FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Napęd => Wątek zaczęty przez: Makaveli w Sierpień 08, 2010, 22:22:08 pm
-
Hej
zauważyłem iż na pierwszym biegu wajcha zmiany dostaje strasznych wibracji
jak by miała luz...
wygląda to jak by silnik nie równo pracował
ale na reszcie biegów jest wporządku
co jest grane ?
-
Tylko jak włączasz bieg (podczas puszczania pedału sprzęgła) czy ciągle podczas jazdy na 1 biegu ?
-
Podczepię się nieco innym problemem.Ja i mój brat w tych samych autach mamy ten sam dziwny przypadek..gdy wrzucę z 1 na 2 i przyspieszam to czuje lekkie bujanie tyle auta..brat ma identycznie w atu z 96r felgi,wszystko oki... a buja lekko czasem
-
Podczepię się nieco innym problemem.Ja i mój brat w tych samych autach mamy ten sam dziwny przypadek..gdy wrzucę z 1 na 2 i przyspieszam to czuje lekkie bujanie tyle auta..brat ma identycznie w atu z 96r felgi,wszystko oki... a buja lekko czasem
miałem tak samo u mnie była to ugięta półośka obstawiam ze lewa(one najczęściej siadają i sa wymieniane na krzywe zamienniki)
-
Ja miałem to samo, poszedł zapas zamiast prawego tyłu i jest OK pomimo różnicy bieżników.
-
I co mam tak jezdzic??
-
I co mam tak jezdzic??
na początek jeszcze raz sprawdź opony bo może Ci wybuliło.
Jeśli opony są w porządku to podnieś auto postaw na jakimś klocku, zdejmij koło i wrzuć pierwszy bieg.
jeśli bęben będzie nierówno chodził (miał bicie w górę i w dół) to bądź pewny że jest tam założona jakaś półoś wykonana na zajęciach z obsługi tokarki :P
Mi kiedyś to takie wibracje powodowało że lusterko się samo przestawiało, myślałem że to wał podpora albo jeszcze inne dziwactwo a okazało się to właśnie półoś. na 2 biegu bujało mi tyłkiem dosłownie na szerokość reflektora jadącego za mną samochodu ( raz go było widać raz się chował za budą)