FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Zawieszenie i układ kierowniczy => Wątek zaczęty przez: kuba9449 w Maj 07, 2011, 18:01:38 pm
-
Jak w temacie. Pilna sprawa.
Jedna ze srub mocujacych belke do podluznic obraca sie z nakretka. Jakies patenty?
-
Rozpruć podłużnicę - małe okienko od strony silnika. Kluczem od wewnątrz zablokować nakrętkę. Po uwolnieniu nakrętki i zmianie belki przyłapać spawarką nakrętkę do podłużnicy i zaspawać otwór.
-
Obciąć śrubę i zdjąć belkę. Przez fabryczny otwór w podłużnicy - czymkolwiek wyjąć nakrętkę z resztą śruby. Potem dać nową nakrętkę i przyspawać.
-
Stingerek zależy czy przednia czy tylna. Do przedniej śruby można dojść w ten sposób. Niestety do tylnej już nie jest tak słodko. więc zależnie od śruby trzeba wybrać opcję twoją lub jimo.
-
Właśnie.. zapomniałem o tym napisać - oba sposoby dobre.
-
Zapomnialem napisac. Problem jest wlasnie z tylna sruba, ale dzieki juz wiem jak sobie poradzic :)
-
Ja puki co jezdze na 3 srubkach, obcialem jedna a dostep kijowy, bo jakas blaszka tam jest w srodku.
-
mialem ten sam problem z tylna lewa. wycialem (niestety) okno w podluznicy (podwojna blacha akurat w tym miejscu :/ ) i trzeba bylo przyspawac od wewnatrz nakretke do podluznicy (chyba nie dalo rady kluczem podejsc, a nie chcialem wywalac bardzo duzej dziury). meczylem sie chyba ze 3 godziny z tym, bo przez konserwacje spaw slabo trzymal (nie bardzo bylo miejsce na "pistolet" ;) z migomatu), a sruba byla mocno zardzewiala w srodku i trzeba bylo naprawde mocno obspawac.