FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki Fiata, Forda i inne => Wątek zaczęty przez: pawelo21 w Luty 23, 2011, 12:32:42 pm
-
Czy jest ktoś w stanie mi pomóc jeśli chodzi o doprowadzenie smarowania do turbiny? Silnik 2.0 DOHC Fiata.
-
proponuję przestudiowanie pozycji Guya Crofta i włoskich for.
najprostsze wyjście to dołożenie podstawki pod filtr oleju - są w sklepach z częściami do tuningu mechanicznego oraz na allegro. Można też dorobić trójnik w miejsce gdzie jest czujnik ciśnienia oleju.
Polecam pierwszą opcję, daje też możliwość od razu podpięcia chłodnicy oleju.
-
Czy jest ktoś w stanie mi pomóc jeśli chodzi o doprowadzenie smarowania do turbiny? Silnik 2.0 DOHC Fiata.
Najprosciej uzyc trojnika olejowego z lady/starego poloneza. Czujnik wkrecasz z boku trojnika a srodkowa przelotke rozwiercasz aby miec wiekszy przelot i dorabiasz waz do smarowania turbo z koncowka tak jak czujnik
-
ja u siebie mam z pod czujnika cisnienia oleju i niemamz tego tytułu zadnych problemów.
ale mozesz tez jak kolega napisal wziasc z podstawki pod filtr
-
najprościej będzie właśnie z czujnika