FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki Fiata, Forda i inne => Wątek zaczęty przez: wrb#1974 w Maj 27, 2010, 17:06:39 pm
-
mam trzy koła pasowe do DOHC. dwa 130 mm średnicy i jedno 145 mm. problem w tym, że każde z nich ma znak do regulacji zapłonu w innym miejscu- w stosunku do klina. muszę dotoczyć tulejkę redukcyjną z 30 na 29 mm średnicy tylko nie wiem które koło użyć. proszę o radę.
-
Jakie sa te kola ? pojedyncze, potrojne, potrojne do zaplonu digiplex
-
koła są pojedyncze, jedno małe ma płaską dupę, drugie małe i duże mają tuleję wchodzącą w koło zębate rozrządu. wszystkie są fiatowskie.
-
Skoro dotaczasz tuleje redukcyjna na wal to domyslam sie ze przechodzisz ze starego typu kola na nowe ktore ma o 1 mm wieksza srednice. Skoro silnik starego typu to trzeba uzyc starych kol -tych z tulejami wchodzacymi w uszczelniacz, roznica(najprawdopodobniej) GMP na kolach wynika ze w tym samym bloku wystepowaly rozne wersje 1600 o roznym skoku a wiec jezeli znak na obudowie wszedzie byl w tym samym miejscu to kolo musialo byc troche inne bo w innym miejscu wypada GMP. Kolo niestety z tego co widze trzeba bedzie dobrac doswiadczalnie z tych 2 co masz