FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Układ paliwowy i chłodzenia/nagrzewania => Wątek zaczęty przez: Mr.Krzysiek w Lipiec 07, 2011, 10:58:30 am
-
Witam
Jestem nowy na tym forum i ma problem.
Posiadam Poloneza atu+ 1.4 i od kilku dni mam problem z pompą paliwa, otóż pompa jest sprawna jak ja podłącze na krótko z akumulatora do bezpiecznika, a bez tego nie ma prądu. Więc moje pytanie z kąt pompa ma zasilanie ze stacyjki czy nie??
-
Podnieś maskę i za filtrem powietrza, obok zbiorniczka wyrównawczego będzie taki "cycek" przykręcony do błotnika. Od góry jest guma, przyciśnij ją, wewnątrz jest kulka - ma być wciśnięta i luźno uginać się podczas wciskania. Najprawdopodobniej wpadłeś w dużą dziurę i wyskoczyła kuleczka o której pisałem w poprzednim zdaniu. Cały ten układ to jest wyłącznik bezwładnościowy - poczytasz o nim więcej na naszym forum.
BTW. zapraszamy za tydzień w weekend na Zlot - więcej w dziale zlotowym, a najbliższy wtorek na spot Sekcji Mazowieckiej.
-
Wielkie Dzieki kolego zaraz pójde i sprawdze.
-
Tak to było to takam mala rzecz a tyle sie wcziraj namyslalem zeby przyjechac do domu.
Jeszcze raz dzieki.
-
Nie Ty pierwszy i nie ostatni, sam kiedyś tak wtopiłem i hol do pierwszej stacji lpg ;).
Ten wyłącznik ma za zadanie odciąć zasilanie pompie paliwa podczas wypadku/dachowania. Musiałeś wpaść w solidną dziurę.
-
witam jestem tutaj nowy i tak czytam sobie o przyczynach nie działania pompy i myslałem ze w tym temacie znajde odpowiedź i już sie cieszyłem ale jednak mój guzik jest wcisniety i mam pytanko co może być przyczyną nie dzialania fabrycznie nowej pompy ?:(
-
Sprawdź czy prąd do niej dochodzi (najlepiej to robić w 2 osoby), czy stycznik działa (charakterystyczne pikniecię). Może bezpiecznik padł, albo gdzieś kabel nadłamany.