FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: banned w Marzec 19, 2011, 10:35:32 am
-
Jak w temacie. Chcę wpiąć ręczne odcięcie pompy i nie wiem jak mocny wyłącznik muszę dać ,a nie mam pojęcia jak chodzi elektryka na przekaźnikach.
-
Przełącznik możesz dać zwyczajny hebelkowy z poldka pierwszy lepszy.Ja miałem tak zrobione kawałek czasu i nic się nie działo.Miałem wpięty za bezpiecznikiem od pompy.Najlepiej sobie zrób na przekaźniku,ja mam tak teraz.Nie musisz myśleć o odłączaniu ręcznym,bo wszystko robi się samo. ;)
-
Powtarzam: nie znam się na przekaźnikach.
A celem wyłącznika jest to żeby mi auta nie ukradli więc o to chodzi żeby samochód nie dał się sam uruchomić.
-
Powtarzam: nie znam się na przekaźnikach.
Nie trzeba się znać, kupujesz przekaźnik za 4zł (najlepiej z przeźroczystą obudową żebyś zrozumiał jak działa przekaźnik) bierzesz zasilacz 12v ze starego zasilacza od telewizora i bawisz się w podawanie zasilania na odpowiednie styki żeby przekaźnik zaskoczył lub nie - pobawisz się to zrozumiesz jak działa i bez problemu poradzisz sobie z podłączeniem. :)
-
Po co dawać kolejny przekaźnik? Chyba lepiej wykorzystać ten który obecnie steruje pompą... dać tam w szereg przełącznik. Oczywiście chodzi o obwód cewki przekaźnika.
-
Ma ktoś jakiś schemat tego?
-
ja pierdole, jaki schemat? odcinasz styk 85 lub 86 przełącznikiem i nie ma zasilania na przekaźniku i tym samym na pompie. trochę samodzielności, a nie wszystko za rączkę. ::)
-
pompa seria pokazywala mi od 3 do 4A
Walbro 255 od 7 do 10A
A najlepiej jak mowi maciejowski
odciac sterowanie przekaznikiem
-
odcinasz styk 85 lub 86
A który to k**** jest?
-
Jak to dla Ciebie za skomplikowane (bez obrazy) to sobie zrób na przełączniku,jak ja miałem.Wepnij się między pompę a bezpiecznik,albo przed bezpiecznik,jak wolisz i podłącz wejście do przełącznika a dalej wyjście z przełącznika do bezpiecznika.I tyle w temacie,powinno działać bez problemu. ;)
-
odcinasz styk 85 lub 86
A który to k**** jest?
jakbyś się ruszył sprzed kompa i rzucił okiem do samochodu, to byś zauważył, że każdy przekaźnik ma opisane styki. :okulary2:
-
del