FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Układ paliwowy i chłodzenia/nagrzewania => Wątek zaczęty przez: wojtek.glogow w Listopad 12, 2010, 18:19:14 pm

Tytuł: Atu plus 1,6 GLI Bosch- zasilanie układu wtryskowego
Wiadomość wysłana przez: wojtek.glogow w Listopad 12, 2010, 18:19:14 pm
Witam! Panowie mam pytanie. Gdzie jest dopływ paliwa a układzie wtryskowym Boscha? Lewy czy prawy króciec? Polonezik nie hula na benzynie i chcę sprawdzić czy po przekreceniu kluczyka dostaje paliwo.
Tytuł: Atu plus 1,6 GLI Bosch- zasilanie układu wtryskowego
Wiadomość wysłana przez: Stingerek w Listopad 12, 2010, 18:20:36 pm
zdejmij jeden wężyk.. włóż do butelki :)
Jak poleci  niego paliwo.. to dobry zdjąłeś :)
Tytuł: Atu plus 1,6 GLI Bosch- zasilanie układu wtryskowego
Wiadomość wysłana przez: wojtek.glogow w Listopad 12, 2010, 18:28:25 pm
Sposób niby prosty i myślałem o tym tylko czy aby nie zapowietrzę układu jak tak zrobię i okażę się że to niewłaściwy wąż :)?
Tytuł: Atu plus 1,6 GLI Bosch- zasilanie układu wtryskowego
Wiadomość wysłana przez: utek w Listopad 12, 2010, 18:38:31 pm
Z tego co pamiętam, to na obudowie są chyba strzałki.

Zasilający to będzie lewy, stojąc na przeciw silnika.
Tytuł: Atu plus 1,6 GLI Bosch- zasilanie układu wtryskowego
Wiadomość wysłana przez: radosław91 w Listopad 12, 2010, 18:43:09 pm
utek, Dobrze pamiętasz sa strzałki, wojtek.glogow, nic się nie zapowietrzy.
Tytuł: Atu plus 1,6 GLI Bosch- zasilanie układu wtryskowego
Wiadomość wysłana przez: utek w Listopad 12, 2010, 18:55:34 pm
Wracając jeszcze do jazdy na benzynie, to w ten sposób nie zdiagnozujesz usterki. No może ewentualnie stwierdzisz, że pompa wcale nie działa. Ale to już teraz możesz to stwierdzić, bo nie będzie jej słychać po przekręceniu kluczyka. Żeby sprawdzić pompę, musiałbyś zmierzyć ciśnienie paliwa. Po zdjęciu wężyka pojawi się paliwo, ale może nie być wystarczającego ciśnienia.
Tytuł: Atu plus 1,6 GLI Bosch- zasilanie układu wtryskowego
Wiadomość wysłana przez: Stingerek w Listopad 12, 2010, 18:59:41 pm
Lub sam wtryskiwacz może nie hulac.
Tytuł: Atu plus 1,6 GLI Bosch- zasilanie układu wtryskowego
Wiadomość wysłana przez: MichalSW w Listopad 12, 2010, 20:10:26 pm
Cytat: "Stingerek"
Lub sam wtryskiwacz może nie hulac.
Nie słyszałem żeby w Boschu zdechł wtryskiwacz. Ale o pompach paliwa to się naczytałem wielokrotnie a i sam u siebie dwie zmieniłem.
Tytuł: Atu plus 1,6 GLI Bosch- zasilanie układu wtryskowego
Wiadomość wysłana przez: wojtek.glogow w Listopad 13, 2010, 13:26:38 pm
Pompę słychać ale może filtr paliwa jest zapchany. Problem polega na tym że na gazie chodzi a na benzynie nie, jeśli już odpali na Pb to przejedzie kawalek i potem trzeba długo kręcić żeby zapalił i nie ma na to reguły czy i kiedy zapali. Jeśli już zaskoczy to przejedzie kawalek i powtorka z rozrywki. przebieg rzekomo 108 tysiecy
Tytuł: Atu plus 1,6 GLI Bosch- zasilanie układu wtryskowego
Wiadomość wysłana przez: MichalSW w Listopad 13, 2010, 18:03:20 pm
Może być tak, że pompa jeszcze działa (i przez to ją słychać), ale już nie daje ciśnienia. Formalnie musiałbyś zmierzyć ciśnienie paliwa. Poszukaj na forum lub internecie jaki powinien byc wydatek sprawnej pompy (tj. ile ma napompować w ciągu jednostki czasu). Wtedy nie będziesz musiał mierzyć ciśnienia (przynajmniej nie będzie to niezbędne).