FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: klosplandeka w Czerwiec 17, 2010, 21:37:22 pm
-
witam
moj problem polega na tym, ze samochod ciezko zapala (nawet na benzynie) - za pierwszym raczej zapala ale trzeba go trzymac ze 3-4 sekundy na rozruszniku (i to teraz podczas wysokich temp)i jak juz odpali czasami ma prawidlowe obroty na zimnym silniku a czasami za male - trzeba go trzymac na gazie zeby nie zgasl. a jak sie zagrzeje to znowu obroty bardzo wachaja sie nawet czasem do 1400 obr/min, poprzenio mialem caro minus tez gli i zapalal w momencie jednak nie byl zagazowany a ten jest
jest to bardzo denerwujace podczas jazdy. kontrolka checke engine nie swieci sie ani nie mruga po zapaleniu silnika. jest to 1,6 GLI z 1998roku.
moze ktos juz to przerabial??
-
Wykonaj podstawowe czynności serwisowe:
- kiedy były zmieniane wszelkie filtry ?
- świece przewody ?
- silniczek krokowy ?
- na benzynie czy na gazie ?
-
wiec tak: swiece przewody i filtry nie wiem kiedy zmieniane, ale filtr powietrza wyglada na czysty, swiece ogladalem niedawno - zabarwienie lekko brazowe - niby prawidlowe wiec przeciscilem i minimalnie zmniejszylem przerwe do 0,7mm, nie wiem co z przewodami i co z silniczkiem krokowym (nie wiedzialem ze w tym modelu w ogole jest siliczek krokowy), przewody sa elastyczne i tez na stare nie wygladaja ale wiadomo pozory myla. i tak objawy te pojawiaja sie przy zapalaniu na benzynie ma czasem za niskie obroty jak przegazuje do 2000obr/min przelacza sie na gaz i dalej obroty za niskie po jakis 5 sekundach sie ustabilizuja i sa prawidlowe do chwili gdy sie nie zagrzeje do mniej wiecej 80 st wtedy zaczynaja sie dzwigac - mowa o gazie bo nie probowalem na benie. ale na benzynie chyba to samo jak pamietam