FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: MultipointInjection w Luty 27, 2011, 01:53:26 am
-
Siemanko wszystkim. Postanowiłem zrobić swój własny interfejs do poldka Caro + GSI. Schemat przewodu pobrałem z elektrody, Który umieszczam.(http://www.bankfotek.pl/thumb/902752.jpeg) (http://www.bankfotek.pl/view/902752) Otóż podczas podpiecia kabla kontrolka Check Engine mrygała mi( tak jak wyczytałem powinna mrygac podczas transmisji danych). Ale program który mam miał być pod GSI-ka. Jest to FSO- ECM. Pytanie moje jest nastepujące. Czy tym programem da sie diagnoizowac wielopunkty ? Pomimo podpiecia kabla program nie nawiazywał w ogóle połaczena z komputerem.
-
było o tym nieraz sam nawet pisałem że potrzeba starego kompa ze starą wersją dosa bo w tych nowszych nie chce się laczyć, szukaj jakieś 486.
-
A Pentium II z Win 98 poradzi sobie? Ma tryb DOS, z tego co pamiętam, ale cały zestaw trzeba by zatargać do garażu. Jakeiś przelotki na USB wchodzą w grę?
-
Kompa miałem starego z win 98. Ale czy ten program co mam tez da rade zdiagnozować wielopunkta ?
-
Ja mam program FSO ECM monitor 3.4 i działa tzn można nim diagnozować Poloneza Caro Plus GSI (wielopunkt).
Tak jak koledzy wyżej piszą musisz go uruchomiac pod DOSem. Niekoniecznie stary komputer ale z DOSem i portem RS 232 (COM). Nie może to być Win XP, jeśli chodzi o 98 to nie wiem.
Ja zrobiłem sobie dysk CD startowy z DOSem. Restartuję laptopa i wkładam CD, wybieram bootowanie z CD i potem w wierszu poleceń DOS'a uruchamiam program i działa - można sczytać błędy sterownika i podglądnąć parametry mierzone.
-
a próbowaliście kiedyś wejść do BOSCH'a programem CDI/F 2 bo z moim nie chce się połączyć :/
-
i co poszedł ten program co ci przesłałem ?
« Ostatnia zmiana: Dzisiaj o 20:37:35 wysłane przez Mariusz#1926 »
ta ani dziękuje ani pocałuj mnie w dupę,