FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki Fiata, Forda i inne => Wątek zaczęty przez: pawelo21 w Luty 23, 2011, 12:32:42 pm

Tytuł: Turbo 2.0
Wiadomość wysłana przez: pawelo21 w Luty 23, 2011, 12:32:42 pm
Czy jest ktoś w stanie mi pomóc jeśli chodzi o doprowadzenie smarowania do turbiny? Silnik 2.0 DOHC Fiata.
Tytuł: Odp: Turbo 2.0
Wiadomość wysłana przez: BARTEK1925 w Luty 23, 2011, 14:20:04 pm
proponuję przestudiowanie pozycji Guya Crofta i włoskich for.

najprostsze wyjście to dołożenie podstawki pod filtr oleju - są w sklepach z częściami do tuningu mechanicznego oraz na allegro. Można też dorobić trójnik w miejsce gdzie jest czujnik ciśnienia oleju.
Polecam pierwszą opcję, daje też możliwość od razu podpięcia chłodnicy oleju.
Tytuł: Odp: Turbo 2.0
Wiadomość wysłana przez: Elwood#1887 w Luty 23, 2011, 22:23:14 pm
Czy jest ktoś w stanie mi pomóc jeśli chodzi o doprowadzenie smarowania do turbiny? Silnik 2.0 DOHC Fiata.
Najprosciej uzyc trojnika olejowego z lady/starego poloneza. Czujnik wkrecasz z boku trojnika a srodkowa przelotke rozwiercasz aby miec wiekszy przelot i dorabiasz waz do smarowania turbo z koncowka tak jak czujnik
Tytuł: Odp: Turbo 2.0
Wiadomość wysłana przez: Zuczek w Marzec 12, 2011, 18:38:59 pm
ja u siebie mam z pod czujnika cisnienia oleju i niemamz tego tytułu zadnych problemów.
ale mozesz tez jak kolega napisal wziasc z podstawki pod filtr
Tytuł: Odp: Turbo 2.0
Wiadomość wysłana przez: manieko58 w Kwiecień 17, 2011, 15:53:26 pm
najprościej będzie właśnie z czujnika