FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: Roofi w Czerwiec 21, 2011, 00:35:00 am
-
Sprawa ma się tak.
Chcę jak najkrótszą drogą spiąć przekaźnik pompy paliwa DOHC'a (BOSCH L-Jetronic) z istniejącą już wiązką Caro+. Przekaźnik pompy paliwa na tablicy rozdzielczej w + ma nr 35. Interesuje mnie, który dokładnie pin jest wyjściem - przewodem"+" idącym bezpośrednio do pompy.
Z góry dzięki za pomoc.
-
Jedno ze złącz 87, lecz nie pamiętam które z tych dwóch.
Jedno 87 idzie prosto do pompy, drugie do złącza 13-pinowego do wiązki silnika.
Wyjmując przekaźnik wepnij się albo w któreś z nich, albo zewrzyj oba styki 87 i podepnij w złączu w komorze pod pin 1.
Jak zewrzesz na krótko przy włączonym zapłonie styk 30 z którymś z 87 to pewnie usłyszysz pracę pompy,
wtedy będziesz wiedział.
(http://obrazki.elektroda.net/57_1288978413.jpg)