FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: klosplandeka w Styczeń 15, 2011, 11:48:41 am

Tytuł: wszystko działa bez przekazników
Wiadomość wysłana przez: klosplandeka w Styczeń 15, 2011, 11:48:41 am
witam, jak to jest mozliwe zeby dzialaly wszystkie urzedzenia (te co maja przekazniki w skrzynce z bezpiecznikami) po wyjeciu ich przekaznikow?? chodzi mi o pompe paliwa, wtryskiwacz, wentylator 1 i 2, wentylator nagrzewnicy i chyba sygnal dzwiekowy. wszystko dziala na wet gdy nie ma ani jednego przekaznika :shock:  a moze to normalne??
Tytuł: wszystko działa bez przekazników
Wiadomość wysłana przez: Stingerek w Styczeń 15, 2011, 13:45:32 pm
Kupiłęś nie dawno auto ?
Tytuł: Re: wszystko działa bez przekazników
Wiadomość wysłana przez: Grzech#1938 w Styczeń 15, 2011, 15:52:00 pm
Cytat: "klosplandeka"
witam, jak to jest mozliwe zeby dzialaly wszystkie urzedzenia (te co maja przekazniki w skrzynce z bezpiecznikami) po wyjeciu ich przekaznikow?? chodzi mi o pompe paliwa, wtryskiwacz, wentylator 1 i 2, wentylator nagrzewnicy i chyba sygnal dzwiekowy. wszystko dziala na wet gdy nie ma ani jednego przekaznika :shock:  a moze to normalne??

Ktoś pewnie "usprawnił" instalację robiąc połączenia "na skróty" - na początek obejrzyj sobie od tyłu skrzynkę bezpieczników.
Tytuł: wszystko działa bez przekazników
Wiadomość wysłana przez: klosplandeka w Styczeń 15, 2011, 17:30:47 pm
Cytat: "Stingerek"
Kupiłęś nie dawno auto ?
w sumie nie dawno - w marcu 2010

[ Dodano: 15 Sty 2011 17:36 ]
Cytat: "Grzech#1938"
Ktoś pewnie "usprawnił" instalację robiąc połączenia "na skróty" - na początek obejrzyj sobie od tyłu skrzynkę bezpieczników.
dobra ale jaki sens w tym zeby robic skroty omijajac przekazniki?? przeciez to nie malo roboty jest zeby robic takie cos. ten rupiec przesladuje mnie od samego marca - fajnie wdeplem z nim :evil:
Tytuł: wszystko działa bez przekazników
Wiadomość wysłana przez: Grzech#1938 w Styczeń 15, 2011, 19:00:24 pm
Nie oczekuj sensu w przeróbkach. W moim GSI np ktoś odciął oryginalne sterowanie pompą paliwa przez komputer i dał ręczny przełącznik. Ludzie robią różne dziwne rzeczy. Może się bał awarii przekaźników? Wyjmij centralkę co wymaga w sumie odkręcenia 3 wkrętów i 2 śrubek i obejrzyj dokąd przewody idą. Może jest połączone po prostu z tyłu? Przy okazji sprawdź czy bezpieczniki są tak mocne jak być powinny. (Na ogół ludzie dają mocniejsze).
Tytuł: wszystko działa bez przekazników
Wiadomość wysłana przez: klosplandeka w Styczeń 20, 2011, 18:56:42 pm
a da sie miernikiem sprawdzic czy prad dochodzi do np gniazda przekaznika klaksonu po jego wcisnieciu, zwyklym miernikiem napiecia?? jesli tak to ktore styki trzeba sprawdzac?? bo nad skrzynka z bezpiecznikami nie widac zadnych przerobek  :roll:
Tytuł: wszystko działa bez przekazników
Wiadomość wysłana przez: Stingerek w Styczeń 20, 2011, 19:08:32 pm
Na przekaźniku masz dokładny opis która nóżka za co odpowiada.
Tytuł: wszystko działa bez przekazników
Wiadomość wysłana przez: czapla499 w Styczeń 20, 2011, 19:59:04 pm
Z tym nieoczekiwanieś sensu po różnych przerbóbkach to prawda, odrazu przypomnialo jak kolege zapytalem co to za naklejka na plastiku od zegarów, odparl ze jest to tam po to żeby lampka nie wkur...la. Poprzedni wlaściciel tak zrobil.
Tytuł: wszystko działa bez przekazników
Wiadomość wysłana przez: klosplandeka w Styczeń 20, 2011, 19:59:33 pm
acha i jeszcze jedno - czy cos sie stanie jesli wsadze przekaznik 40A na miejsce w ktorym mialo byc 30 A?? bedzie normalnie funkcjonowac dane urzadzenie??
Tytuł: wszystko działa bez przekazników
Wiadomość wysłana przez: Grzech#1938 w Styczeń 20, 2011, 20:02:31 pm
Tak. Te 30 i 40A to prąd jaki może przełączać dany przekaźnik. Nie można tylko dawać za małych. :)