FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silnik Rover'a => Wątek zaczęty przez: Elwood#1887 w Czerwiec 17, 2011, 23:50:02 pm
-
Mam prosbe - czy moze mi ktos opisac gdzie i co jest podpiete po kolei do wyjscia termostatu w roverku ? Idzie tam waz gumowy ktory wchodzi na plastikowa przelotke do zespołu przepustnicy, znow guma oraz metalowa rure przykrecana do silnika gdzie pierwsze wejscie jest do zbiorniczka wyrównawczego a gdzie idzie reszta oprócz nagrzewnicy ? Jak bym nie podpinał to zostaje mi jedno wyjscie za duzo :]
-
Więc tak, o ile się nie mylę to do tej rury przykręconej do silnika idzie powrót z nagrzewnicy,a ona z kolei zasila przepustnicę i wpada do obudowy termostatu.Zbiorniczek wyrównawczy jest podłączony do grubej metalowej rury idącej do chłodnicy
Edit: sprawdziłem dokładnie i jest jak mówię tylko zasilanie nagrzewnicy idzie też z tej cienkiej rury przykręcanej do silnika.
-
Edit: sprawdziłem dokładnie i jest jak mówię tylko zasilanie nagrzewnicy idzie też z tej cienkiej rury przykręcanej do silnika.
Czyli nie jest tak ze z wyjscia wody z czujnikami idzie bezposrednio na nagrzewnice i wraca na ta metalowa rure tylko odrazu idzie na rurke a z niej sa odejscia na nagrzewnice ?
Niestety to rover bo gdzie indziej to bym sobie poradził :P
-
Tak,z trójnika wodnego z czujnikami idzie taki "fajny" wąż z jednej strony szerszy,a z drugiej węższy i łączy się z rurą.Z rury idą dwa wyjścia na nagrzewnicę,pierwsze wyście licząc od strony trójnika z czujnikami to zasilanie a drugie powrót.dalej jest wężyk gumowy,trójnik do przepustnicy i znowu wężyk podłączany do obudowy termostatu <spoko>
-
Ok, dzieki za info :)