FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SEKCJE => MAZOWSZE => Wątek zaczęty przez: Bocian_s#313 w Styczeń 30, 2007, 09:51:47 am

Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: Bocian_s#313 w Styczeń 30, 2007, 09:51:47 am
Marcin żałuj że nie widziałeś borkostwora. Jemu już niewiele brakuje do tego zdjecia.

NO niestety progi zwalniajace to dla niego nielada wyzwanie czasam ale idzie się przyzwyczaić. Dobrze że chociaż wydech idzie inaczej niż w serii bo już dawno by go tam nie było...
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: Van w Luty 09, 2007, 18:56:18 pm
sprężyna truck +amor truck i jeździsz smiało
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: G.T. w Luty 09, 2007, 20:46:44 pm
Van#1860,  amor z trucka to dopiero jest NUR,
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: Cycu_E30 w Kwiecień 19, 2007, 20:12:17 pm
GT gleba fajna "wywazona" ze tak powiem, akurat na polske

nie bede pisal ze to ble i to ble, sam gleby nie mam i Twoja szczerze mi siępodoba, sam planuje po wakacjach mniejwiecej taki sam rodzaj gleby,


ale zebys za bardzo nie obrosl w piórka WIDYWALEM LEPSZE  :mrgreen:  :mrgreen:
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: jawiem69 w Kwiecień 19, 2007, 22:14:00 pm
ja mam w civicu taka glebe ze wydech wczoraj urwalem...
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: utek w Kwiecień 19, 2007, 23:29:57 pm
Co do wygladu to jest super. Jeżdzi też się pewnie fajnie.
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: G.T. w Kwiecień 20, 2007, 00:21:29 am
KGB, twoje madrosci to mnie akurat najmniej obcchodza, po tym jak wszyscy zobaczylismy twoja max glebe, dupos asfaltos.  Gdybys mogl to dodaj sobie z laski swojej ten temat doignorowanych
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: KGB w Kwiecień 20, 2007, 00:23:55 am
no przepraszam
zapomnialem pochwalic twoja glebe

gleba fajna ,ale nie pasuje do caloksztaltu image terenowki
pomysl raczej o max podwyzszeniu
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: LODÓWA w Kwiecień 20, 2007, 00:25:44 am
Cytuj (zaznaczone)
mam wymieniony olej w tylnych amorach i nie jestem zadowolony


to dlatego tak ciorasz dupą po asfalcie. tez bym nie był zadowolony  :lol:  :mrgreen:
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: LODÓWA w Kwiecień 20, 2007, 00:27:34 am
Cytat: "KGB"
zalewanie gestszym olejem nie zmienia twardosci ,tylko spowalnia reakcje amora


i od kiedy to amortyzator pełni funkcje ustalania twardości zawieszenia  :roll:  :shock:
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: KGB w Kwiecień 20, 2007, 00:31:44 am
Cytat: "LODÓWA"
Cytat: "KGB"
zalewanie gestszym olejem nie zmienia twardosci ,tylko spowalnia reakcje amora


i od kiedy to amortyzator pełni funkcje ustalania twardości zawieszenia  :roll:  :shock:
nie wiem
a gdzies pisalem o zawieszeniu ? czy moze caly czas mowa o amortyzatorze
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: LODÓWA w Kwiecień 20, 2007, 00:32:47 am
KGB, pokaz fotki twojej gleby bo nie wiem ile obnizyc swoje auto :lol:
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: KGB w Kwiecień 20, 2007, 00:35:55 am
Cytat: "LODÓWA"
KGB, pokaz fotki twojej gleby bo nie wiem ile obnizyc swoje auto :lol:

nie mam juz tych zdjec - zginely wraz z padem systemu plikow na dysku
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: vox+241 w Kwiecień 20, 2007, 13:12:17 pm
Cytat: "G.T._092"
sprezyna seryjna + gumy tak jak juz wspominalem, a co do podwijania sie opon, to jakos na przednich ( 7 cali ) nic sie nie podwija, z tylu tez jakos niebardzo chce sie podwijac( 8 cali ). Zobaczymy jak wypadna testy, kola zawsze mozna zmienic, zreszta ja zawsze chcialem miec male szerokie kola, bo alumy 15 to kazdy moze miec, a szerokich 13 juz niebardzo :mrgreen:


Można przerobic na dowolną szerokośc stalówki za 90zł sztuka  :) No jak się nie podwija to ok.
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: Alien#174 w Kwiecień 21, 2007, 09:32:08 am
Cytat: "G.T._092"
bo alumy 15 to kazdy moze miec, a szerokich 13 juz niebardzo  
taaa - poszukaj w dobrym stanie do wąskiego zawiasu to pogadamy  :wink:
on Ci chyba jeszcze troszkę siądzie jak się "uleży" prawda ?
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: -Marcin- w Kwiecień 21, 2007, 17:11:46 pm
Cytat: "Van#1860"
Sanki uderzają tylko na wielkich wybojach. Garby przechodzi lekko :)  rover to katem szoruje :P

wlasnie to mnie martwi. bo ja mam std zawieszenie i szuram na niektorych garbach katem i juz jest zjechany ze hej. a jak bym obnizyl (co zamierzam uczynic) to juz w ogole  :?  :?  :?  :?  :?  :? trzeba by poprowadzic wydech tak jak Arabek mial w swoim 1.4 turbo, kurde.
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: maras w Kwiecień 22, 2007, 01:20:11 am
Ja jeden wydech przez obniżenie straciłem, konkretnie rurę pomiędzy pierwszym a drugim. Teraz go lekko podnisłem i mogę nawet przez progi przejeżdżać :mrgreen:  Teraz mam z przodu 60,5cm z tyłu 61-61,5cm. Przedtem miałem przód 58,5cm...
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: videlec1 w Kwiecień 22, 2007, 07:47:44 am
Zobaczcie, niby Polonez stworzony na polskie drogi a tu guzik prawda! hehe on siedzi dużo niżej niż niejedno zachodnie wozidło :) pozdro!
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: utek w Kwiecień 22, 2007, 10:55:56 am
Bo zachodnie wozidła wydech mają puszczony tam, gdzie w polonezie jest wał napędowy.

A wogóle, to polonez ogólnie jest niskie, sportowe auto.
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: Alien#174 w Kwiecień 22, 2007, 11:10:36 am
Cytat: "G.T._092"
najnizszym punktem podwozia jest u mnie tlumik z GLE
w miejscu kata ? to może go wywal i daj przelotkę  8)
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: KGB w Kwiecień 22, 2007, 11:31:06 am
Alien#174,
przeciez tlumik z GLE jest przelotowy
co ty chcesz tam rure wstawic ?
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: G.T. w Kwiecień 22, 2007, 13:30:16 pm
no raczej Dasko trzebabedzie jakas rułke wspawac :mrgreen:
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: gucio w Kwiecień 23, 2007, 17:54:44 pm
a koniecznie trzeba spawać? są przecie takie specjalne złączki. w skodzie felicji początkowo od katalizatora do tylnego wydechu było wszystko zespawane a jak komuś tłumiki wyexploatowały się to kupował tłumiki i złączkę. odcinało się za katem rure i montowało złączkę a dalej nowe tłumiki. nie pamiętam jaka średnica tam była. może złączka wytrzymałaby.
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: BARTEK1925 w Kwiecień 23, 2007, 22:46:41 pm
ja mam w poldziofordziarzu układ z DF-a przejściówki. Gdybym założył pierwszy od GLE (duży przed mostem) zrobiłoby się głośniej
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: Cycu_E30 w Kwiecień 27, 2007, 21:40:25 pm
z tylu spodiealem sie wiekszej gleby .
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: Czekerando w Kwiecień 27, 2007, 22:46:00 pm
Dla mnie bąba ! Jest zajefajnie, tak ma byc przod nizej niz tył.Tez sie przymierzam do gleby ale jakos sie nie moge przełamac co do ciecia tych springow.
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: e_gregor w Kwiecień 27, 2007, 23:43:51 pm
G.T._092 rewelacja!!!

Cycu, z całym szacunkiem ale zaczynasz robić się nudny ze swoim wiecznym czepianiem sie wszystkiego. Chcesz konkurować z KGB? (pozdro dla KGB)

Mam pytanko:
Czy poldek caro diesel (nie truck) miał takie same sprężyny jak poldki benzynowe?
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: Cycu_E30 w Kwiecień 28, 2007, 07:52:30 am
Cytat: "e_gregor#1917"
Cycu, z całym szacunkiem ale zaczynasz robić się nudny ze swoim wiecznym czepianiem sie wszystkiego. Chcesz konkurować z KGB? (pozdro dla KGB)
hehe , nie podlizuje sie jak to robi wieksozsc uzytkownikow, poprostu wyrazam swoja opinie, z tego co mowil GT spodziewalemsie wiekszej gleby, a jak Ty chcesz czepiac sie mnie w sprawie tamtego posta - przeczytaj pare wczesniejszych moich w tym temacie i dopiero udzielaj sie.

[ Dodano: 2007-04-28, 08:01 ]
Cytat: "cycu"
GT gleba fajna "wywazona" ze tak powiem, akurat na polske

nie bede pisal ze to ble i to ble, sam gleby nie mam i Twoja szczerze mi siępodoba, sam planuje po wakacjach mniejwiecej taki sam rodzaj gleby,


ale zebys za bardzo nie obrosl w piórka WIDYWALEM LEPSZE  :mrgreen:  :mrgreen:  
bedzie Ci prosciej, czepiam sie?
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: G.T. w Kwiecień 28, 2007, 11:04:21 am
maras, ja mam za małe ET i przez to kola sa fest na zewnatrz :mrgreen:  poza tym ta wysokosc mi pasuje, a jak sie komus nie podoba, to ma prawo do tego , ja i moj samochod to nie zupa pomidorowa,zeby wszystkim smakowac i sie podobac 8)


poza tym, najpierw niech krytycy maja zrobione lepiej,a pozniej niech sapią. Jak odczujesz jak sie jezdzi obnizonym autem i ile jest problemow z uzytkowaniem takiego auta to zrozumiesz
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: Cycu_E30 w Kwiecień 28, 2007, 11:31:32 am
Cytat: "G.T._092"
poza tym, najpierw niech krytycy maja zrobione lepiej,a pozniej niech sapią. Jak odczujesz jak sie jezdzi obnizonym autem i ile jest problemow z uzytkowaniem takiego auta to zrozumiesz
jesli tobylo do mnie to - wiem,jezdzilem i to (nie mam tuzamiaru wszczynac klotni :!: ) wiele wiele bardziej zglebionymi , no tyle ze to nie byly polonezy.

pisalem juz w poscie na 5 stronie cos prawda? nie chce mi sie tego przytaczac :/
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: gucio w Kwiecień 28, 2007, 12:45:24 pm
nie rozumiem tej sprzeczki. auto wygląda fajnie i przedewszystkim ma się podobać właścicielowi. proponuję teraz przemyśleć w jaki sposób można zmodyfikować wydech aby nie czepiał i żeby przegląd przeszedł.
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: G.T. w Kwiecień 28, 2007, 13:28:21 pm
maras, do ciebie nic nie mam, tylko Cycek mi cos tutaj buczy.
Cycus gdybys nie zauwazyl to w polonezach problemem jest wydech, bo wisi okropnie nisko i mysle ze porownywanie gleby w innym aucie z polonezem jest conajmniej bez sesnu, pojezdzij zglebionym poldem to sie dowiesz o co mi chodzi, bo pierdolic to kazdy potrafi ,a robic sie nikomu nie chce
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: Cycu_E30 w Kwiecień 28, 2007, 20:16:54 pm
G.T._092, cholera jasna, chodzilo mi o to ze tyle szumu i w efekcie nieduza gleba

nie prowonuje jej do innych aut zglebionych, jak juz pisalem podoba mi sie ta twoja.
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: G.T. w Kwiecień 29, 2007, 01:38:20 am
skoro dla ciebie 50-60 mm to nieduzo to przepraszam, bo z tego co sie orientuje do innych aut sprzedaja zestawy
30/30
40/30
60/30
80/40

wiec moja gleba chyba sie znajduje tak po srodku, poza tym jak zrobisz nizsza przy felgach o tych parametrach to bedzie wielki szacun z mojej strony
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: Sali w Kwiecień 29, 2007, 18:16:55 pm
G.T._092, wg mnie to tez bardzo duzo i jest pięknie  :D i jest OK
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: jimo#1921 w Kwiecień 30, 2007, 00:23:09 am
mnie sie podoba, nie jezdziem jeszcze obnizonym poldem :(.. moze jak poznam empirycznie walory to i u siebie bym cos takiego zafundowal.
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: STRATOS poldi w Maj 01, 2007, 23:30:32 pm
GDZE MOGĘ KUPIC DŁUZSZE ODBOJNIKI bo ktoś tu pisał ze coś one dają a i jescze mam sprezyny od tracka i mam anowe amortyzatory jak je dam do utwrdzenia to beidze twradzy ??? sprezyna jest ucieta o 2.5 zwoja chopdiz mo oto zeby lepiej isę tzymał na zakretach jak to zorbic opiszcie pokojeji prosze pozdro
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: G.T. w Maj 01, 2007, 23:37:03 pm
kolego tutaj jest wszystko opisane po kolei , wejdz tylko na pierwsza strone tego tematu. a co do odbojnikow, to ja mam z przodu obciete, jedyne co one daja to przeniesienie ugiec na bude, co nie wplywa pozytywnie przy niskim zawieszeniu na jej zywotnosc
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: Van w Maj 06, 2007, 22:38:41 pm
Widziałem autko GT i bardzo miło to wygląda i jeździ, choć dla mnie jeszcze trochę za mięciutkie :P no i ma minimalnie niżej od mojego. JA tylko poproszę dokładny przepis wywijania rantów na błotnikach :P
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: maras w Maj 07, 2007, 00:56:19 am
Cytat: "Van#1860"
JA tylko poproszę dokładny przepis wywijania rantów na błotnikach :P

Lepiej (szybciej  :P) dołożyć odbojów, ciekawe tylko jak na to trwałość mojego nadwozia :roll:
Nadkola(ten wewnętrzy rant) podciołem o 1cm i jeszcze mi czasem otarło  :?
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: G.T. w Maj 07, 2007, 10:49:36 am
Van utwardzilem go jeszcze bardziej, ale obecnie jest podniesiony o 15 mm ze wzgledu na TEN TLUMIK, ktorym haczylismy

mam zamiar puscic wydech tunelem przy skrzyni , tak jak ostatnio rozmawialismy, wtedy daje go znowu nizej i mam nadzieje,ze w czerniewicach MOJ BEDZIE NIZSZY :mrgreen:

co do rantow, to lepiej ich nie ciac bo zaczna rdzewiec. Rudolf zaklepywal u mnie ranty przez drewniany klocek, musisz to robic z wyczuciem,zeby ci fale nie wyszly
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: Cycu_E30 w Maj 13, 2007, 21:50:47 pm
Van#1860, ze niby masz teraz 61,5cm od ziemi ? :shock:  to tak jak ja  :o  jutro zrobie fotke,mialem zrobic dzisiaj ale nie bylo "jak"
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: G.T. w Maj 16, 2007, 21:09:37 pm
Olo dobrze prawi, to jak u mnie zalozylbym kola z malucha to bym mial jeszcze nizej
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: Cycu_E30 w Maj 16, 2007, 21:13:24 pm
mam 185/55 R15 .......
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: OLO w Maj 17, 2007, 01:08:02 am
i co z tego?
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: Cycu_E30 w Maj 17, 2007, 12:15:34 pm
na 13" ta odleglosc WYDAWALA mi się jeszcze mniejsza  :)

niech bedzie ze te kola sa mniejsze, to dodajmy do odleglosci roznice w wysokosci nowych kół - dokładnie 4,7mm co daje nam 62cm na seryjnym zawiasie  :)
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: G.T. w Maj 17, 2007, 15:35:00 pm
CyCu,  takie mierzenie a oko to nic nie daje. zaloz seryjne kolo i zobacz, bo mozesz sie rozczarowac
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: Cycu_E30 w Maj 17, 2007, 16:06:57 pm
G.T., dlatego mowie, koło standartowe jest o 4,7mm wyższe od 185/55 R15, do obecnego wyniku dodalem tą różnice i po wszystkim :)
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: G.T. w Maj 17, 2007, 16:28:04 pm
a obliczyles jeszcze ugiecia kazdej z tych opon i inne wlasciwosci??

jak to sie u nas mawia
NA OKO TO CHOP W SZPITALU UMARL
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: Cycu_E30 w Maj 17, 2007, 20:05:58 pm
od rantu nadkola do ziemi  :)
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: Elwood#1887 w Maj 30, 2007, 11:16:41 am
Przekonaliscie mnie :P  Zadwoniłem i ciachna zamiast 1,5 2 zwoje :)  G.T -masz jakies zdjęcia tych gum utwardzających ?
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: OLO w Maj 30, 2007, 14:23:23 pm
Bedę ciął 2 zwoje truckowskich u kolegi. Zobaczymy jak będzie.
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: Van w Czerwiec 27, 2007, 20:04:27 pm
stoi na odbojach :)
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: Czekerando w Październik 02, 2007, 13:24:39 pm
Witam,nadszedl ten czas w ktorym postanowilem obnizyc przod polda  8) Dzis dotarly do mnie sprezyny.Nie tracąc czasu na szybko obadalem je , pomierzylem itd.Sledzac ten temat doszlem do wniosku ze najlepiej bedzie sciac 2 zwoje czyli ok 7-8 cm.Teraz mam miedzy opona a nadkolem przestrzen 8 cm.Sadze ze jak by przod opadl o te 4 cm to by bylo git.Pojechalem do mechaniora na obgadanie kilku spraw.Koles sie zarzeka ze sprezyna z trucka a seria to siera wno  :wink: jesli chodzi o rozmiar (wysokosc) i ze sciecie o 2 zwoje to bedzie hard core i opona z felga schowaja sie w nadkolu  :mrgreen: .A wiec kieruje do was pytanie ...CO ROBIC ? 1 czy 2 zwoje ciac.Ewentualnie bedziemy robic przymiarki , ale nie mam zamiaru placic za zbedna robote ktora mozna zrobic za 1 zamachem. Pozdr
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: OLO w Październik 02, 2007, 13:49:28 pm
Nie słuchaj rad tego pana. Weź suwmiarkę i zmierz średnicę drutu sprężyny. 14 - seria, 14,5 truck. Ścięcie truckowskiej o 2 zwoje będize akurat.
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: mastah22 w Październik 02, 2007, 19:43:49 pm
mozesz zciac 2 zwoje przy seryjnych springach i fela 15 z pelnym obciazeniem 5 osob nie bedzie Ci sie chowac w nadkole,uwierz :)
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: Elwood#1887 w Październik 05, 2007, 23:17:48 pm
Cytat: "Czekerando"
Przejechalem juz 20 kilosow i jednym slowem prowadzi sie bosko
Roznica po czyms takim jest KOLOSALNA- to zupelnie inny samochód :)
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: G.T. w Listopad 14, 2007, 00:26:23 am
jakie ja mam zawieszenie to wszyscy widzieli na czerniewicach  a ci co chcieli to nawet mogli sie przejechac, a co ty masz to wiesz tylko ty i twoj sołtys
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: KGB w Listopad 14, 2007, 00:28:17 am
pudlo
u mnie jest prezydent miasta
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: Mr.D w Listopad 14, 2007, 00:30:19 am
Cytat: "G.T."
jakie ja mam zawieszenie to wszyscy widzieli na czerniewicach

Potwierdzam, porządna gleba.
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: Fistasz w Listopad 14, 2007, 17:22:43 pm
wymien olej na hipol, jest on bardzo gesty. Ja nim utwardzilem sobie 40letnie amorki w WSK i nie dalem rady ich sam wcisnac. Jednak jak rozbierasz sam, musisz uwazac by oby dwa amortyzatory pracowaly tak samo. Musisz to zrobic bardzo dokladnie.
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: jimo#1921 w Listopad 14, 2007, 17:25:54 pm
Fistasz wszystko fanie ale jak je rozebrać? Mowa o oryginalnych amortyzatorach Krosno..

EDIT: to że Hipol to się domyślam. Pytanie któren konkretnie bo jest ich kilka rodzajów (mam na myśli minierala)
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: Fistasz w Listopad 14, 2007, 18:26:09 pm
ich chyba nie rozbierzesz. Nawiercasz dziurke. Spuszczasz olej, napelniasz nowym i zaspawujesz spowrotem jak znajde jakis opis to podrzuce.
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: Marcin OBR w Listopad 14, 2007, 22:47:31 pm
Robiłem amory rozkręcane z DF, ale po miesiącu użytkowania rozciekły się :?
Teraz utwardziłęm amory nierozbieralne z Poldka, zobaczymy co sie z nimi bedzie działo :mrgreen:
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: G.T. w Listopad 14, 2007, 23:29:16 pm
ja mam wlasnie te rozbieralne z DFa, a co do oberwanych mocowan zimą  TO SIE OKAZE NAJWYZEJ  :mrgreen:

poza tym mimo wszystko nie rozumiem robienia gleby na zime. wez sie chlopie wstrzymal i zloz to na wiosne, bo ja teraz juz sie boje zeby nie bylo wiekszych sniegow. Na progach rwe pierwszym tlumikiem, wiec co bedzie przy koleinach ,skoro juz na asfaltowych koleinach zdarza mi sie puszczac iskry spod auta
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: jimo#1921 w Listopad 15, 2007, 00:23:50 am
Sprawa wyjaśniona na privie czemu robie "glebe" na zime ale coby ktoś nie poczuł się źle z powodu nie doinformowania to wyjaśniam, że przy okazji wymiany hamulców - truck lucas chce zrobić zawias, co jest raczej rozsadnym podejsciem do sprawy przy silniku który prowadzi nieustającą wojnę z moimi krzyżakami na wale ;).

Kolejnym faktem jest wieść, że nie będzie to aż taka gleba jak u GT czy nawet u Vana. Więc zima nie powinna aż tak mocno odstraszać.

Jutro postaram się zrelacjonować postępy i efekty w pracy oraz mam nadzieję zamieścić jakieś fotki.
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: Bocian_s#313 w Listopad 15, 2007, 11:20:55 am
Cytat: "G.T."
poza tym mimo wszystko nie rozumiem robienia gleby na zime. wez sie chlopie wstrzymal i zloz to na wiosne, bo ja teraz juz sie boje zeby nie bylo wiekszych sniegow. Na progach rwe pierwszym tlumikiem, wiec co bedzie przy koleinach ,skoro juz na asfaltowych koleinach zdarza mi sie puszczac iskry spod auta

Zawsze można zrobić tak jak ja. Wstawić do garażu do wiosny  :mrgreen:
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: Van w Listopad 17, 2007, 08:27:22 am
jak miałem wysoko tyłek to w sniegu radził sobie dobrze :) teraz pierwsza zima z niskim tyłkiem :) ale ja nie mam takiej gleby jak GT :P
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: G.T. w Listopad 17, 2007, 16:39:34 pm
jak narazie to ja topie snieg :mrgreen:

jazda jest strasznie specyficzna ze specjalna uwaga na koleiny, ale daje rade
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: Bocian_s#313 w Listopad 17, 2007, 21:34:50 pm
Cytat: "Mr.D"
Cytat: "G.T."
jakie ja mam zawieszenie to wszyscy widzieli na czerniewicach

Potwierdzam, porządna gleba.

Ale i tak ja miałem najbardziej zglebionego polda  :mrgreen: a tył stał jak seria wysoko. Jak poprawię zawieszenie skrzyni to pomyśle o obniżeniu tyłu...
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: maras w Listopad 18, 2007, 01:48:50 am
Ja też się na podium mieściłem :mrgreen:
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: G.T. w Listopad 30, 2007, 15:22:38 pm
ciekawe jaki bedzie efekt jak sie zrobi cieplej  :mrgreen:

nie kumam takiej roboty zimą mimo wszystko
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: Elwood#1887 w Listopad 30, 2007, 22:32:22 pm
Wymien amory to bedzie jeszcze lepiej, choc wedlug mnie najwiecej dała włąsnie wymiana sprezyn  :)
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: Cycu_E30 w Grudzień 22, 2007, 01:35:57 am
ucinaj 3-4 zwoje  :twisted:
a tył opuść o 5cm  :twisted:

co jak co,ale jak ma wyglądac to gleba musi byc!
niech niktn ie pisze ze sie nie da jezdzic,sam mam przeswit od przedneij dokladki 7cm (miska w e30 jest jeszcze nizej niz dokladka...) i nie narzekam,czasami przychacze podłogą ale ogólnie jest fajnie  :P  :mrgreen:
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: Van w Grudzień 22, 2007, 14:33:09 pm
ja mam 2,5 zwoja i się nie da jeździć :P prześwit miedzy wydechem a  ziemią ok 8cm . To nie to samo co miska która podnosi się razem z całym dziobem na pokonywaniu przeszkody. Przednie koła z niej schodzą i jest głośne dup i nie masz połowy średnicy wydechu.

Cycu nie miałeś obniżonego poloneza wiec nie wiesz. a jakbyś nie zauważył BMW to jednak nie polonez,
max scięcie bezpieczne jest to 2,5 zwoja
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: Cycu_E30 w Grudzień 22, 2007, 16:04:22 pm
Cytat: "Van#1860"
ja mam 2,5 zwoja i się nie da jeździć :P prześwit miedzy wydechem a  ziemią ok 8cm . To nie to samo co miska która podnosi się razem z całym dziobem na pokonywaniu przeszkody. Przednie koła z niej schodzą i jest głośne dup i nie masz połowy średnicy wydechu.
a jak lezy chociazby zwykly kamien na drodze? to tez miska idzie razem z przodem?
nie chodzi tylko o pokonywanie progów zwalniajacych...
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: G.T. w Grudzień 22, 2007, 17:35:18 pm
CyCu, polonez to polonez, tak jak pisze Van, nie miales gleby w polonezie to skoncz marudzic

ja mam u siebie ciachniete prawie 3 zwoje i ciezko sie przejezdza przez progi, zreszta po co sie powtarzac, wystarczy przeczytac temat od poczatku
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: Elwood#1887 w Grudzień 23, 2007, 00:05:25 am
Od siebie dodam ze odciecie 2 zwojów  i połozenie poł zwoju pod wachacz to dla mnie optimum-  zwarzywszy na drogi w moim miescie którym daleko do doskonalosci balbym sie odcinac wiecej. Do normalnej jazdy to wiecej jak 1,5 moim zdaniem nie  warto ciąc
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: Van w Grudzień 23, 2007, 11:01:03 am
ja za każdym razem tłumikiem wyjeżdżając z garażu szoruję :D więc koniec tematu. A na kamienie to chyba jakiś idiota najezdza widząc że lezy jakiś większy jak 8cm :D Elwood#1887, dokładnie 2 zwoje to jest optimum. auto prowadzi się swietnie i daje w miare normalnie używac. powyżej tego to już można jak bocian zerwać mocowanie skrzyni biegów :/
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: Elwood#1887 w Grudzień 23, 2007, 12:46:34 pm
Cytat: "Van#1860"
powyżej tego to już można jak bocian zerwać mocowanie skrzyni biegów :/
U siebie tez urwałem wiec trzeba uwazac -potem nalezy rozbierac srodek, wyciac fragment budy i od góry dostac sie do podluznicy coby postawic kluske spawarka  i wykrecic reszte sruby która zostaje w mocowaniu i urywa sie rowno ze od spodu auta nie ma za co zlapac :? Pod tym wzgledem ford jest troche lepszy poniewaz łapa od skrzyni jest na plasko i chowa sie w tunelu a od spodu nic nie ogranicza przeswitu jak w przypadku seryjnej lub argentowskiej skrzyni biegów
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: Fistasz w Grudzień 23, 2007, 18:04:07 pm
Cytat: :Elwood"
Pod tym wzgledem ford jest troche lepszy poniewaz łapa od skrzyni jest na plasko i chowa sie w tunelu a od spodu nic nie ogranicza przeswitu


TAk a moja łapa wygląda jak po gradobiciu. Musiełam sie nameczyc co by ja do normalnosci doprowadzic.  

Tak jak było mówione wczesniej najnizej w poldku jest Wydech i to o niego najwiecej sie zachacze. Dlatego u mnei powedruje jak wyzej. Przy silniku Forda na przód pójdą sprezyny od Trucka Diesla,chyba nawet nei bede ich duzo skracał moze o 1.5 zwoju. Po co mam pozniej urywac halogeny o krawerzniki. A zdarzało sie to juz na seryjnym zawieszeniu :mrgreen:
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: BARTEK1925 w Grudzień 23, 2007, 18:38:24 pm
u mnie zawias jest seria, ale jak to stwierdzili koledzy na Czerniewicach:

"coś tak kurna nisko siedzi"

[ Dodano: 2007-12-23, 18:39 ]
aha, z tyłu dorzuciłem trzecie piórko
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: jimo#1921 w Grudzień 23, 2007, 18:49:51 pm
Bartek - ciężki silnik.
u mnie przy seryjnych spreżynach (nie cietych) stał wyżej jedynie 1,5cm niż na sprężynach truck scietych.
Tytuł: Obniżanie poloneza
Wiadomość wysłana przez: Łukasz!842! w Grudzień 23, 2007, 22:04:45 pm
Więc wniosek prosty ciacham o zwój  i będzie gites  :wink: (trackowe jako 1,5) a w planach może trafi się coś cięższego   :twisted: