FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Układ paliwowy i chłodzenia/nagrzewania => Wątek zaczęty przez: Roofi w Październik 20, 2010, 22:00:20 pm

Tytuł: Przeróbka GSI na gaźnik
Wiadomość wysłana przez: Roofi w Październik 20, 2010, 22:00:20 pm
Dręczy mnie temat w jaki sposób wykorzystać układ paliwowy GSI do współpracy z gaźnikiem. Jakiś regulator ciśnienia czy jak ??? Ma ktoś pomysł ???
Tytuł: Przeróbka GSI na gaźnik
Wiadomość wysłana przez: Grzech#1938 w Październik 20, 2010, 22:12:16 pm
Co masz na myśli pisząc "układ paliwowy"? Bak + pompę + filtr?
Tytuł: Przeróbka GSI na gaźnik
Wiadomość wysłana przez: Roofi w Październik 20, 2010, 22:20:40 pm
Właśnie tak . Chodzi mi o to czy w jakiś sposób da się to wykorzystać ...
Tytuł: Przeróbka GSI na gaźnik
Wiadomość wysłana przez: Grzech#1938 w Październik 20, 2010, 22:48:01 pm
Z inną pompą na pewno. Ta od GSI podaje za duże ciśnienie.
Tytuł: Przeróbka GSI na gaźnik
Wiadomość wysłana przez: Roofi w Październik 20, 2010, 23:16:17 pm
Czyli nici z tego? Nie ma jakiś reduktorów ???
Tytuł: Przeróbka GSI na gaźnik
Wiadomość wysłana przez: Bogdan611 w Październik 20, 2010, 23:56:03 pm
Są regulatory ciśnienia,a czy pompa od abimexa podejdzie?Z tego co wiem GSI 3.0 bary a abimex coś koło 1 bar,można by użyć pompę z gaźnikowca bez czpienia jako taki reduktor.
Tytuł: Przeróbka GSI na gaźnik
Wiadomość wysłana przez: Grzech#1938 w Październik 21, 2010, 00:04:58 am
Dopiero co był taki temat na forum.
Tytuł: Przeróbka GSI na gaźnik
Wiadomość wysłana przez: Maurer w Październik 21, 2010, 00:11:38 am
http://www.forum.fsoptk.pl/viewtopic.php?p=480291&highlight=#480291 koledze jakos sie to udało.
Tytuł: Przeróbka GSI na gaźnik
Wiadomość wysłana przez: Roofi w Październik 24, 2010, 23:14:49 pm
No a jak by było w przypadku wtrysku ??? - chodzi mi o silnik DOHC by FIAT :)