FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Układ paliwowy i chłodzenia/nagrzewania => Wątek zaczęty przez: Kagan w Listopad 26, 2010, 10:22:49 am
-
Witam. Diagnozując przyczynę braku ogrzewania w moim polonezie zauważyłem że w komorze silnika przy ścianie grodziowej, zaraz pod plastikowym chwytem powietrza wystają 2 gumowe przewody. Wiszą mniejwięcej po środku ale jeden jest z prawej a drugi z lewej strony. Wyglądają jak by były ucięte? Co to mogą być za przewody? mają związek z ogrzewaniem? Mam lekko pękniętą uszczelkę pod głowicą. Czy to też może być powód braku ogrzewania? Zaworek otwiera się dobrze, POd schowkiem rurka od nagrzewnicy jest gorąca. Możę sama nagrzewnica zatkana? Jak temu zaradzic? Jak odpowietrzyć układ chłodzenia?
-
Witam. Diagnozując przyczynę braku ogrzewania w moim polonezie zauważyłem że w komorze silnika przy ścianie grodziowej, zaraz pod plastikowym chwytem powietrza wystają 2 gumowe przewody. Wiszą mniejwięcej po środku ale jeden jest z prawej a drugi z lewej strony. Wyglądają jak by były ucięte? Co to mogą być za przewody? mają związek z ogrzewaniem? Mam lekko pękniętą uszczelkę pod głowicą. Czy to też może być powód braku ogrzewania? Zaworek otwiera się dobrze, POd schowkiem rurka od nagrzewnicy jest gorąca. Możę sama nagrzewnica zatkana? Jak temu zaradzic? Jak odpowietrzyć układ chłodzenia?
Zanim założysz kolejny bzdurny temat to pokombinuj. Złap za te uciete przewody i poruszaj nimi. Szybko doszedłbys do wniosku że to sądosć luźno zamocowane odpływy z podszybia.
Prześledź drogę płynu na trasie głowica (króciec od góry z tyłu silnika), zawór, nagrzewnica, metalowa rurka powrotna nad kolektorem ssącym. Odpal zimny silnik, włącz ogrzewanie i wraz ze wzrostem temperatury badaj gdzie jest ciepłe a gdzie już nie. Mozę po prostu masz coś zatkane. Ew mozę klapki w nagrzewnicy zasłaniajagrzejnik na stałe (to ostatnie mniej prawdopodobne)
-
Kagan.... przyjedź na spota do rzeszowa to ci chłopaki furę ogarną.