FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Mechanika => Wątek zaczęty przez: wrb#1974 w Maj 14, 2011, 12:55:59 pm

Tytuł: Dźwignia (drążek) zmiany biegów.
Wiadomość wysłana przez: wrb#1974 w Maj 14, 2011, 12:55:59 pm
ten krótki co wystaje ze skrzyni Fiat 132 nie da się połączyć z tym czym machamy w Polonezie. oryginału od 132 nie posiadam, jakie rozwiązanie? dospawanie wykluczam.
Tytuł: Odp: Dźwignia (drążek) zmiany biegów.
Wiadomość wysłana przez: Zoltan#1930 w Maj 15, 2011, 19:53:56 pm
Niewiem jak grubośc tego, co ze skrzyni wystaje, ale można naciąc polonezowy wzdłuż w 2 płaszczyznach (by 4 wąsy powstały) i scisnąc mocną obejmą (taką jak do tłumika, albo do łaczenia stalowych linek)
Tytuł: Odp: Dźwignia (drążek) zmiany biegów.
Wiadomość wysłana przez: wrb#1974 w Maj 17, 2011, 23:57:44 pm
po dokładnych oględzinach ustaliłem, że bez spawania się nie da. trzeba odciąć od skrzyni polonezowej kawałek, odciąć też od skrzyni 132, zamienić odcięte kawałki i zespawać. tylko teraz jest nowe pytanie- robić taką samą długość jaka była czy inną? skrócić czy wydłużyć lewarek? kto ma doświadczenia w tej materii?
Tytuł: Odp: Dźwignia (drążek) zmiany biegów.
Wiadomość wysłana przez: Stingerek w Maj 18, 2011, 01:01:02 am
A całej wiezyczki wymienić się nie da na ta od poloneza ?
Tytuł: Odp: Dźwignia (drążek) zmiany biegów.
Wiadomość wysłana przez: jimo#1921 w Maj 18, 2011, 11:35:30 am
Wydłużyć trochę pisałem Ci już na gg ;)
Tytuł: Odp: Dźwignia (drążek) zmiany biegów.
Wiadomość wysłana przez: wrb#1974 w Maj 19, 2011, 21:10:40 pm
zmierzony, przedłużony, obcięty, pospawany. Jimo, jak mi ręki nie starczy żeby 5 włączyć to się policzymy :)