FSO-Polonez Tuning Klub
		GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Opony Felgi Śruby => Wątek zaczęty przez: szuczka w Grudzień 25, 2010, 16:40:39 pm
		
			
			- 
				W przypadku urwanego gwintu na tylniej piascie.
			
 
			
			- 
				nie wiem co da szpilka jesli gwint zerwany. niby zawsze można wkleić-rozwiercić na większy gwint, jednak to półsrodki. nie szybciej półośkę zmienić??
szpilka- bedziesz przykręcać nakrętke a nie srubę. sruba bedzie wystawać z piasty
			 
			
			- 
				Pytanie juz zadalem w innej czesci forum w moim miescie niema waskich pol-osiek szukalem juz po szrotach .Kolega rozebral poloske i musielismy wkrecic stara bo kupilem od szerokiego Caro. Brak polskich liter prosze o wyrozumialosc .
			
 
			
			- 
				Chcesz od wąskiego kupić ?
U mnie tego pełno.
Druga rzecz - szpilka to nie śruba czyli szpilka wystaje z piasty i na nia nakreca sie nakretke.
			 
			
			- 
				czy ktos wie jakiej dlugosci byly poloski od waskiego i szerokiego na tarczach? ta moja pol oska  co kupilem i za dluga byla miala- ok 68 cm dlugosci
			
 
			
			- 
				
nie wiem co da szpilka jesli gwint zerwany.
Można zastosować szpilki radełkowane, które się wbija, zamiast wkręcanych.
			 
			
			- 
				Czy takie szpilki podejda?
http://allegro.pl/szpilka-do-kol-12x1-25-50mm-nissan-suzuki-i1316877434
			 
			
			- 
				tak