FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: MichalFSO w Kwiecień 27, 2011, 19:51:42 pm
-
Założyłem zegary z PN Kombi (jesli ma to jakieś znaczenie) do Caro z 94. Jest taki problem że po podłączeniu w garażu (niezbyt oświetlony) wszystko świeciło wyrażnie, jasno a tu po wyjechaniu prawie nic nie widac co sie swieci, w czym może byc przyczyna???
-
A co ma się świecić?
-
bo to zegary po 98 r norma nic z tym nie zrobisz tzn. teoretycznie. praktycznie trzeba wziąć ideogramy z 98 i podmienić z tymi. i będzie git. Zegary zostawiasz zmieniasz tylko boczne ideogramy.
-
bo to zegary po 98 r norma nic z tym nie zrobisz tzn. teoretycznie. praktycznie trzeba wziąć ideogramy z 98 i podmienić z tymi. i będzie git. Zegary zostawiasz zmieniasz tylko boczne ideogramy.
i tak zrobie dzięki.
-
bo to zegary po 98 r norma nic z tym nie zrobisz tzn. teoretycznie. praktycznie trzeba wziąć ideogramy z 98 i podmienić z tymi. i będzie git. Zegary zostawiasz zmieniasz tylko boczne ideogramy.
W 98 roku w Plusie były inne ideogramy? <zdziwiony> Pierwsze o tym słyszę. Jak odróżnić stare zegary od nowszych?
-
bo to zegary po 98 r norma nic z tym nie zrobisz tzn. teoretycznie. praktycznie trzeba wziąć ideogramy z 98 i podmienić z tymi. i będzie git. Zegary zostawiasz zmieniasz tylko boczne ideogramy.
W 98 roku w Plusie były inne ideogramy? <zdziwiony> Pierwsze o tym słyszę. Jak odróżnić stare zegary od nowszych?
Stare są widoczne pod słońce. Nowe tylko jeśli świecą.
-
Różnice w tarczach w Plusach :
1997 i początek 1998 - tarcze oraz ideogramy wykonane tak jak w Caro (półmatowe, o lekko złotawo-brązowym odcieniu). Najlepiej to widać w Plusoroverach pod słońce.
1998-1999 - tarcze oraz ideogramy półmatowe czarne
1999-2002 - tarcze oraz ideogramy półmatowe czarne, nowe tarcze prędkościomierza (Bez pola zerowego, z podpórką wskazówki), wskaźnika paliwa oraz temperatury silnika (przeniesienie skali na zewnątrz).
-
Stare są widoczne pod słońce. Nowe tylko jeśli świecą.
A do kompletu nowe nie są widoczne jak świecą w słoneczny dzień.
-
Stare są widoczne pod słońce. Nowe tylko jeśli świecą.
A do kompletu nowe nie są widoczne jak świecą w słoneczny dzień.
Chciałbym zauważyć, że w Caro Minusie mam to samo - pod słońce nie widzę które kontrolki świecą, więc skończ narzekać na Plusowskie, że nic nie widać na Plusowskich, a Minusowe takie super ekstra...
-
OK. Przesadziłem. W pochmurny też prawie nie widać że świecą. Widać je tylko w nocy i to kiepsko.
-
To wy chyba macie coś nie tak z oczami, albo jeździcie w jakichś ekstremalnych warunkach, bo ja zarówno minusowe jak i plusowe (2000r) ogarniam oczami bez problemu :-)
-
Właśnie, chyba że chcecie widzieć też wygaszone kontrolki :) .
-
Cóż, nie miałem okazji jeździć na zegarach nowszych typów,a u siebie mam z plusa GLI z 97 roku i problemów nie ma.Jak komuś za ciemno,to proponuję wlutować żarówki 4W z przednich postojówek. :-) Efekt gwarantowany <cwaniak2> <spoko>
-
Cóż, nie miałem okazji jeździć na zegarach nowszych typów,a u siebie mam z plusa GLI z 97 roku i problemów nie ma.Jak komuś za ciemno,to proponuję wlutować żarówki 4W z przednich postojówek. :-) Efekt gwarantowany <cwaniak2> <spoko>
hehehe
-
włożyłem białe LEDy zamienniki 1,2W. W nocy nie rażą po oczach, w dzień doskonale widoczne.
(http://img822.imageshack.us/img822/7035/zdjcie0037s.th.jpg) (http://img822.imageshack.us/i/zdjcie0037s.jpg/)
ps. po zmianie na ledy nie zauważyłem żadnej różnicy oprócz lepszego podświetlenia ;), odpalanie i gaszenie silnika bez problemów, wszystkie kontrolki dzialają, wszystkie światła działają...
-
A wywala błąd spalonej żarówki ?!
-
Ukash kontrolka przepalonej żarówki działa tylko w stosunku od oświetlenia zewnętrznego.
SilverArrow jakich dokładnie diod użyłeś? Bo w moim przypadku diody (z płaskim łebkiem, w oprawce - gotowe do założenia) nie pomogły zbytnio, tzn. jest lepiej niż było, ale w słoneczny dzień nadal nic nie widać.
-
u mnie (98) takze slabo widac w dzien, wiec cos w tym jest...
-
SilverArrow jakich dokładnie diod użyłeś? Bo w moim przypadku diody (z płaskim łebkiem, w oprawce - gotowe do założenia) nie pomogły zbytnio, tzn. jest lepiej niż było, ale w słoneczny dzień nadal nic nie widać.
użyłem takich http://allegro.pl/zarowka-power-led-dioda-t5-zegary-tuning-wroclaw-i1566954144.html (http://allegro.pl/zarowka-power-led-dioda-t5-zegary-tuning-wroclaw-i1566954144.html)
jedyna różnica w stosunku do żarówek jest taka, że pedał hamulca po naciśnięciu nie gaśnie, tylko delikatnie się żarzy. Trzeba się mocno przyjrzeć, żeby to dostrzec.
-
włożyłem białe LEDy zamienniki 1,2W. W nocy nie rażą po oczach, w dzień doskonale widoczne.
(http://img822.imageshack.us/img822/7035/zdjcie0037s.th.jpg) (http://img822.imageshack.us/i/zdjcie0037s.jpg/)
ps. po zmianie na ledy nie zauważyłem żadnej różnicy oprócz lepszego podświetlenia ;), odpalanie i gaszenie silnika bez problemów, wszystkie kontrolki dzialają, wszystkie światła działają...
dobrze wiedzieć
-
Wskaźnik paliwa to nie powinien pokazywać cały czas ile go jest w baku niezależnie od pozycji kluczyka prawda?
-
Wskaźnik paliwa to nie powinien pokazywać cały czas ile go jest w baku niezależnie od pozycji kluczyka prawda?
Tylko po włączeniu zapłonu. :-)
-
No to już się mogę cieszyć, że nie przykręciłem obudowy zegarów... W Kombi niestety pokazuje non stop, co oznacza że na zegarach jest jakieś niepożądane zasilanie...
-
Ale dobrze pokazuje?! Bo jeżeli tak to masz jak w Lanosie, ja bym zostawił ;)
-
Dobrze pokazuje owszem. Już myślałem że czujnik jest zepsuty, bo się zatrzymał na 1/4, ale po dotankowaniu twardo się upiera na 3/4... Nie wiem jak to będzie wpływało na akumulator...
-
Myślę, że o akumulator możesz być spokojny. To bieże minimalne ilości pradu. Brat ma tak w Nubirze i nie miał nigdy problemów. No chyba żebyś zostawił auto i nieodpalał go przez miesiąc.
-
Parkingowi złodzieje paliwa beda mieli latwiejsze zadanie:)
-
W wielu autach nawet po wyłączeniu zapłonu paliwa, kumpel ma tak w Toyocie i w Kia
-
Parkingowi złodzieje paliwa beda mieli latwiejsze zadanie:)
jest to mod, czyli fabrycznie tego nie ma. wątpię żeby złodziej paliwa chodził po wszystkich autach i zaglądał na wskazówkę. Prędzej by się kierował do aut które mają takie coś fabrycznie bo ma pewność, że się dowie ile jest tam paliwa.