FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: MultipointInjection w Styczeń 07, 2011, 16:14:06 pm

Tytuł: Prawidłowy pobór pradu na postoju
Wiadomość wysłana przez: MultipointInjection w Styczeń 07, 2011, 16:14:06 pm
Witam bardzo serdecznie. Jestem tutaj nowym gościem a oto mój pierwszy temat 8) . A mianowicie posiadam Poldka C+ 1.6 GSI. I moje pytanie jest następujące. Jaki prawidłowy pobór prądu powinien mieć Poldi na zgaszonym silniku ? Czy 0.07 A to dużo bo mój owy pobór posiada ?
Tytuł: Prawidłowy pobór pradu na postoju
Wiadomość wysłana przez: Stingerek w Styczeń 07, 2011, 16:18:51 pm
0.02A
Tytuł: Prawidłowy pobór pradu na postoju
Wiadomość wysłana przez: MultipointInjection w Styczeń 07, 2011, 16:23:11 pm
Dodam też że posiadam w nim centralny zamek wzmacniacz 350 W, radio zaś podłączyłem  aby mogło sie włączyć dopiero po przekręceniu stacyjki(zaś jak tak nie miałem to pobór wynosił aż 0.14 A)
Tytuł: Prawidłowy pobór pradu na postoju
Wiadomość wysłana przez: Excalibur#1937 w Styczeń 07, 2011, 16:35:11 pm
Kolego WielopunktowyWtrysk - pobór wygląda na ok. Jako standard uznaje się 20-30mA. U ciebie jest dwukrotnie wyższy - spróbuj odłączyć wszystko łącznie z alarmem i wtedy sprawdź - łatwo dojdziesz co zjada Ci dodatkowe miliampery.
Tytuł: Prawidłowy pobór pradu na postoju
Wiadomość wysłana przez: MultipointInjection w Styczeń 07, 2011, 17:10:02 pm
Prawde mówiąc sa wachania w przedziale 50 mA a 70 mA. I jak sie okazało aż tyle pradu pobiera coś co jest związane z instalacją gazowa (punktową) Co może w niej aż tyle pradu pobierac jesli po odłaczeniu jej pobór wynosi zaledwie 1 mA ?
Tytuł: Prawidłowy pobór pradu na postoju
Wiadomość wysłana przez: matucha w Styczeń 07, 2011, 19:48:20 pm
Może centralka. Odepnij wtyczkę do centralki i sprawdź. Jeśli tak, to zasilanie centralki podepnij przez przekaźnik, albo ze stacyjki.
Tytuł: Prawidłowy pobór pradu na postoju
Wiadomość wysłana przez: MultipointInjection w Styczeń 08, 2011, 12:11:18 pm
Wszystko posprawdzałem i jak sie okazało przyczyna poboru jest instalacja gazowa. Tylko pytanie jest jedno co pobiera tyle pradu ? I czy powinno tyle pobierac prądu?
Tytuł: Prawidłowy pobór pradu na postoju
Wiadomość wysłana przez: matucha w Styczeń 08, 2011, 13:13:56 pm
MultipointInjection, a skąd wiesz, że instalacja. Jak do tego udało Ci się dojść?
Tytuł: Prawidłowy pobór pradu na postoju
Wiadomość wysłana przez: MultipointInjection w Styczeń 08, 2011, 13:29:07 pm
Instalacja gazowa jest podłączona bezpośrednio pod akumulator. Również dodatkowo mam tam kabel pradowy  od wzmacniacza. W momencie gdy odkrecałem owy kabel od wzmacniacza pobór pradu nie malał. Zaś w momencie gdy wykreciłęm od klemy dodatniej przewód od instalacji gazowej pobór z 70 mA spadł do 10mA czyli do tylu ile powinno być. Co do zamka centralnego również go odpinałem podobnie jak z bezpiecznikami to i tak pobór pradu nie malał. Radio tez sprawdzałem i po podłaczeniu przez stacyjke nie pobiera pradu.
Tytuł: Prawidłowy pobór pradu na postoju
Wiadomość wysłana przez: Grzech#1938 w Styczeń 08, 2011, 13:40:36 pm
Instalacja powinna być włączona dopiero jak się przekręci kluczyk w stacyjce, ale pewnie dla kogoś to było zbyt skomplikowane rozwiązanie. Czemu żre tyle prądu to mogę tylko przypuszczać. Jeśli masz oddzielnie emulator sondy lambda, centralkę, emulator wtrysków i komputer do gazu, a wszystko to pracuje cały czas zamiast częściowo wyłącznie jak korzystasz z LPG, to moim zdaniem ma prawo tyle pożerać.
Tytuł: Prawidłowy pobór pradu na postoju
Wiadomość wysłana przez: matucha w Styczeń 08, 2011, 17:33:34 pm
MultipointInjection, odłącz ten przewód od instalacji i puść przez przekaźnik. Przekaźnik niech się załącza po przekręceniu kluczyka.
Tytuł: Prawidłowy pobór pradu na postoju
Wiadomość wysłana przez: Maurer w Styczeń 08, 2011, 19:41:45 pm
Albo po prostu pod stacyjkę, bez przekaźnika, wielkich natężeń tam raczej nie ma.
Tytuł: Prawidłowy pobór pradu na postoju
Wiadomość wysłana przez: Grzech#1938 w Styczeń 08, 2011, 20:02:05 pm
Bez przekaźnika, ale za to na przewodzie zasilającym powinien być bezpiecznik.