FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: andrzej89031 w Sierpień 06, 2010, 19:21:06 pm
-
bylem dzisiaj kupic nowy akumulator bo stary cos slabo trzymal i jak zalozylem nowy to od razu sprawdzilem ladowanie. Niestety ladowanie wyszlo na wlaczanym tylko silniku bez zadnej innej elektryki 13 z kawalkiem. A 2 lata temu kupowalem uzywany alternator 55A od poldka caro gaznikowego a ja jezdze polonezem caro 1.5 GLI (monowtrysk) czy to ma jakiej znaczenie??? i co moze byc przyczyna slabego ladowania????
-
regulator napiecia jest dobry bo byl podpinany nowy i niestyety takie same parametyry wychodzily. Myslalem ze moze gdzies po drodze gubi prad tzn ze moze gdzies dochodzi do zwarcia przewodow ale nic z tego. Ten model poloneza ktory posiadam to jest szczerze powiedziawszy wielka zagadka.
-
Sprawdż w jakim stanie sa szczotki , czy nie sa za krotkie i przez to sprezynki szczotek słabo je dociskaja do dwoch pierscieni na wirniku. sprawdz tez czy dwa pierscienie nie maja wytartych rowkow w ktorych sa szczotki. Pierscienie powinny byc gladkie . Sprawdź omomierzem diody wzbudzenia / małe czarne/ .
-
Myslalem moze ze jest cos nie tak z diodami wzbudzenia w alternatorze ale jak poznac ze jest cos nie tak?