FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silnik Rover'a => Wątek zaczęty przez: Gifter w Styczeń 25, 2004, 14:47:28 pm
-
Ponoć taka pompa paliwowa jest ale kto wie z jakiego to dewoo jest pompa??? Ponoc kosztuje mniej niz oryginalna Rovera,ta z dewoo 600zł a ta z rovera ponoc duzo wiecej :( :(
Kto wie niech napisze tu!!!!!
-
Nie no coty ja na giełdzie w Słomczynie kupywałem 2 szt i za każdym razem płaciłem po 150 zł za szt a jak kupujesz samą pompke to koszt jest o 50 zł mniejszy. Słyszałem ze pasuje od Nexi ale nie mam pewności
-
15zł????? chyba pompke do roweru :P
Musze wiedziec czy na bank to była pompa od nexi
Poza tym te co kupowales na gieldzie to byly nowe za 150zł do rovera 1.4?????
-
oczywiście cały czas mówie o pompie paliwowej nie innej :)
-
No co ty nowa za 150 zł nie rób jaj. To nie jest nowa tylko prawie nowa na oko poldek nie miał więcej jak 2 miechy a 15 to mała pomyłka ale poprawiona :lol: :lol:
-
Jak pojedziesz na giełde są tam ludzie co ci napewno powiedzą a pozatym masz oznaczenia na pompie i jesteś wstanie stwierdzić czy to jest ten sam rodzai sprawdzi co masz napisane na pompje a dokładnie na samym tłoczku
-
okej a co z ta od nexi????????? ile ona nowa moze kosztowac????
-
U mnie najprawdopodobniej jest pompka od wielopunktowego poldka. Jak z wydajnością to nie wiem bo jakiśczas temu sam ją naprawiałem i może nie trzymać ustalonych norm. Gabarytem i kształtem są niemal identyczne. MOgą się różnić wydajnością i ciśnieniem paliwa.
-
Bocian od GSI???? czy co ????
-
Od poldka na wielopunkcie nie pasuje testowałem ja niewiem jak jest z tą Nexiom ale połowa części pasuje od opla kadeta Nexia to jest cały kadet
-
Od poldka na wielopunkcie nie pasuje testowałem ja niewiem jak jest z tą Nexiom ale połowa części pasuje od opla kadeta Nexia to jest cały kadet
No tak nie da sie ukryć, że faktycznie Nexia to w większości klon Kadetta, ale wydaje mi się, że silniki w Nexii były raczej napewno inne niż w Kadecie, chociaż może nie mam racji...
Pozdrawiam
Jeff
-
no i jak dobrze pamietam to krotka wersja nexi ma tył podobny do kadeta głównie chodzi mi o tylne światła :)
-
Tak dla informacji to nowa pompa do Poldka 1.4 kosztuje 1500 pe-el-enów. Sprawdzone w serwisie Daewoo-FSO i Rovera.
-
no i jak dobrze pamietam to krotka wersja nexi ma tył podobny do kadeta głównie chodzi mi o tylne światła :)
Nexia to Kadet po restylingu
-
no i jak dobrze pamietam to krotka wersja nexi ma tył podobny do kadeta głównie chodzi mi o tylne światła :)
Nexia to Kadet po restylingu
A nie po recyclingu ?? :lol:
-
ja slyszalem ze mozna kupic sam silnik pompy taki modul bez obudowy, a to wychodzi znacznie taniej
-
To ja o tym pisałem sam silnik kosztuje taniej ja swoja kupowałem 8 miechów temu i jak narazie jest spoko na giełdzie sprawdzają przy tobie i koleś stoi tam, co tydzień i jak by, co to można wymienić
-
mi to powiedzial kolega ze stacji obslugi w puławach wiec wiem to z niezaleznego zrodla :-), tak czy inaczej to dobra wiadomosc
-
to co z ta pompa da sie podmienic z innego polda?? i czy da sie ewentualna roverowska kupic za mniej niz 250zł??
-
hmmm tak to czytam i tak sie ?mieje, jak ktos z was włoży sobie pompe od Gsi ktora ponoc pasuje do silnika rovera to bedzie mial takie cyrki jak ja, fakt taka nowa pompa kosztuje 200zł na gieldzie we wrocku, koles powie ze pasuje i ze ma dobre cisnienie a potem porażka...
Pożarka dlatego ze te pompy od Gsi daja czadu w polonezie z silnikiem rovera 1.4 ale daja tylko do 4 tys. i dupa, auto zaczyna sie od 4 tys obrotow wolnooooooo zbieraccccccc i jesttt duppppppaaaaaaaa :(...
No chyba ze to tylko ja mialem taki przypadek a moze komus to chodzi????
-
hmmm tak to czytam i tak sie ?mieje, jak ktos z was włoży sobie pompe od Gsi ktora ponoc pasuje do silnika rovera to bedzie mial takie cyrki jak ja, fakt taka nowa pompa kosztuje 200zł na gieldzie we wrocku, koles powie ze pasuje i ze ma dobre cisnienie a potem porażka...
Pożarka dlatego ze te pompy od Gsi daja czadu w polonezie z silnikiem rovera 1.4 ale daja tylko do 4 tys. i dupa, auto zaczyna sie od 4 tys obrotow wolnooooooo zbieraccccccc i jesttt duppppppaaaaaaaa :(...
No chyba ze to tylko ja mialem taki przypadek a moze komus to chodzi????
To nie jest wina pompy - o nie! Napewno nie pompy Gifciu. Powzi?łe? mylne założenie co do przyczyny. A co - to nie mam zielonego pojęcia - generalnie za spadek osi?gów w silnikach o układzie zasialnia takim jak w roverku, odpowiada mikser LPG, który z racji tego że jest najnormalniejsz? zwężk? na dolocie, ogranicza przepływ powietrza w układzie dolotowym.
-
Mroziu ale na starej pompie szedł jak głupi aż pewnego dnia pompa nie dostala paliwa i sie spalila, po założeniu nowej pompy za 200zł facio powiedzial ze to jest do Gsi ale ze w roverku pasuje, jak to z tata zalożylem to po przejechaniu wiedzialem ze teraz benzyna to bedzie tylko na rozruch i tyle a sciganie sie na benie nie bedzie juz możliwe...
-
eee niee tak to ja nie chce ja juz mam rozruch na LPG i nie da sie na benie jezdzic a chce miec sprawnego poldka jesli juz w niego wkładam kupe kasy to ma jezdzic a nie kulec :mad:
-
mastah22 odpalanie na benzynie jest zdrowsze dla silnika poza tym ja nie narzekam na odpalanie tylko na jazde z taka pomp? poza tym zapomnialem dodac ze testowalem ja w dwoch polonezach 1.4 rover i bylo to samo po 4tys brak mocy aby wbic sie na 6 tysiecy, szlo to tak ze lepiej nie mowic :(
-
Może to nie była pompa od GSi tylko GLI (wygl?dem osoba niedo?wiadczona raczej je nie odróżni). Ta daje stanowczo za niskie ci?nienie, bo trzykrotnie mniejsze i nie będzie auto poprawnie jechało. Co jak co, ale pompa od GSI, daj?ca takie samo ci?nienie jak pompa roverowska (co wynika z danych technicznych, a te nie powinny kłamac), musi dawać sobie radę tak samo wielopunktowym układzie wtryskowym Multec XM jak i w układzie roverka.
-
Mrozek#83, tez tak mysle to teoretycznie poprawne...
odpalanie na benzynie jest zdrowsze dla silnika
wiem ze to o wile lepsze...dlatego chce to uruchomic tez u siebie oraz doprowadzic do tego zeby przełaczyc na bene i smigac jak człowiek... :twisted: