FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Układ paliwowy i chłodzenia/nagrzewania => Wątek zaczęty przez: wojtek.glogow w Listopad 12, 2010, 18:19:14 pm
-
Witam! Panowie mam pytanie. Gdzie jest dopływ paliwa a układzie wtryskowym Boscha? Lewy czy prawy króciec? Polonezik nie hula na benzynie i chcę sprawdzić czy po przekreceniu kluczyka dostaje paliwo.
-
zdejmij jeden wężyk.. włóż do butelki :)
Jak poleci niego paliwo.. to dobry zdjąłeś :)
-
Sposób niby prosty i myślałem o tym tylko czy aby nie zapowietrzę układu jak tak zrobię i okażę się że to niewłaściwy wąż :)?
-
Z tego co pamiętam, to na obudowie są chyba strzałki.
Zasilający to będzie lewy, stojąc na przeciw silnika.
-
utek, Dobrze pamiętasz sa strzałki, wojtek.glogow, nic się nie zapowietrzy.
-
Wracając jeszcze do jazdy na benzynie, to w ten sposób nie zdiagnozujesz usterki. No może ewentualnie stwierdzisz, że pompa wcale nie działa. Ale to już teraz możesz to stwierdzić, bo nie będzie jej słychać po przekręceniu kluczyka. Żeby sprawdzić pompę, musiałbyś zmierzyć ciśnienie paliwa. Po zdjęciu wężyka pojawi się paliwo, ale może nie być wystarczającego ciśnienia.
-
Lub sam wtryskiwacz może nie hulac.
-
Lub sam wtryskiwacz może nie hulac.
Nie słyszałem żeby w Boschu zdechł wtryskiwacz. Ale o pompach paliwa to się naczytałem wielokrotnie a i sam u siebie dwie zmieniłem.
-
Pompę słychać ale może filtr paliwa jest zapchany. Problem polega na tym że na gazie chodzi a na benzynie nie, jeśli już odpali na Pb to przejedzie kawalek i potem trzeba długo kręcić żeby zapalił i nie ma na to reguły czy i kiedy zapali. Jeśli już zaskoczy to przejedzie kawalek i powtorka z rozrywki. przebieg rzekomo 108 tysiecy
-
Może być tak, że pompa jeszcze działa (i przez to ją słychać), ale już nie daje ciśnienia. Formalnie musiałbyś zmierzyć ciśnienie paliwa. Poszukaj na forum lub internecie jaki powinien byc wydatek sprawnej pompy (tj. ile ma napompować w ciągu jednostki czasu). Wtedy nie będziesz musiał mierzyć ciśnienia (przynajmniej nie będzie to niezbędne).