FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: Sławek#1978 w Lipiec 10, 2011, 00:07:26 am
-
Wiem koledzy ze było wiele razy na forum mówione że nie da się tego zrobić w Boschach jednak ostatnio znalazłem pdf-a o systemach MonoMotronic i MonoJetronic i jest w nich opisana procedura autodiagnozy oraz kody błyskowe. Chyba że Polonez jest na tyle innym urządzeniem i zostało to wyłączone. Jest w tych materiałach także mowa o MonoMotronic-u MA 1.7. Czyżby było coś o czym nie wiemy?
-
a jak chcesz uruchomic blyskanie na 3 przewodach ? jeden to masa ,drugi sygnal ,a trzeci +12v ?
co proponujesz zwierac ze soba <lol>
-
Ja nic nie proponuje tylko pytam ;)
Początek tej procedury (tak jest tam opisane):
PROCEDURY AUTODIAGNOSTYCZNE
1. Odszukać gniazdo diagnostyczne umieszczone obok centralnego urządzenia sterującego.
2. Za pomocą odpowiedniej końcówki połączyć przewód próbny ze stykiem „2" gniazda.
3. Włączyć zapłon.
4. Połączyć przewód próbny z masą na 3 sekundy
.
-
czyli niby sygnał z masą,
na 3s ,ciekawe co sie wtedy zobaczy,
mozesz sprobowac i sie pochwalic co z tego wyszlo,mi to osobiscie do szczescia nie potrzebne ,bo ogrom informacji z blyskania jest "przytlaczajacy" juz w abimexie, a w boschu to juz wogole nie wiem co on moze sobie zdjagnozowac
-
bo ogrom informacji z blyskania jest "przytlaczajacy" juz w abimexie, a w boschu to juz wogole nie wiem co on moze sobie zdjagnozowac
Z tym się zgodzę, podane jest raptem 10 kodów.