FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Karoseria / Blacharka / Wnętrze => Wątek zaczęty przez: Mardas#1946 w Luty 01, 2011, 11:44:04 am
-
Mam pytanie.Czy ktoś może wie ,gdzie można kupić okleinę czarną do oklejania słupków w nadwoziu.Wiem że gdzieś ten temat był poruszany,ale nie mogę się doszukać,więc proszę o jakieś namiary gdzie to dostać :D
-
Np. Na allegro. Wystarczy w wyszukiwarce wpisać "folia słupek"....
-
W castoramie - matowa do blatów :)
-
albo spray mat - lepszy efekt.
-
Czy ta może być. http://allegro.pl/folia-samoprzylepna-ploterowa-oracal-reklama-50-cm-i1429347288.html :?:
-
Ewentualnie na allegro 'folia progi' ;)
-
Wybrałem to http://allegro.pl/folia-termoplastyczna-czarna-na-slupki-progi-20x70-i1427553435.html Dzięki za podpowiedzi :D
-
Też tym będę oklejał. Ale dopiero jak się ciepło zrobi. Łącznie z przednim słupkiem.
-
A może ktoś mi podpowie jak usunąć resztki starej okleiny,żeby nie porysować lakieru ? Jest na to jakiś dobry patent :?:
-
podgrzewać suszarką i skrobać
-
A co ci przeszkadza porysowany lakier pod okleiną ?
-
A co ci przeszkadza porysowany lakier pod okleiną ?
No najlepiej zdrapać do gołej blachy, przecież nie zacznie rdzewieć pod okleiną. :)
-
żebyś się nie zdziwił.
-
Bardzo ładnie potrafi zardzewieć pod okleiną. Potem można ją oderwać razem z lakierem i rdzą. :D (Sprawdzone).
-
Mowie tutaj o porysowaniu lakieru w sensie.. nie przebicia powłoki lakierniczej a jej zmatowieniu ewentualnym,
-
No dobra, ale potem się coś komuś odwidzi to sobie ściągnie i spokój, a tak to będzie trzeba zostawić folię żeby zakryć te rysy/mat czy jak to nazwać. ;)
Czemu nie zrobić tego porządnie? :P
-
Mowie tutaj o porysowaniu lakieru w sensie.. nie przebicia powłoki lakierniczej a jej zmatowieniu ewentualnym,
Ale po co matowić, jak dla mnie wystarczy porządnie odtłuścić. ;)
-
mowie o zniszczeniu połysku podczas usuwania kleju ze starej folii.
-
Czy tylko metoda "suszarkowa" usuwania foli jest tylko jedyna ? a może jest, jakiś rozpuszczalnik który usunie ją,bez uszczerbku zniszczenia powłoki lakierniczej ? Skrobanie jest trochę ryzykowne,bez podania jakiegoś "zmiękczacza" Wolała bym to zrobić jak najlepiej. ;) :D
-
Ja u siebie robiłem to latem więc było ciepło a folia pewnie bardziej miękka niż teraz, ale po prostu podważyłem małym śrubokrętem w górnym rogu przy uszczelce drzwi, złapałem najpierw małymi szczypcami oderwałem dalej, a potem już paluchami i delikatnie ciągnąc udało mi się bez problemu zdjąć obie folie w całości, nie pozostały żadne ślady po kleju.
-
płyn hamulcowy.
Później dokładnie przemywasz benzyna i sama zejdzie.
-
Ja u siebie robiłem to latem więc było ciepło a folia pewnie bardziej miękka niż teraz, ale po prostu podważyłem małym śrubokrętem w górnym rogu przy uszczelce drzwi, złapałem najpierw małymi szczypcami oderwałem dalej, a potem już paluchami i delikatnie ciągnąc udało mi się bez problemu zdjąć obie folie w całości, nie pozostały żadne ślady po kleju.
Chyba też poczekam,kiedy zrobi się ciepło,bo z tego co zauważyłem ,u mnie jest na jednym słupku zmarszczona,i trochę odstaje,ale jak dotykałem to jest w tej chwili sztywna,
A co do płyłnu hamulcowego, to do tego patentu podchodzę dość sceptycznie,gdyż płyn niszczy powłokę lakierniczą,i chyba nie będę ryzykował. ;)
-
OWszem niszczy powłoke lakierniczą ale musiałby na niej poleżeć conajmniej kilkadziesiąt minut. Wielokrotnie usuwałem z lakieru różne skazy płynem hamulcowym. namaczasz na minutkę czy dwie, i odchodzi.
-
Wezmę to pod uwagę
OWszem niszczy powłoke lakierniczą ale musiałby na niej poleżeć conajmniej kilkadziesiąt minut. Wielokrotnie usuwałem z lakieru różne skazy płynem hamulcowym. namaczasz na minutkę czy dwie, i odchodzi.
Wezmę to pod uwagę. ;) ;)
-
na ciepło folia schodzi dobrze ...na gorąco jeszcze lepiej :D :D :D
Klej po folii przemyć WD-40 i będzie ok