FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki Fiata, Forda i inne => Wątek zaczęty przez: pit w Grudzień 12, 2010, 21:14:22 pm
-
tak z kronikarskiego obowiązku, TomcatT4 przed chwilą mi przysłał na gg
KLIK (http://www.youtube.com/watch?v=2BgD_lga1g4&feature=related)
-
To jest coś... :P
-
Było ale nadal jestem ciekaw co to za silnik. :)
-
z mercedesa, pytanie tylko jakiej pojemności.
-
A co on tam ma pod filtrem? Jeśli gaźnik to 2800. Większe były tylko z wtryskiem.
-
8semka 2.8/? :idea:
-
A rzeczywiście. :oops: Jednak powyżej pewnego poziomu zmęczenia nie powinno się pisać na forum... :lol: Wobec tego jeśli ten silnik ma mniej niż 30 lat to może być tylko od 3500 w górę. :)
-
Nie powiem bo projekt ciekawy.
Interesuje mnie sprawa zawieszenia i wg całego podwozia. Ciekawe czy wyciął stabilizator..
-
wydaje mi sie ze to niema jezdzic.. to wydaje mi sie ze dziala jak amerykanski krązownik teraz.:) do jezdzenia leprze są dzapanskie kosiarki..:) :mrgreen:
-
a i fajnie ziomek ubrany do palenia gumy :D
-
to jest albo 4.2 50 albo 5.6 pojemnosci silnika z merca w126 moim zdaniem i do tego nie ma szans zeby to jakos sensownie jeździło bo raz ze zawias a dwa ze tak ciezki silnik w poldzie to lekka przegina .pozdro
-
...i do tego nie ma szans zeby to jakos sensownie jeździło bo raz ze zawias a dwa ze tak ciezki silnik w poldzie to lekka przegina .pozdro
Dzieki za komentarz eksperta.
btw, fajna wydumka z serwem hamulcowym, ale już mógł jakiegoś lucasa wsadzić albo coś większego od hebli.
-
i tak swap miażdży system
-
Fajnie że ktoś po prostu wsadził tą V8-mkę pod maskę, a nie siedział na forum i klepał w klawiaturę dywagacje na temat "wejdzie czy nie wejdzie" 8)
-
Mnie to ciekawi ile ten silnik waży. Bo co do rozmiarów auta i tego, że to V8 to chciałem zauważyć że nie jest to jakaś straszna ciekawostka. Były przecież produkowane seryjnie auta wielkości Poloneza z silnikiem V8 o pojemności 3,5-5 litrów.
-
chętnie uścisnąłbym gościowi dłoń za to co zrobił
-
El-Portero2, to że silnik ma większą pojemnośc nie znaczy że musi być cięższy, 2.8 V6 z forda jest żeliwne, a np V8 3,6 Audi jest aluminiowy i wiele lżejszy od fordowskiej V6-tki.
-
Przykładowo: silnik V8, który był montowany w MG-B jest o 27 kg lżejszy niż montowana w tych autach rzędowa czwórka o dwa razy mniejszej pojemności. :D Waży 144kg. :)
-
El-Portero2, to że silnik ma większą pojemnośc nie znaczy że musi być cięższy, 2.8 V6 z forda jest żeliwne, a np V8 3,6 Audi jest aluminiowy i wiele lżejszy od fordowskiej V6-tki.
Wiem, że pojemność nie zwiększa wagi silnika tylko te dodatkowe dwa gary mimo że są aluminiowe + większa głowica blok itp. dodają jednak wagi nawet te 20 kg więcej może mieć. A jak widać nie jest to nowej generacji silnik żeby był z alu ( jak audi V8 3,6 ; 4,2 )
-
A jak widać nie jest to nowej generacji silnik żeby był z alu ( jak audi V8 3,6 ; 4,2 )
nie wiem jak to sie stało ze dopiero teraz zobaczyłem ten temat... chciałem tyko powiedzieć ze ten silnik w tym polonezie cały jest z alu... :D wiec nie jest aż tak ciężki... a co do samego swapu powiem tylko tyle jest BOGATO!!
-
Wagowo swoją drogą,ale co zrobić z głowicami jak montujemy silnik DOHC.jak jedyne co się mieści w miarę to Ford 2.9 V6 OHV.
-
A jak widać nie jest to nowej generacji silnik żeby był z alu
na 95% jest to w pełni aluminiowe m116/m117 z mercedesa.wiec nie jest aż tak ciężki...
m117 5,6l waży ok 205kg, leciutki... :lol:
-
fordowskie 4.0 6 cylindrowe tez jest w ohv :mrgreen:
-
przeczytalem - ale tam niejest to zadobrze wyjasnione sa poronane silniki... ok . ale chyba chodzi oto tylko zeby byly one lzejsze dlatego maja OHV a przy niewysokich obrotach niestanowi to problemu - tak? dobrze wywnioskowalem.?
ps. ja chce połączenie duzej pojemnosci z doładowaniem.. :mrgreen: