FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => CAŁA POLSKA => Wątek zaczęty przez: Mariusz# w Luty 01, 2011, 17:27:00 pm
-
Czy mógłby ktoś mi przetłumaczyć ten oto jankeski schemat blokowy. po 5 miesiącach ze stanów przyszły zegary o ile podłaczyc podłączyłem to za cholerę nie wiem jak skalibrować.
(http://img195.imageshack.us/img195/3185/skanuj0001ii.jpg) (http://img195.imageshack.us/i/skanuj0001ii.jpg/)
-
Najpierw powiedz czego dokładnie to dotyczy
-
obrotomierza
w 2 punkcie jest odczytywanie i kasowanie wartości maksymalnej, a w 3 ustawianie shiftlighta.
nie wiem co tu tłumaczyć?
-
shiflighta jako takiego nie ma bo w jego miejsce chyba pulsuje cały zegar, chodzi mi jak ustawić wartość maksymalną dla ostrzeżenia, a dotyczy to tego zestawu
http://www.glowshiftdirect.com/black-face-gauges.aspx, oczywiście nie wszystkich
-
o mamo! trzymasz przycisk przez 5s i wchodzisz w tryb ustawiania ograniczenia obr. jak naciskasz przycisk pojedynczo wskazówka przesuwa się powoli, jak przytrzymasz to szybko, po dojechaniu do końca skali wraca pewnie gdzieś na 4-5k i od nowa możesz ustawić. później trzymasz przycisk 5s i gotowe.
-
:one:
(http://img692.imageshack.us/img692/882/zegaryusa.jpg) (http://img692.imageshack.us/i/zegaryusa.jpg/)
Moim zdaniem wersja przetłumaczona jest trudniejsza do zrozumienia :lol:
-
dzięki metodą prób i błędów doszedłem co i jak mniej więcej ma działać.