dałem mechanikowi sprężyny od Tracka żeby wstawił do mojego Poldka i kazałem uciąć dwa zwoje, przy odbiorze auta okazało się iż on stwierdził, że po jednym zwoju wystarczy (WTEDY JESZCZE NIE WIDZIAŁEM RÓŻNICY). No i się oczywiście musiałem z mechanikiem naciągać żeby poprawił tkj. mówiłem bo Poldek był wyższy od serii. Dociął więc po tym drugim zwoju i co się okazało!!! Strona od kierowcy siedzi niżej w stosunku do strony pasażera o jakieś 3cm licząc od opony do błotnika. Muszę gdzieś jeszcze stanąć na bardzo płaskim terenie i zmierzyć od progu do ziemi. No i ważna informacja mój poldek był najprawdopodobniej puknięty w prawą strone, w każdym razie na pewno z przodu więc czy to możliwe, że np błotnik krzywo siedzi?
Tytuł: Różnica w wysokości lewej i prawej strony po zmianie sprężyn
Wiadomość wysłana przez: Grejfrut w Maj 19, 2010, 21:11:38 pm
może sprężyny nie wskoczyły na swoje miejsce albo zezowaty mechanik ;)
Tytuł: Różnica w wysokości lewej i prawej strony po zmianie sprężyn
Wiadomość wysłana przez: pies w Maj 19, 2010, 21:12:21 pm
jedno i drugie
Tytuł: Różnica w wysokości lewej i prawej strony po zmianie sprężyn
Wiadomość wysłana przez: Stingerek w Maj 19, 2010, 21:19:23 pm
No i trzecie.
Czy uciety zwoj został położony czy został obcięty i włożony ?
bo jesli tak jest, to spręzyne trzeba ułożyć... przejedź się po wertepach pare razy sama wskoczy na swoje miejsce.
Tytuł: Różnica w wysokości lewej i prawej strony po zmianie sprężyn
Wiadomość wysłana przez: pies w Maj 19, 2010, 22:05:35 pm
To zbyt piękne żeby było prawdziwe... ale jak się przejadę po polu namiotowym w Słonnych to całkiem możliwe :)
Tytuł: Różnica w wysokości lewej i prawej strony po zmianie sprężyn
Wiadomość wysłana przez: karpiu19_88 w Maj 20, 2010, 07:56:20 am
pies,  to normalka ze stoi krzywo bo masz ROVER-a u mnie tez tak jest a wszystko przez tył sprawdź sobie z tyłu różnice to zobaczysz ze lewa jest niżej ja też tak mam lewa jest niżej o 3 cm :x  dopiero wyprowadzenie tyłu da poprawe z przodu  niestety tak jest  jak będę robił tył to myśle to zniwelować  :twisted:





http://www.fsoptk.pl/forum2/viewtopic.php?t=24513 poczytaj sobie to  i wszystko bedzie jasne :D
Tytuł: Różnica w wysokości lewej i prawej strony po zmianie sprężyn
Wiadomość wysłana przez: pies w Maj 20, 2010, 09:13:40 am
kurcze myślałem, że mam odosobniony przypadek to nawet nie szukałem w archiwum. Ukierunkowałem się w stronę sprężyn, a tu wychodzi, że WSZCZYSCY tak mają!!! Jeszcze jak u mnie jest większy i mocniejszy roverek to już w ogóle pewnie siedzi na lewo... trzeba chyba będzie założyć spojler i ustawić lotki na przechył w prawo :)
Tytuł: Różnica w wysokości lewej i prawej strony po zmianie sprężyn
Wiadomość wysłana przez: Przemooo w Maj 21, 2010, 15:18:19 pm
sprawdz czy sprezyny sa dobrze zalozone, czy zwoje koncza sie w tym miejscu co powinny. ja mam ucieteo dwa zwoje i sklepane resory tak zebystal rowno ale mam zle zalozona sprezyne po prawej i przez to mam roznice wysokosci ponad centymetr miedzy prawa a lewa :)
Tytuł: Różnica w wysokości lewej i prawej strony po zmianie sprężyn
Wiadomość wysłana przez: pies w Maj 22, 2010, 08:29:54 am
hehe chcialbym mieć centymetr. Co to jest centymetr na przeciw wieczności...
Tytuł: Różnica w wysokości lewej i prawej strony po zmianie sprężyn
Wiadomość wysłana przez: Bogdan611 w Maj 22, 2010, 23:31:13 pm
A sprężyny nowe czy używane,,,,,,,teoretycznie używki z tego samego auta powinny trzymać parametr..........ale jak to bywa różnie możliwe że mechanik cioł na bolka oko..i wsadził na odpierdul.
Tytuł: Różnica w wysokości lewej i prawej strony po zmianie sprężyn
Wiadomość wysłana przez: Przemooo w Czerwiec 01, 2010, 14:19:03 pm
a masz oba odboje ? bo moze jest tak ze jeden wypadl czy cos i dlatego krzywo :)