FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki OHV 1.3 1.5 1.6 => Wątek zaczęty przez: Kagan w Listopad 15, 2010, 16:56:09 pm
-
Panowie jak wygląda cenowo regulacja zaworów u mechanika (1,6 GLE) + wymiana uszczelki pod pokrywą. Nie były regulowane od wieków a tykają dosyć głośno. Jak bym miał czas i warunki już dawno bym to zrobił. Dzięki z pomoc.
-
Chyba nie uzyskasz jednoznacznej odpowiedzi,bo większość ludzi z forum robi to samem. :)
-
jak mechanik weźmie więcej niż 40pln + uszczelka (12pln) to jest drogi
jakie warunki są potrzebne aby przeprowadzić regulacje zaworów?
klucz 8,10 (nasadowy), 13 płaski (oczko), kombinerki + 20 min
-
Jak bym miał czas i warunki już dawno bym to zrobił.
Widzę, że u niektórych czytanie ze zrozumieniem kuleje. Tu nie chodzi o brak umiejętności ale czasu i warunków. Generalnie jest to czynność dość prosta a i cena uszczelki nie powinna przekroczyć 5 złotych, więc raczej nie pociągnie Cię to po kieszeni.
-
Dzieki :) a jak ma się sprawa z kosztami wymiany uszczelki pod głowicą + planowanie?
-
planowanie 80pln a uszczelka pod głowice kosztuje jakieś 20-30pln
-
Planowanie 40zł nie 80 !
Regulacja zaworów to czynność tak prosta i banalna jak wymiana koła.
-
Planowanie 40zł nie 80 !
50 :wink:
-
następnym razem pojade do Częstochowy z głowicą
Stingerek
Regulacja zaworów to czynność tak prosta i banalna jak wymiana koła.
znam ludzi co mają problem ze zdjęciem kołpaka, nie mówiąc o wymianie koła