FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Układ paliwowy i chłodzenia/nagrzewania => Wątek zaczęty przez: banned w Maj 27, 2011, 23:21:07 pm
-
Na rezerwie zepsułem jedną pompę paliwa, zmieniłem pompę z bakiem, niestety ostatnio zapaliła mi się rezerwa gdy zgubiłem się w Katowicach i teraz chyba trochę głośniejsza jest choć nie tak jak ta poprzednia. Mam zamówioną już trzecią <rotfl2> też używkę i przewidująco zakładam że też może paść więc czy ktoś wie może jaka pompa da się zamontować do baku Poldrovera która by miała odpowiedni wydatek i ciśnienie i była bardziej odporna na zepsucie przy małej ilości paliwa i najlepiej jeszcze czy jest możliwość aby dać tam pompę która obsłużyłaby 1.6 czy 1.8 Rovera ale ustawić ją pod 1.4?
-
Walbro 255
Nowe od 350 do 500zł
Ogarną każdego swapa.
Na aledrogo jest tych pomp walbro 255 kilka w różnych cenach ... czym one się różnią od siebie ??
-
Z opisu ciśnieniem oraz tym czy jest filtr wstępny.
-
Ale to brać pierwszą lepszą czy jakąś konkretną ??
-
Pewnie najsłabszą.
-
Pisałem nie raz co mam u siebie. ESS291 Spokojnie starcza dla 1,8.
255 jest wg mnie za bardzo z górką no chyba że jakieś Turbo albo Compressor
-
Pisałem nie raz co mam u siebie. ESS291 Spokojnie starcza dla 1,8.
255 jest wg mnie za bardzo z górką no chyba że jakieś Turbo albo Compressor
No właśnie problem w tym, że wiele postów potem jest kasowane i nie ma skąd tego brać :(
Dzięki
-
A jak jest z montażem ? Pasuje bez problemu czy trzeba dużo przerabiać ??
-
Dokładnie już nie pamiętam ale chyba szło to jakoś zamontować w oparciu o standardowe mocowanie pompy...
-
Normalnie wchodzi w uchwyt rovera, plus do tego 2 lub 3 "trututki" i gitara :)
-
trututki"
A benzyna ich nei rozpuści. Ja bym wolał opaski skręcane...
-
Jeśli macie na myśli plastikowe opaski zaciskowe to benzyna ich nie rozpuści ale one mogą nie utrzymać szczelności przeowodu. Pisałem o tym na forum głównym.
-
eśli macie na myśli plastikowe opaski zaciskowe to benzyna ich nie rozpuści ale one mogą nie utrzymać szczelności przeowodu
Przewody paliwowe są na paski metalowe zaciskowe, a sama pompa do "kosza" pompy jest na trututki złapana
Rysunek poglądowy
(http://img97.imageshack.us/img97/7504/beztytuuuri.png) (http://imageshack.us/photo/my-images/97/beztytuuuri.png/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
I poszły tak po 3 na stronę, trzyma się pewnie chodzi już tak rok.
-
To tak i ja zrobię :) pompa już idzie pocztą :) a jak z przewodami ?
-
a ja mam bez trytytek i sie trzyma idealnie. rozpilowac obudowe plastikowa i ciachnac o pol i po problemie
-
Ale ty masz 255 a ona jest większa nieznacznie od 291
-
a jak z przewodami ?
zasilanie? polutowałem termokurczliwe na to plus specjalna taśma "skot" która się wulkanizuje i gitara:P