FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Zawieszenie i układ kierowniczy => Wątek zaczęty przez: banned w Czerwiec 18, 2010, 18:00:18 pm
-
Wiem że były te sprawy dyskutowane ogólnie, nie pamiętam nic o konkretnych wartościach. Szukałem odpowiednich tematów ale nic konkretnego nie znalazłem.
Pytanie takie- jaki seryjnie był negatyw w plusie i... jaki proponujecie? Z tego co widzę do rajdowe Polonezy z OBRSO były mocno "rozkraczone".
-
U mnie przy 2stopniach jest mniej więcej tak:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f03b88f0885ba200.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4f5cf87038d8f57f.html
-
O fajnie, dzięki o te stopnie mi chodziło. Kiedyś rozmawiałem z kolegą o negatywie w stopniach ,a on stwierdził że to absurd że raczej dziesiąte stopnia.
Powiedz mi jaką odczułeś różnicę po ustawieniu negatywu? Nie ścina ci opon? Obijała mi się z różnych stron wartość trzech stopni i zastanawiam się nad tym, jak wiadomo przednie zawieszenie Poloneza jest o tyle złośliwe że w zakręcie zewnętrzne koło idzie w pozytyw ,a wewnętrzne czasem nawet się podrywa do lotu.
-
Zrobiłem już na tym jakieś 2-3 tys km i jak narazie zbyt większego zużycia opon nie widać, natomiast przyczepność w zakrętach dość odczuwalnie się poprawiła:)
-
Barnii, a jak jest na koleinach? i jak masz zbieżność - troche zwiększoną tzn w górnej granicy?
-
ja u siebie mam jak narazie bez podkladek gornego wahacza i wydaje mi sie ze to za malo biorac pod uwage szperunek na 100%
-
Zrobiłem już na tym jakieś 2-3 tys km i jak narazie zbyt większego zużycia opon nie widać, natomiast przyczepność w zakrętach dość odczuwalnie się poprawiła:)
Barnii, właśnie powiedz mi jak to dokładnie ustawiłeś? Co wyjąłeś/ włożyłeś?