FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Mechanika => Wątek zaczęty przez: myambo w Maj 21, 2011, 16:41:59 pm
-
Przerwę na świecach ustawić książkowo 1mm, czy mniej ? Mam wrażenie, że na mniejszej przerwie samochód trochę lepiej chodzi, przerwa ma duży wpływ na spalanie ?
I takie inne pytanka, zostawić tą otulinę "bawełnianą" na filtrze powietrza, czy wywalić ?
Trzęsie silnikiem na wolnych obrotach, na większych i w czasie jazdy jest już ok, zostawić, czy jednak szukać gdzieś przyczyny ?
Może to być wina sprzęgła, docisku i łożyska (które dość głośno już szumi i wydaje dziwne dźwięki) ?
-
*ukłąd zasilania i zapłonowy wyregulowane?? Bardziej tutaj szukałbym przyczyny trzęsienia silnika na wolnych:)
*gdy kupowałem kiedyś filtr do mojego poldka to był właśnie z tą otuliną, jednak następnym razem już tego nie było (obydwa z filtrona). W książce, którą mam do 125p, na zdjęciu filtr przedstawiony jest z otuliną. Jeżeli masz to nie wywalaj
POZDRAWIAM.
-
Jeśli masz lpg to zmniejsz przerwe, 1 mm do lpg to zazduzo.
-
Ja Miałem Otulinę i ją wywaliłem ;] Nie ma różnicy(Łatwiej dostaje powietrze) a filtr kosztuje grosze i co roku wymieniam ;]
Przerwę zostaw książkową bo nie ma co kombinować.
Jakie masz obroty przy tym trzęsieniu silnikiem?
-
Samochód się uspokoił, trzyma teraz wolne obroty (przeczyściłem kopułkę i aparat, zmieniłem świece, wymieniłem zielony przewód, mm też pewne wątpliwości co do przewodów, ale na razie zostaną).
Jutro wymiana sprzęgła, docisku i łożyska, myślę że pójdzie dobrze.
-
Przerwa powinna być 0,8mm a nie 1mm, do gazu mozna zejsc do 0,6mm. przerwa wbrew pozorom ma spory wpływ na prace silnika.
-
Przerwa powinna być 0,8mm a nie 1mm, do gazu mozna zejsc do 0,6mm. przerwa wbrew pozorom ma spory wpływ na prace silnika.
0.8 w wtryskowcach może i tak ale w gaźnikowcach z elektronicznym zapłonem 1.0mm
-
tak w GLE 1mm ,ale takie nawet sprzedawane nie sa,
jezeli ktos ma LPG to radze zostawic fabryczna ze swiecy ,czyli 0.7 lub 0.8 mm ,
dobrze jest tez zalozyc palec bez opornika ,nic zlego sie nie dzieje ,
wyprobowane na przerwie 1mm w Iskrze i na 4-elektrodowych boschach ,za czasow kiedy jezdzilem tylko na benzynie DFem
-
A w GLI z gazem jaka przerwe ustawic???
Ogolnie ostatnio wykrecilem swiece ktore moze z 3tys km przejechaly a na elektrodzie jest taki brązowy porcelanowy nalot...
-
ja na gazie mam ustawione coś między 0,5 a 0,6 ;/ kurcze trzeba będzie zmienić chociaż nie zauważyłem problemów, co może się dziać jak jest za mała przerwa na świecach?
-
nalot to sie robi z roznych swinstw ,np. ze spalonego oleju mineralnego - trzeba to czyscic co jakis czas ,zeby przerwa nie zarosla (widzialem taka swiece)
przerwa w Iskrach GAZ to 0.6mm i na takiej Polonez jezdzi dobrze ,
JA ustawiam przerwe na 0.7mm jak kupuje normalne swiece ( juz zwykle Iskry ciezko dostac ,a GAZ jeszcze trudniej ,a tak wogole chcialem wyprobowac U-super ,ktore dostac jeszcze ciezej :P )
-
no ja mam właśnie iskry gaz ;) i mam coś koło 0.5-0.6
-
to masz 0.6mm ,nawet na podelku napisane jest ,
zostaw jak jest