FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: Fist w Listopad 20, 2010, 15:49:35 pm
-
Czy jest koś wstanie wymienić wszystko co jest podłączone pod ten bezpiecznik? (na zdjęciu nr 14)(http://img300.imageshack.us/img300/1694/dsc01731ne1.jpg)
Wiem że na pewno podświetla: zegary, niektóre przyciski, podświetlenie środkowej konsoli. Co jeszcze?
Gdzieś mam zwarcie i chce sprawdzić gdzie tylko nie wiem co jest jeszcze pod niego podłączone.
-
To będzie również obwód stopu, włącznik stopu przy pedałach (to co podpinałem na ulicy), do tego przewody włącznika od wstecznego pewno przetarte (tył skrzyni biegów).
-
Jutro sprawdzę ale to może być ten włącznik wstecznego :)
włącznik stopu przy pedałach
Jeżeli mam odłączony ten bezpiecznik to znaczy że nie mam stopu ? :roll:
-
Oczywiście :
Proszę:
Bezpiecznik numer 14 (15A) Niebieski:
Światła hamowania, oświetlenie zestawu wskaźników, oświetlenie ideogramów nagrzewnicy,
światła cofania, lampka kontrolna urzadzenia rozruchowego (Check Engine w GLI), lampka kontrolna hamulca ręcznego, podświetlenie wyłączników.
-
Jeżeli mam odłączony ten bezpiecznik to znaczy że nie mam stopu ?
Tak, wtedy nie masz stopu.
Na 99,9% zwierają do masy kable przy skrzyni.
-
Stingerek, Dzięki za spis, jutro będę sprawdzał :)
Tak, wtedy nie masz stopu.
:shock: Dobrze ze mam jeszcze całą du**
Na 99,9% zwierają do masy kable przy skrzyni.
Sprawdzę, na pewno nie podłączyliśmy tych kabelków :D
-
Sprawdzę, na pewno nie podłączyliśmy tych kabelków
W niedzielę nie świeciły, jak były rzucone na opak to mogły się gdzieś wkręcić w wał i masz babo placek. Jak uniesiesz auto to z powodzeniem dostaniesz się do nich z prawej strony samochodu.
-
nie wkręcą się w wał- Nie dosięgną. Ale zupełnie spokojnie mogą gdzieś dotknąć do metalu i zworka gotowa.
-
nie wkręcą się w wał- Nie dosięgną. Ale zupełnie spokojnie mogą gdzieś dotknąć do metalu i zworka gotowa.
Kto wie co tam było robione ;) U mnie w atu stykały do wału ;)
-
U mnie numer był taki że przewody do niczego nie dotykały a i tak robiły zwarcie. Okaząło się że ida one przez taki "metalowy dinks" czyli zaczep który je przyciska do tunelu skrzyni, tam się przetarły.
-
Jutro rano jadę do Ajka to sprawdzę to.
[ Dodano: 2010-11-21, 00:57 ]
Co do bezpiecznika to jak stoję to niema zwarcie, a jak dodam gaz (ja luzie, stojąc w miejscu) raz go przepala od razu a czasem dopiero po chwili albo gdy ruszę.
-
Fist#1947, to jeszcze sprawdź kable od czujników zużycia klocków hamulcowych.
-
Sprawcą okazały się właśnie kabelki od czujnika cofania ...
jeden z nich został wciągnięty w wał i zdarł izolacje z niego. Już naprawione i bezpiecznika nie przepala :D
-
To jest cholerstwo, te kabelki. w DF urwały mi się te kable i zrobiły zwarcie podczas ulewy. A tam pod ten bezpiecznik są jeszcze wycieraczki :D
I dodatkowo te kable sięją zniszczenie- następnego dnia dokładnie po naprawieniu usterki zjarał się żywym ogniem elektromagnes od rozrusznika :P
[ Dodano: Pon 22 Lis, 2010 ]
Wsteczna powinna być po prostu sterowana masą i było by po kłopocie.