FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki OHV 1.3 1.5 1.6 => Wątek zaczęty przez: Zoltan#1930 w Czerwiec 13, 2010, 17:05:55 pm
-
Większość, jak nie wszystkie problemy, związane z awarią uszczelki pod głowicą, zostały już opisane.
Jest wyszczególnionych po kilka tematów, w których rozpatruje się dany typ problemu.
Przeczytaj tematy, które odpowiadają Twojemu problemowi - znajdziesz rozwiązanie, a jeśli potrzebujesz dokładniejszej odpowiedzi kontynuuj istniejący.
Przypadek książkowy (http://www.forum.fsoptk.pl/index.php?topic=16181)
Ogólne
Uszczelka (http://www.forum.fsoptk.pl/index.php?topic=16741)
Jak wymienić uszczelke?
Wymiana uszczelki pod głowicą (http://www.forum.fsoptk.pl/index.php?topic=14845)
Brak mocy, metaliczne stukanie (http://www.forum.fsoptk.pl/index.php?topic=21514)
silnik pali na 2 gary i stuka (http://www.forum.fsoptk.pl/index.php?topic=21593)
problem z uszczelka pod glowice (http://www.forum.fsoptk.pl/index.php?topic=18168)
Woda w silniku ("majonez" pod korkiem oleju, etc.)
woda w silniku ? (http://www.forum.fsoptk.pl/index.php?topic=23311)
Olej = musztarda... (http://www.forum.fsoptk.pl/index.php?topic=21859&highlight=olej++p%B3ynie)
Częste awarie uszczelki
czesta wymiana uszczelki (http://www.forum.fsoptk.pl/index.php?topic=24400)
Pokrewne:
Brak ogrzewania (http://www.forum.fsoptk.pl/index.php?topic=16914)
-
Faq nie porusza (jeszcze) tematów o dymieniu, ubywaniu płynu.