FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Karoseria / Blacharka / Wnętrze => Wątek zaczęty przez: gateway w Styczeń 05, 2011, 01:01:15 am
-
Witam.
Zabrałem się dzisiaj za naprawę prędkościomierza w atu plusie.
Wszystko w sumie ładnie szło do momentu jak już miałem odkręcony licznik i chciałem go wyjąć. Ruszał się na wszystkie strony, ale wysunąć się nie chciał więcej niż na 1 cm. myślę, że linka go trzyma. Nie chciałem na siłę czegoś wyrwać więc poskładałem i teraz szukam rozwiązania.
Ręki nie da się włożyć za licznik aby cokolwiek odpiąć, już nie wspomnę o późniejszym założeniu. Jak się za to zabrać? Czy może popchnąć pancerz? Tylko z której strony go szukać? Na szybko spojrzałem od dołu ale nic nie widać. Może od strony komory silnika?
Czy ktoś zna odpowiedź na to pytanie?
Pozdrawiam
-
Więcej linki do środka da się wciągnąć - zajrzyj pod maskę i spróbuj ją wepchnąć. Aby zdjąć linkę z licznika trzeba wsadzić za niego łapę i zsunąć plastikową obudowę końca linki - wtedy można wyjąć wsio. :)
-
Dzięki za odpowiedz. Dzisiaj będę działał.
edit.
No i linka pęknięta.
-
..i nalezałoby pamiętać że linka jest przyplombowana do zegarków z tyłu więc trzeba będzie odciąć plombę żeby wyjąć linkę.
-
Sorki za odgrzebanie tematu. Zdjąłem jakiś czas temu zegary w GLI. Wózek sprzedałem i składam go do kupy. Która kostka od licznika idzie wyżej, a która niżej? Nie chce spalić czy zepsuć.
-
Sorki za odgrzebanie tematu. Zdjąłem jakiś czas temu zegary w GLI. Wózek sprzedałem i składam go do kupy. Która kostka od licznika idzie wyżej, a która niżej? Nie chce spalić czy zepsuć.
Z tego co pamiętam to nie da się pomylić wtyczek (inny kształt/długość)
-
Są takie same tylko różnią się ilością kabli.
-
u mnie też nie dało się tego wpiąć inaczej niż dobrze.
-
Dzisiaj w tym grzebałem, tak więc na 1000% potwierdzam, że wtyczek nie można pomylić, pasują w tylko sobie właściwe miejsca.
-
Jedną kiedyś udało mi się do góry nogami wpiąć:) ale generalnie nie ma z tym problemu, nawet z ulozenia wiązki widac ktora gdzie wypada.