FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silnik Rover'a => Wątek zaczęty przez: Marcin OBR w Listopad 25, 2010, 15:00:43 pm
-
Czy jest coś takiego do naszych Roverków jak sportowa cewka zapłonowa ?? Wiem ,że ten uturbiony roverek co ścigał sie na 1/4 mili miał coś takiego. Jak maci cos to piasać i tak musze wymienić cewke to można by coś pomyśleć :mrgreen:
-
A co Ci da taka sportowa cewka zapłonowa ? Jak już tak lubisz polerować to zwalaj głowice, rób porting, polerkę i wygładź wszelakie ostre krawędzie :mrgreen:. To da jakiś efekt.
Jedyne inne cewki zapłonowe występowały w MEMSie3, ale to już wymagałoby wrzucenia Ecu + wiązki + immo, co raczej się nie opłaca bo i tak wyjdzie, 103KM, a musiałbyś zmienić kupę rzeczy. :wink:
-
cewkę to weź od gaźnikowca (elektronika), nie ma sensu ładować się w koszty ;)
-
Aha o.k więc już rozwialiscie moje watpliwości :mrgreen:
-
Marcin OBR, cewke z 1.8 wsadź
-
Marcin OBR, cewke z 1.8 wsadź
A jakie to ma znaczenie ? Cewki były takie same, dopiero w MEMSie3 pojawiły się zapłon bezkopułkowy z dwoma cewkami.
-
Multec, nie ma znaczenia. jedynie jest mniejsza, ładnie wygląda i jest lżejsza, a redukcja masy jest ważna ;)
-
To może warto pójść w tm kierunku:
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=60310
Indywidualne cewki na każdej ze świec.
-
W celu mocnijszej iskry wystarczy dac cewke zaplonowa od forda sierry(2.0 OHC) cewki te maja wyzsze napiecie po stronie WN niz polonezowska/roverowska. Tyle ze z wymiana cewki nalezy odrazu zalozyc NOWE dobrej jakosci kable -inaczej szybko poprzebijaja i auto bedzie mialo problemy z odpalaniem na zimno i zacznie nierowno pracowac
-
bądź od uno turbo , cena śmiesznie niska.