FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: Pedrogsi w Listopad 11, 2010, 19:46:09 pm
-
Witam Was!
Mama takie pytanie mam roverka w minusie i mam wszytkie materiały z plusa (deske i zegary od GSI) i chciałbym zamienic deski (minusowa jest dosc zniszczona) rodzielcze ale najwiekszym problemem dla mnie jest podłaczenie zegarów z plusa (jesli oczywiscie da sie podłaczyc zegary z GSI chyba ze bede musiał szukac plusowych zegarów z Roverka)
i teraz czy ma ktos jakis schemat jak to podąłczyc :roll: (ktory kabelek do ktorego) mam oczywiscie wszytkie kostki luzem do zegarów z plusa!
Niestety jestem raczej laikiem i jestem na bakier z elektryka dlatego potrzebuje dosc dokładnego schematu podłaczenia typu ten kabelek do tego tamten do tamtego!! napewno ktos sie bawił w przekładke takich zegarów wiec byłbym strasznie wdzieczny za pomoc.
-
to ten roverek od dziadzia jest? :D
co do zegarów to będzie masa dłubaniny w rowerku jest chyba z 5 kostek, na pewno trzeba będzie rozbierać zegary i zmienić mechanizm obrotomierza :roll:
Tyle co wiem , teraz pora na wypowiedź mądrzejszego :mrgreen:
-
z obtokiem nie trzeba nic robic
-
Ja mam zegary od plusa gli i wydaje się że wszystko działa ok.Co do podłączenia kostek,to ja zrobiłem to po swojemu.Po prostu wziąłem oba liczniki i dokładnie przestudiowałem te wszystkie 'ścieżki' i zrobiłem sobie rozpiskę.Podłączyłem według tego i wszystko działa :wink:
-
nom ten roverek niestety nie jest od dziadzia :P ale naprawde nie jest zle 8)
troche tak dłubac samemu na chybił trafił sie boje nie chciałbym sfurac autka na wstepie jego zakupu :lol: Po za tym widziałem juz autka roverki minuski z dechami od plusa i zegarami od OHV i obrotomierze tez tam nie były powymieniane zeby były wsadzone roverowskie! ale dla pewnosci niz sam mam strzelac w kabelki wolałbym zeby ktos jak juz takie cos robił podzielił sie takim schematem lub go opisał.
-
Sam jeździłem plusoroverem który fabrycznie był GSI i obrotomierz miał od GSI :)
A co do kabelków to tak jak kolega pisze, przestudiować ścieżki i zrobić ,roboty co nie miara ale chyba warto ;)
-
Obrotomierze były te same. Zmieniono jedynie tarczę.
Dopiero po 2000 weszły obrotki nowego typu, bodajże NT97A, ale i one nie mają nic przeciwnego co do współpracy z K16.