FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => CAŁA POLSKA => Wątek zaczęty przez: m4rlb0r0 w Lipiec 06, 2010, 12:14:38 pm

Tytuł: wyposażenie
Wiadomość wysłana przez: m4rlb0r0 w Lipiec 06, 2010, 12:14:38 pm
http://www.forum.fsoautoklub.pl/viewtopic.php?p=6869

Cytuj (zaznaczone)
C - wyposażenie zubożone (podstawowe)
L - wyposażenie wzbogacone (luksusowe)
X - wyposażenie luksusowe
M - samochód z silnikiem Poloneza (tylko w 125p)
E - samochód z silnikiem gaźnikowym z elektronicznym zapłonem
D - samochód z silnikiem Diesel
S - do 1987 roku: samochód z silnikiem wzmocnionym, od 1987 do 1991 roku: samochód z dodatkowymi oknami w tylnych słupkach (tylko Polonez), od 1998 roku: samochód z silnikiem z wtryskiem wielopunktowym
G - Polonez ze zmodernizowanym nadwoziem (Caro, Atu, Caro Plus, Atu Plus, Kombi)
GTI - Polonez Plus z silnikiem Rovera
MPI - samochód z silnikiem z wtryskiem wielopunktowym (skrót stosowany tylko na modelu Kombi)


Co zalicza się do wyposażenia L a o co bogatsza jest wersja wyposażenia X ? 8)
Orientuje się ktoś ? :D

// edit:
wg. cioci wiki
Cytuj (zaznaczone)
   * Centralny zamek (trzy warianty: Patrol, Agent i Sikura)[21]
    * Autoalarm[21]
    * Elektryczna regulacja uchylenia szyb przednich[21]
    * Pakiet stylistyczny Orciari
    * Fotele Inter Groclin
    * Lakier metalizowany
    * Alufelgi
    * Światła przeciwmgłowe przednie
    * Wspomaganie kierownicy


dodatkowo jeszcze elektryczne, podgrzewane lusterka i klimatyzacja i chyba na tym koniec...
czy jeszcze coś do poldków wkładali ?
Tytuł: wyposażenie
Wiadomość wysłana przez: Multec w Lipiec 06, 2010, 12:25:56 pm
W L były halogeny, obrotomierz, listwy boczne, prawe lusterko, itd.
X to było chyba Coupe.


Jeszcze były podgrzewane fotele i skórzana kierownica, mieszek oraz dźwignia ręcznego.
No i jeszcze blokada skrzyni biegów.  :wink:
A klima była od wąskiego Caro, czyli 1991, lub może nawet trochę wcześniej.
Tytuł: wyposażenie
Wiadomość wysłana przez: Alien#174 w Lipiec 06, 2010, 14:16:18 pm
dajcie sobie z tym spokój - oznaczenia w Polonezach to jedna wielka loteria - zalezna od tego co Panu Rysiowi na taśmie podeszło pod rękę. 8)
Tytuł: wyposażenie
Wiadomość wysłana przez: Ukash w Lipiec 06, 2010, 14:23:30 pm
Cytat: "Multec"
X to było chyba Coupe.


Niekoniecznie, mój tata miał służbowego 1.5X i to był zwykły 5d tylko, że miał silnik wzmocniony - wersja AB - i lepsze wyposażenie, ale jakie to nie mam pojęcia  :wink:
Tytuł: wyposażenie
Wiadomość wysłana przez: Michau w Lipiec 06, 2010, 14:27:14 pm
Cytat: "Ukash"
mój tata miał służbowego 1.5X i to był zwykły 5d tylko,

Ja też pamietam że kiedyś jak wracalem z podstawówki to codziennie mijałem pomaranczowego borewicza 1.5x :)
Tytuł: wyposażenie
Wiadomość wysłana przez: Alien#174 w Lipiec 06, 2010, 17:10:24 pm
1.5X i wcześniejsze 1500X nie dotyczyło tylko Coupe, powiem tak - mój dobry sasiad - maniak Poloneza ma dwa Borki, oba z 83 roku, jeden to X drugi to "zwykły" 1500 - mają identyczne wyposażenie, koniec-kropka. Oba ma od nowości więc odpada opcja że poprzedni właściciel któregoś "doposażył"
Tytuł: wyposażenie
Wiadomość wysłana przez: draco5 w Lipiec 07, 2010, 20:49:19 pm
Witam mój polonez posiada el szyby,lusterka pompowane grocliny,alufelgi,alarm,wiec zdarzaly sie perelki z wyposazeniem no i najwazniejszy dodatek motorek rovera ps pytanko jaka byla fabrycznie najbogatsza opcja roverka np czy w roverku szlo dokupic klime pozdrowionka dla klubowiczów
Tytuł: wyposażenie
Wiadomość wysłana przez: draco5 w Lipiec 08, 2010, 23:23:57 pm
Witam.Mój polonez posiada el.szyby,lusterka,pompowane grocliny,alufelgi,alarm...Wiec zdarzały sie perełki z wyposażeniem,no i najważniejszy dodatek- motorek Rovera. ps. Pytanko.Jaka była fabrycznie najbogatsza opcja Roverka , np. Czy w Roverku szło (po waszemu MOŻNA BYŁO!!!) dokupic (zakupać???w śląskiej gwarze) klimatyzacje pozdrowienia dla wszystkich klubowiczów (zwłaszcza mistrzów ortografii głównie ze Ślaska i okolic ).Stern bez ringu (może z ringiem???). :mrgreen: