FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => NA SPORTOWO => kjs'y deklaracje - relacje => Wątek zaczęty przez: Smar w Wrzesień 29, 2010, 18:45:05 pm
-
Auto Sport Klub Przemyśl zaprasza wszystkich na KJS Bircza 2010. Przewidziano 3 szybkie próby sprawnościowe (dwie na lotnisku plus rynek w Birczy) przejeżdżane po trzy razy. Dodatkowo pod koniec zawodów próba medialna (nie koniecznie jechana na czas ;) )
Wpisowe: 50zł
Zapisy: auto-sport-klub@wp.pl
Wymagane: kaski, ubezpieczenie NWW, gaśnice, apteczka, przeglad etc. Auta z Instalacją LPG zostaną dopuszczone do startu po wyjęciu butli ;) . Załogę stanowi kierowca i pilot
Więcej info już wkrótce na stronie ASK http://www.ask-przemysl.pl
Startuje Rafał (PN 1.4), znany z FSOAK Kus (DF Super1600), ja (jak zwykle PN 2.0 ze stajni rajdowej Jerzego), Pies - też się chyba zastanawia (PN 1.6 16v) i jeszcze jeden kolega z Krosna (chyba PN 1.4) - wiec chyba klasa markowa się zbierze :D
-
KONKRETY:
Auto-Sport-Klub w Przemyślu już po raz czwarty Na KJS Rajd Bircza 2010”. Impreza pod patronatem Wójta Gminy Bircza pana Jozefa Żydownika odbędzie się 17 października, w niedzielę, będą to trzy odcinki specjalne, który należy pokonać trzykrotnie. Długość odcinków specjalnych wynosi około 11 km, całkowita długość trasy około 40 km, Start będzie zlokalizowany na terenie parkingu przy drodze nr 28 w Birczy tzw. bazaru, natomiast biuro zawodów będzie w GOK w Rynku w Birczy Impreza jest przeznaczona dla wszystkich posiadaczy prawa jazy i czterech kółek, chcących spróbować swoich sił w sportowej rywalizacji. Wysokość wpisowego wynosi 50 zł. Zapisy i regulamin na stronie www.ask-przemysl.pl .
Impreza jest możliwa dzięki pomocy władz Gminy Bircza w szczególności Wójta pana Józefa Żydownika, władzom Gminnego Ośrodka Sportu i Turystyki w Birczy oraz dzięki sponsorom, którymi są: Usług Transportowo – Drogowych i Budowlanych Eugeniusz Kos, Zakład Budowlano – Drogowy „DROGLAS” Andrzej Łyszczarz, Zakład Usług Remontowo – Transportowych Budownictwa Drogowo Mostowego Jan Podgórski, M.G.M. MOTO – SERVICE S.C. Maciej Mirek & Grzegorz Mirek oraz pan Wojciech Bobowski – Radny Miejscowości Bircza.
Za przejazd odcinka Bircza Rynek ufundowane zostały dodatkowe puchary: za najszybszy pojedynczy czas przejazdu przez pana Stanisława Chrobaka, i za najbardziej efektowny przejazd przez Wójta Gminy Bircza pana Jozefa Żydownika. Po zakończeniu przejazdów wliczanych do klasyfikacji KJS najszybsze załogi z każdej z klas będą miały możliwość wykonania przejazdów popisowych, z punktami za figury potrójnego toe-loopa i lądowanie z telemarkiem.
Program imprezy:
Zamknięcie listy zgłoszeń /II termin/ 17.10.2010 godz. 9.00
Odbiór administracyjny 17.10.2010 od godz. 8.00 parking „bazar”
Badanie kontrolne BK-1 17.10.2010 godz. 8.30
Pierwsze posiedzenie ZSS 17.10.2010 godz. 9.00
Publikacja listy załóg dopuszczonych do startu 17.10.2010 godz. 9.30
Odprawa uczestników 17.10.2010 godz. 9.40
Start 17.10.2010 godz.10.oo
Meta 17.10.2010 godz.15:00
Badanie kontrolne BK-2 / w razie potrzeby/ 17.10.2010 godz.15.10
Opublikowanie końcowej klasyfikacji prowizorycznej 17.10.2010 godz.16.30
Rozdanie nagród / dyplomów, pucharów/ 17.10.2010 godz.17.oo
Biuro zawodów do 17 października 2010 znajdować się będzie w siedzibie AUTO SPORT KLUBU Przemyśl, ul. Lwowska 11a tel/fax: (016) 678 92 53, 501522848, 504566847, 607332996, e-mail: auto-sport-klub@wp.pl
W dniu imprezy od godziny 8:00 GOK, ul Rynek, Bircza.
Lokalizacja startu, mety i parku zamkniętego
Start – parking „bazar” przy drodze 28
Meta – Rynek Bircza
Park zamknięty – parking „bazar” przy drodze 28
Załogę stanowi kierowca i pilot.
Maksymalna liczba startujących – 50 załóg
zapisy na maila auto-sport-klub@wp.pl, plik zgłoszenia do pobrania będzie wisiał wieczorem na stronie
-
Wreszcie przejazdy popisowe ! To coś czego brakowało w tego typu imprezach !
Pytanie : Kuba startuje ?
-
Przeczytaj co jest napisane w tym temacie jeszcze raz i będziesz wiedział.
-
potrójnego toe-loopa i lądowanie z telemarkiem.
Że co?
-
Czyli popisówa we wsi. Ku ogólnej radości zebranej tam gawiedzi.
Mówiąc krócej - bomba bomba !
-
Lista na 11.10
1. Krzysztof Żak/ Grzegorz Tereszkiewicz Fiat Seicento klasa 2
2. Grzegorz Musz/? Opel Astra OPC klasa 4
3. Sebastian Dwornik/? Honda Civic klasa 3
4. Krzysztof Michalecki/? Smart-Kawasaki 900 klasa 1
5. Mateusz Worobiec/? Renault Clio 16v klasa 4
6. Wojciech Cebenko/? Nissan Sunny klasa 3
7. Jan Sikora/? Polonez Caro klasa 3
8. Jakub Kutyna/? Trabant 1100 klasa 2
9. Marcin Kańka/? Ford Sierra klasa 4
10. Karol Solarz/ Tomasz Solarz Wartburg 353
11. Karol Dorosz/? Bmw 320 klasa 4
12. Roman Karnas/Witold Litwin Peugot 106 klasa 2
13. Tomasz Wojtylak/? Mazda 323 gtx klasa 5
14. Jakub Bobusia/ Jerzy Mahunik FSO Polonez 2000 klasa 4
15. Łukasz Kierys/? Fiat CC klasa 2
16. Osękowski Przemysław/Sławomir Tomków Fiat CC klasa 2
17. Paweł Biały/Tomasz Biały Alfa Romeo 146 klasa 2
18. Krzysztof Kurasz/? Ford Escort RS2000 klasa 4
19. Wiktor Bieniek/Paweł Widomski Daewoo Nexia klasa 3
20. Rafał Kozanecki/Paweł Rogal FSO Polonez klasa 2
21. Piotr Gagat/? Fiat 126 1242 klasa 2
22. Damian Bińkiewicz/Kacper Trzyna Citroen Saxo VTS klasa 3
23. Andrzej Noga/Mateusz Pokrywa Subaru Impreza klasa 4
24. Tomasz Gil/ ? Porsche 944 klasa 5
-
Czyli dwa Rovery i jeden Ford ,a konkurencja wcale nie za mocna, nieźle :)
-
Nie omieszkam zajrzeć :) Co z resztą podkarpackiej ekipy ? Jedziemy dopingować naszych ?
-
a co ma być :?: żyjemy i nie jedziemy :mrgreen: ni ma piniędzy na gaz :lol: :wink:
-
http://www.youtube.com/watch?v=Al7f9NMHbJc Nasze wyczyny :)
-
Teraz widzę co może zdziałać obecność ręczniaka na pokładzie. Zasłużony najlepszy czas wśród Poldków - GRATULACJE!
-
http://www.youtube.com/watch?v=Al7f9NMHbJc Nasze wyczyny :)
Miło popatrzeć na latającego poldka ;)
-
Ładne precyzyjne boki :) Gratki za wynik
-
Moje gratulacje Panowie. Klasa. I te felgi :zakochany: moze zamianka ? :mrgreen:
-
Byłem widziałem, impreza była super, "fragment" popisowy... moim zdaniem zdecydowanie wygrał poldek MGM TEAM 1.4 :)
-
No, ale wyróżnienie należy się też błękitnej Betce, która poza konkurencją chciała pokazać jak pali gumę na wstecznym i walnęła w ścianę!!!
Tego nie widziałem.... :) kurcze.. ma to ktoś nagrane ?
-
Filmy, fotki, kto w końcu wystartował i jakie wyniki!
Smar, brzmienie wydechu masz tragiczne :mrgreen:
-
Daj spokój ten śliczny gwizd.. na żywo robi naprawdę spore wrażenie !
-
Dzięki wszystkim za słowa uznania. Ja tam średnio jestem zadowolony - trochę głupich błędów było (choć tu tendencja jest spadkowa :) ) No i wyszły kolejne niedociągnięcia techniczne, mocno uprzykrzające jazdę ( paliwo nie dochodziło do gaźnika po ostrych nawrotach, choć było ponad połowę zbiornika :/ ) Pies również gratki i dzięki za walkę (rób jakąś hydrołapę, bo bez tego na ciasnych próbach jest ciężko taką krową jak polonez!)
Co do filmików to oprócz tego który wrzuciłem nie ma narazie nic. Z foto też bida, tylko ta mała galeria: http://picasaweb.google.com/jacku3/KJSBircza2010?feat=embedwebsite#
Wyniki jak sie pojawia na stronie organizatora to rzuce.
-
Brzmi jakby się dusił.
Posłuchaj tego :)
http://www.youtube.com/watch?v=JUplDe1yE5I&feature=related
ciężko taką krową jak polonez
To spróbuj czymś małym lekkim co ma większość masy z przodu. W ogóle nie zawraca :)
-
Bo możliwe że się dusił, zapłon przestawia sie co chwilę ponoć, ze względu na mocno rzeźbiony aparat.
Już dawno mówiłem jurkowi żeby załżył wtrysk... ale on twierdzi że samochód to pojazd mechaniczny a nie elektryczny :D I ma racje.. bo zawodzi jedyna rzecz ktora jest elektryczna :D
-
Obejrzałem i jestem pod wrażeniem samochodu i umiejętności :D Polonez ma ten swój urok.
-
zima idzie to sie cos wymysli, pierwszy przejazd jakos szedl potem bieda narastala az marchewy z rury lecialy mnie cieszy fakt ze kajtek ukonczony i poznalem kolege Psa :) ktory tez dawal dzide swoim niennagannie pracujacym polonezem jedynie co bylos slychac to burczenie zasysanego powietrza :)
-
gdzie ja k... mam jechać
Od tego jest pilot :P
-
Jakbyś na mapie miał słupki, które się okazywały oponami, opony słupkami, lub ich brak, w innym miejscu i w różnych nieproporcjonalnych odległościach i do tego jeszcze mgła to dwóch pilotów by ci nawet nie pomogło...
-
A co to zapoznania nie było? Może faktycznie było ciężko, przy czym jak ostatni raz ja startowałem w KJSie to myśmy jako jedyna załoga opuścili zapoznanie i pojechaliśmy potem prawidłowo ,a niektórzy, staży wyjadacze by się zdawało, popełniali błąd na każdym przejeździe.
-
Wyniki: http://www.rfrteam.fora.pl/kjs-zone-sezon-2010,42/kjs-bircza-17-10-2010,1713-60.html
Jednak najlepiej radziły sobie mocne FWD. :/
Pies - zgadzam się z tobą! Pierwsza próba na lotnisku była porównywalna z tym co na mapie. Druga miała zwalone odległości/skale + plus mgła... był cyrk. Jerzy się spisał, choć za pierwszym razem i my łapaliśmy orientacje na właściwe pachołki w ostatnim momencie (1:00 na filmie)
Zapoznania nie było - pewnie jakby były jakieś odcinki drogowe to byłby przejazd za autem organizatora, a tak jechało się na książkę drogową. Przez mgłę nie było możliwości podglądnięcia jak jadą inni - taki "ślepy rajd" ;) Chyba stąd takie problemy wielu zawodników.
-
oj tam fajnie bylo :) tylko piszczaca klapa denerwowala na dojazdach :) CZA JA WYCIAC!!! :D
-
hehe u mnie tez piszczała!!!!!!! :) :) :)
PS. Jeśli chodzi o KJS miałem się nie żalić, ale jakoś tak musiałem ten kamień z serca zrzucić :)
-
hehehe za duzo super oesow :D
-
Klip ogólny z KJSu: http://www.youtube.com/watch?v=5XXgjwSvHGw
Przejazdy kolegi Rafała (1.4 16v + hydrołapa) http://www.youtube.com/watch?v=hEfnMJi3I70
-
Pies, bardzo ładnie ale teraz jestem już pewny że amortyzatory przednie nie wyrabiają.
-
Skrzynia też się kończy, a i faktycznie, my stojąc z boku na lotnisku. .mieliśmy widocznośc na poziomie około 30 metrów.. opony czarne... lotnisko czarne... warunki fatalne i bardzo trudne. Zmarzłem, buty suszę do tej pory, łykam prochy bo się zaziębiłem ale i tak było super. Brakowało watersplasha :D
-
To nie amory tylko te ciulowe gumy odbijające, przycięte sprężyny trackowskie 1,5 zwoja, a koło dobijało do błotnika i ogólnie wcale nie są twarde(tkj. np. u Karpia z diesla) no i trzeba było na szybko ratować. A swoją drogą to amorki pewnie też nie pierwszej świeżości, ale tydzień temu na przeglądzie miały 71/75%.
-
To stawiam że potrzeba 110% :mrgreen:
-
ja polecem szrotowe amory rozkrecane i zalane hipolem
-
ja polecem szrotowe amory rozkrecane i zalane hipolem
Właśnie takie ma gość na filmie:
http://www.youtube.com/watch?v=dwHoxvalm-4
-
fajne szybki ma wiesz moze cos blizej o tym aucie chetnie bym go poogladal bo widze ze z krakowa
-
Z tyłu brak podnośników szyb, poliwęglan w drzwiach, słupkach i dlapie, boczki z folii aluminiowej na gąbce czy czymś takim, totalne odchudzenie. Wydech na dwóch strumienicach z Hondy z bardzo cienkiej rury. Amory hipolowe które nie działają, trzy pióra klepane, sprężyny truck diesel cięte, stożek nie wiadomo po co, zaspawany most, hamulce bendix więc w nawroty wchodzi z rekontry i korzysta z tego że mu wrzuca więcej siły hamowania na tył. Kubełki, masa 900kg. Auto kupione na swapa za 600zł we Wrocławiu, okazało się że jest za dobre na rozbiórkę, przygotowanie kosztowało następne 600zł.
http://www.youtube.com/watch?v=_2cmGmbuTJo
-
ja jakos nie moge sie przekonac do tego silnika :)
-
BXMaster, zapomniaiłeś dodać o szybkim skręcie 2:1 made in USA ;) Bez tego z przeciwskrętu z takim wychyleniem ciężko by było odkręcić.
-
BXMaster, zapomniaiłeś dodać o szybkim skręcie 2:1 made in USA ;) Bez tego z przeciwskrętu z takim wychyleniem ciężko by było odkręcić.
Nie chwalił mi się że ma coś takiego. Z tego co widzę to on tam macha rękoma szybko, moim zdaniem da się, ewentualnie można zrobić szybki skręt jedną ręką albo się podeprzeć puszczeniem kiery na chwilę żeby odbiła.
ja jakos nie moge sie przekonac do tego silnika :)
Fajny bo lekki :)
-
Ano ma. Rino miał nawet dodatkowe dwie sztuki na handel, ale za długo się zastanawiałem, a towar rozszedł się jak świeże bułki.
-
to chyba jedyna zaleta tego silnika :)
-
kolejna to dostępność części.....
następna to fakt żę swap na 1.8 o pikuś...
-
O właśnie... Mamy erę downsizingu to może Polonez 1.2 Turbo?
Mało z krzesła nie spadłem! Toż to fabia z takim silnikiem ledwo jedzie! W polonezie pewnie nie było by po co 3 wrzucać! A i tak palił by 14l/100km ;)
Jak to mawiają amerykanie: nic nie zastąpi pojemności. Najlepiej żeby silnik miał cylindry jak wiadra, blok z żeliwa a resztę ze stali. Ewentualnie może mieć 16v, ale to już HiTech :D
-
Mało z krzesła nie spadłem! Toż to fabia z takim silnikiem ledwo jedzie! W polonezie pewnie nie było by po co 3 wrzucać! A i tak palił by 14l/100km
110-120KM to już by było czym jechać :mrgreen:
CC 1.1 8v Turbo o mocy 100KM z Novitecu po 100tyś. km miało silnik "bez śladów zużycia". 1.2 to praktycznie to samo ,a jest wersja głowicy 16v. Oczywiście to tylko fantazja ale można uzyskać wystarczające osiągi.
-
Właśnie zapomniałem napisać, zgadzam się z przedmówcą, że to co pokazał na popisówce Poldek MGM rozwala wszystkich, od Maluchów zaczynając na Subarkach kończąc. No, ale wyróżnienie należy się też błękitnej Betce, która poza konkurencją chciała pokazać jak pali gumę na wstecznym i walnęła w ścianę!!! :)
PS. Dzięki wiernej ekipie z Przemyśla za przybycie i poświęcenie w nie najcieplejszych przecież warunkach...
Dzięki Janek. Najważniejsze że dobrze się bawililiśmy :D
-
O proszę ! Czyżmy właściciel MGM ?
Fajek82 - zapaszamy do Sekty !
-
Właśnie zapomniałem napisać, zgadzam się z przedmówcą, że to co pokazał na popisówce Poldek MGM rozwala wszystkich, od Maluchów zaczynając na Subarkach kończąc. No, ale wyróżnienie należy się też błękitnej Betce, która poza konkurencją chciała pokazać jak pali gumę na wstecznym i walnęła w ścianę!!! :)
PS. Dzięki wiernej ekipie z Przemyśla za przybycie i poświęcenie w nie najcieplejszych przecież warunkach...
Dzięki Janek. Najważniejsze że dobrze się bawililiśmy :D
fajek82, czemu taki wysoki ten wasz Polonez? Na oko widać ze macie pozytyw z przodu i koła się kładą jak cholera.
-
O proszę ! Czyżmy właściciel MGM ?
Fajek82 - zapaszamy do Sekty !
We własnej osobie :)
[ Dodano: 07 Gru 2010 22:04 ]
Właśnie zapomniałem napisać, zgadzam się z przedmówcą, że to co pokazał na popisówce Poldek MGM rozwala wszystkich, od Maluchów zaczynając na Subarkach kończąc. No, ale wyróżnienie należy się też błękitnej Betce, która poza konkurencją chciała pokazać jak pali gumę na wstecznym i walnęła w ścianę!!! :)
PS. Dzięki wiernej ekipie z Przemyśla za przybycie i poświęcenie w nie najcieplejszych przecież warunkach...
Dzięki Janek. Najważniejsze że dobrze się bawililiśmy :D
fajek82, czemu taki wysoki ten wasz Polonez? Na oko widać ze macie pozytyw z przodu i koła się kładą jak cholera.
Tyłu już nie obniżymy bardziej, sklepaliśmy dwa pióra i daliśmy odboje i to wszystko. Co do przodu to jeszcze czekamy na obcięcie jednego zwoja na sprężynie żeby bardziej go posadzić. Ale to dopiero po zimie.
-
A to złudzenie widać przez te koła. Jaki to rozmiar? Niemniej jednak powinien lekki negatyw po wyjęciu podkładek być, ja w serii mam - 0.5. Może przerobicie belkę?
Na takie imprezy 13 cali na niskim profilu najlepsze :)
-
A to złudzenie widać przez te koła. Jaki to rozmiar?
Na takie imprezy 13 cali na niskim profilu najlepsze :)
Na tych białych alusach w Rzeszowie mieliśmy założone 15" 205 a na KJS w Birczy też 15" ale już 185
13tki za szybko się kończą w tym aucie :) Dowodem tego są nasze manewry na lotnisku koło Birczy http://www.youtube.com/watch?v=o3T2ZmFJjl0 (http://www.youtube.com/watch?v=o3T2ZmFJjl0)
-
Nic dziwnego przy takim użytkowaniu :)
Bardzo fajnie że jeździcie, tylko jeszcze jedna rzecz w tym aucie mi nie pasuje- hak
-
Nic dziwnego przy takim użytkowaniu :)
Bardzo fajnie że jeździcie, tylko jeszcze jedna rzecz w tym aucie mi nie pasuje- hak
Obiecuję się poprawić i go wymontować już niebawem :)
-
Czas odświeżyć, bo zbliża się nowa, poprawiona Bircza 2011 (6 marca). Zmieniona ma być próba na rynku (teraz z wykorzystaniem bocznych uliczek). Do tego drogowa próba górska "Wola" i długa, licząca 2km próba na lotnisku :D Zgłoszenia i więcej informacji na stronie Auto Sport Klubu Przemyskiego (www.ask-przemysl.pl) Zapraszam.
PS. Na dzień dzisiejszy na liście zgłoszeń są trzy poldżery: 1400 Rafała (Fajek82), 1.6 GLE z Krosna no i My S2000 ;)
edit:
Lista zgłoszeń na Bircze na 20.02.2011
1. Jacek Gruszka/Paweł Nizioł Opel corsa AK Chełmski klasa 3
2. BARTOSZ PODRACKI/ ? lancer evo NZ klasa 5
3. Paweł Brombosz/Wioleta Brombosz mitsubishi colt AK Chełmski klasa 3
4. Paweł Widomski/? opel corsa AK Chełmski klasa 3
5. Wiktor Bieniek/Michał Siejka Daewoo nexia AK Chełmski klasa 3
6. Piotr Dubis/Przemysław Szumski Fiat 126p AMKK klasa 1
7. Maciej Brzana /Adam Brzana FSO Polonez NZ klasa 3
8. Piotr Jabłoński Fiat CCS A. Stalowa Wola klasa 2
9. Artur Bartoń/Bartłomiej Janus Honda Civic NZ klasa 3
10. Michał Stankiewicz/Sławomir Kołodziej CCS A. Rzeszowski klasa 2
11. WOJCIECH NAGÓRZAŃSKI/KAMIL KSIĄŻEK Renault Clio sport AK Stomil Dębica klasa 4
12.Jakub Bobusia/Jerzy Mahunik FSO Polonez 2000 ASK Przemyśl klasa 4
13. Mirosław Nieściur/Tomasz Naurecki Ford fiesta AK Chełmski klasa 3
14.Przemysław Osękowski/Mateusz Czekaj Fiat CCS NZ klasa 2
15. Dariusz Pietruszewski/Grzegorz Małozięć Subaru Impreza AK Stomil Dębica klasa 5
16.PITERAK KRZYSZTOF/GODEK MICHAŁ Renault Clio A Małopolski klasa 4
17. Łukasz Kierys/Chlebowski Ryszard A Mielecki fiat CCS klasa 2
18. Marcin Rozborski/Artur Jabłoński Fiat Seicento A Rzeszowski klasa 2
19. Patryk Jusiak/Przemyslaw Antoniak Opel corsa AK Chełmski klasa 3
20. Marcin Grzywna/Dominika Postój Renault Clio AK Chełmski klasa 4
21. Wojciech Cebeńko/? Nissan Sunny NZ klasa 3
22. Paweł Krawczyk/? Fiat CCS AK Rzeszowski klasa 2
23. RAFAŁ KOZANECKI/PAWEŁ ROGAL FSO Polonez ASK Przemyśl klasa 3
24.RAFAŁ ZIEMIŃSKI/MAGDALENA KUTTA Peugeot 106 A. Rzeszowski klasa 3
25. ADAM RADWAŃSKI/? Subaru Impreza AMKK klasa 5
26. Tomasz Krynica/Wojciech Lipa Opel Astra A. Chełmski klasa 5
27. Karol Solarz/Tomasz Solarz ASK Przemyśl
28. Tomasz Mussur/Łukasz Kusiak Opel Corsa A Stomil Dębica klasa 3
29.Piotr Kasjaniuk/Mateusz Pogoda Renault Clio A. Chełmski klasa 4
30. RYSZARD DUNAJ/KINGA DUNAJ Fiat CCS A. Małopolski klasa 2
31. Paweł Prokop/Patryk Kielar Fiat 126p A. Stomil Dębica klasa 1
32. MARCIN PORADA/KLAUDIA CYREK Fiat CCS A. Biecki klasa 2
33. Sławomir Leja/Bogdan Chwaszcz ADS LOK Honda Civic klasa 3
34. Łukasz Jusiak/Agata Marczewska Opel Corsa A. Chełmski klasa 3
35. Hubert Janów/Mateusz Janów Opel Astra A. Rzeszowski klasa 4
36. Roman Karnas/Witold Lidwin Peugot 106 AMK Tarnów klasa 3
37. Damian Bińkiewicz/Łukasz Cebeńko Citroen Saxo VTS A. Rzeszowski klasa 3
38. Piotr Kudłacz/Piotr Bokota Honda Civic A. Stomil Dębica klasa 4
39. Aleksander Ukleja/Tomasz Wyczarski Fiat 126p ASK Przemyśl klasa 1
40. Dykas Andrzej/Waldemar Ulak Subaru Impreza A. Stomil Dębica klasa 5
41. Grzegorz Ważny/? VW Golf A. Chełmski klasa 4
42. Mateusz Jasiński/Piotr Gazda Opel Corsa AMKK klasa 3
43. Grzegorz Jantas/Michał Gryzło Fiat CCS A. Biecki klasa 2
44. Przemysław Herc/Dominik Muciek Citroen Saxo A. Chełmski klasa 3
45. Mariusz Osmoliński /Grzegorz Poś VW Golf A. Chełmski klasa 3
46. Rafał Ginalski/Anita Styś Fiat 126p A. Biecki klasa 1
47. Dominik Ziobro/ ? Citroen Saxo NZ klasa 3
48. Paweł Łuczkiewicz/ ? Coś 4wd Fitness Motorsport klasa 5
49. Karol Dorosz/? Bmw 320 ASK Przemyśl klasa 4
50. Leszek Bardziński/? Fiat CCS NZ klasa 2
51. Grzegorz Musz/? Honda Civic A. Małopolski klasa 4
52. GRZEGORZ GUNIA/? Fiat 126p NZ klasa 1
53. Dariusz Mikołajczyk/? A Rzeszowski
54. Bartosz Grochmal/Krzysztof Grochmal Fiat 126p NZ klasa 1
55. Wojciech Leszczyński/Tomasz Małaczek Fiat CCS NZ klasa 2
56. Rafał Typrowicz/Szymon Niemiec ?
57. Sławek Kaźmierak/Piotr Gruszka Opel Astra A Chełmski klasa 4
58. Tomasz Pasternak /Joanna Morawska Opel Corsa A Rzeszowski klasa 3
-
Tyle Poldków, a mnie zabraknie :/
-
Tyle Poldków, a mnie zabraknie grymas
Czemu? Hańba!
Widzę że Brzana znowu Polonezem wystartuje, znaczy musiał pozbyć się BMW.
To dobry kierowca.
-
Tyle Poldków, a mnie zabraknie
No właśnie! Dlaczego ??
-
Ogólnie KJS w Birczy, 6 marca 2011 był bardzo ciekawą imprezą zwłaszcza że zostały wykorzystane próchniejące i zardzewiałe uliczki poza centrum. Jednak dochodziły mnie słuchy że mało się działo na rynku i nie było co oglądać. W poprzednich edycjach KJS Bircza zawsze większość odcinka "rynkowego" odbywała się na parkingu także widzowie mieli co widzieć. W naszym wydaniu tym razem nie było żadnych błędów (poza niespodziewaną chęcią wjazdu w pocztę i wysłania pocztówki ;) na pierwszym odcinku w rynku). Niestety przy drugim odcinku "Wola", już na wylocie do mety po beczce, zawiodła skrzynia i drugi bieg nie chciał wskakiwać. Resztę rajdu przejechaliśmy na 1 biegu. Momentami tylko wrzucaliśmy dwóję trzymając drążek trzema rękami :) Na After Party na rynku mieliśmy inne zamiary ale niestety założenie letniej opony na palenie okazało się błędem no i nie pękła :( Ale mimo to narobiliśmy sporo smrodu :D
-
Ja dodam że nieoficjalną klasę FSO wygrał Rafał z Pawłem (patrz post wyżej). Gratki! Co by było jakby jechali z pięcioma biegami... ;)
Drugi był Maciek a My 6 s. za nim (chyba najgorszy do tej pory kjs w moim wykonaniu - masa błędów :( Nawet freestajlowe upalanie na koniec było bez weny, przyczepności i w ogóle jakieś takie nijakie)
-
Powiem szczerze, że lotnisko rozwaliło chyba wszystkich. Na youtube jest filmik z on-board jednej z załóg w której pilot na nawrocie powtarzał kilka razy kierowcy: "powoli, spokojnie" no ale nawet przy spokojnym pokonywaniu nawrotu autko jechało na przód i nic się nie dało z tym zrobić. No chyba że ktoś jechał na kolcach :)
Kuba: gdy siadła nam "dwójka" przypomniałem sobie Twoje słowa, kiedyś tam wypowiedziane: " to jeszcze wam skrzynia nie padła?? ..." Doczekała się w końcu emerytury :D Takie są jednak uroki tego sportu. Sprzęt wiecznie żywy nie będzie. Jednak mimo to i dla Ciebie i Maćka wielki szacunek za jazdę i umiejętności!
-
Rafał wasze onbobardy chyba mówią wszystko o zajebistości prób w Birczy - http://www.youtube.com/watch?v=UiNMz19LQHY (3:45 widać co się działo na lotnisku - 5km/h i i tak nie dało się utrzymać na trasie :D)
-
Który fanatyk mi posty kasuje, wrzuciłem tu filmy z ostatniej Birczy które znalazłem i komu to przeszkadzało.
-
Lotnisko dało popalić. Nawet spokojna jazda nie dawała żadnych konkretnych rezultatów. Siła natury ! :)
-
Dlaczego mnie ni było? Bo nie mam zakichanych zimówek! Ale spox oglądałem was w akcji i wcieliłem się w rolę dopingującego kibica.