FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki OHV 1.3 1.5 1.6 => Wątek zaczęty przez: pigini w Grudzień 06, 2010, 12:07:39 pm
-
Czy jest jakaś różnica w wałkach rozrządu pomiędzy silnikami 1.6 ?
Czy taki wałek będzie pasował do GSI ?
O co chodzi z tymi literkami "W" oraz "H" w typach wałków?
http://allegro.pl/walek-rozradu-polonez-1600-typ-h-nowy-oryginal-i1348180901.html
-
Czyli jak wstawie ten niby wzmocniony do silnika z hydro to nic złego sie nie stanie?
Który byłby najlepszy do gsi...? totalnie się w tym nie orientuję :|
-
Wkładaj H i nie cuduj :wink:
-
OK Dzięki wielkie za pomoc :)
-
jakos nie widzi mi sie ,zeby to byl oryginalny walek fabryczny H ,
to jest manufaktura ,bo ma krzywke do napedu pompy paliwa ,
widzialem oryginalny walek H w Motozbycie ,kosztowal wtedy 230pln - nie mial krzywki do pompki paliwa (bo i po co mu ta krzywka)
-
Gość napisał że zdjęcie jest poglądowe
-
Mam w piwnicy rzemiosło z H, z ciekawości poszedłem sprawdzić, ale mój rzemieślniczy wałek nie ma krzywki do pompy, przez chwilę serce mi nadzieją zabiło... .
-
Byłby ktoś w stanie wstawic fotografię oryginalnego wałka żebym wiedział czym to się różni?
-
Kupiłem taki wałek od tego gościa i ten co przyszedł ma wybite "H" i nie ma krzywki do pompy.
-
Żeby nie zakładać nowego tematu zapytam tutaj.
Czy któryś z tych wałków rozrządu do poloneza plusa jest oryginalny ?
http://allegro.pl/polonez-walek-rozrzadu-hydro-nowy-oryginal-i4692432614.html
http://allegro.pl/walek-rozrzadu-polonez-1-6-hydro-nowy-oryginal-i4687251239.html
-
Obaj sprzedawcy mają oryginalne części. Kupowałem taki wałek z pierwszego linku i nie narzekam na nic.