FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silnik Rover'a => Wątek zaczęty przez: banned w Wrzesień 10, 2010, 15:12:07 pm
-
Jak w temacie jak cisnę to silnik jakby przerywał przy 6800rpm, nie chce do odcięcia dochodzić. Co to może być?
-
reg. ciśnienia paliwa, albo pompa, albo za malo wachy :twisted:
-
Bak prawie pełny ale filtr bardzo stary i pompa wyje.
-
zobacz swiece ja u sie bie w poldku mialem cos takiego ze max moglem sie rozpedzic do 90km/h i odciecie mialem wyczyscilem swiece i pomyka dobrze
-
Jeśli obrotek też przy tym szaleje to może być to początek końca cpwk.
-
Jeśli obrotek też przy tym szaleje to może być to początek końca cpwk.
co to znaczy, że szaleje?
-
zy tym szaleje to może być to początek końca cpwk.
Obrotek idzie normalnie do góry, tuż po 6000tyś silnik traci ciąg czyli prawidłowo ale zatrzymuje się na 6800 i silnik jakby się krztusił, przerywał.
-
co to znaczy, że szaleje?
że nagle spada wskazówka...
tuż po 6000tyś silnik traci ciąg
miałem coś podobnego - cieżko było do odcinki dokręcić - od 6 tys słabł, a jak "przebidował" do 6,5 tys. to momentalnie wkręcał się do odcinki. Pomogła wtedy wymiana kopułki i palca.
-
Nie, on po 6000tyś słabnie jakby to wynikało z charakterystyki silnika (choć nie jechałem roverem innym więc ciężko porównać) systematycznie i słabnie i nie chce przejść wyżej jak 6800. Przy 6700 jest potwornie głośne wycie silnika ,a przy 6800 dźwięk się rwie i nie chce iść dalej.
-
A widziałeś kiedyś innego roverka na odcince?? może masz źle wskazujący obrotek i odcinka wypada ci właśnie na 6800 a nie 7000. Z tego samego powodu spotyka się też odcinki na 7200 i inne tego typu mity ...
-
a na luzie też tak masz, bo mi przed wymianą kopułki jak na luzie do odcinki dokrecałem to silnik chciał z budy wyskoczyć.
-
Sprawdziłem dzisiaj jadąc przez miasto, silnik na luzie bez problemu wkręca się do odcięcia i obrotomierz wskazuje wtedy 7200rpm, natomiast po odpuszczeniu gazu silnik zatrzymał się na 2000rpm i przez chwilę je utrzymał. Po przejechaniu kilkuset metrów, na kolejnych światłach przez chwilę obroty falowały między 1000-1200rpm ,a potem spadły do normalnej wartości.