FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Układ Hamulcowy => Wątek zaczęty przez: HEMI w Grudzień 22, 2010, 18:35:42 pm
-
Zabrałem się wkońcu za mojego borewicza i muszę wymienić zaciski i tarcze na większe z tyłu,dodatkowo będzie podpięty hydrauliczny ręczny więc zdecydowanie trzeba wymienić obecny set up na coś nowszego i lepszego. Szukałem na forum podobnych tematów z hamulcami tylnymi ale narazie tylko napotkałem się na artykuł o zaciskach z alfy na przodzie.
Bocian z tego co pamiętam ma u siebie w borewiczu zaciski z golfa(?) więc stworzyłem nowy temat by każdy kto rzeźbił coś w tym kierunku opisał swoje doświadczenia bo chętnie skorzystam z istniejących już pomysłów :)
-
Na tył kpl z Fiata Tipo 2,0
-
Zajrzyj w temat fotki,dałem tam zdjęcie mojego patentu :wink:
-
A może coś więcej na temat tych zacisków z Tipo na tyle w poldku??
-
Ja bym polecił pomysł buźki bo sam będę u siebie go stosował.
-
Umie to musi wygladać normalnie , ja swojim poldkiem w KJSach nie jeżdze
-
Umie to musi wygladać normalnie
a czy dwa zaciski z tyłu aż tak źle wyglądają??
-
http://www.forum.fsoptk.pl/index.php/topic,12786.0.html
tutaj masz wszystko w miarę dokładnie opisane... niestety zaginął mi rysunek z wymiarami flanszy pod zaciski golfowe.
jedno jest pewne. Od trzech lat tylko sprawdzam ile klocków zostało i co raz poprawiam linki ręcznego bo to jedyny mankament tej przeróbki i muszę to jakoś poprawić.
Docelowo zamierzam wrzucić też przednie zaciski lucasa jako drugie do hydrołapki...