FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: Roofi w Lipiec 10, 2011, 21:52:17 pm
-
Jak w temacie.
Borykam się z problemem braku impulsów na wtryskiwacze. Sprawa ma się tak, ze w wiązkę jest podłączona wiązka instalacji gazowej (sekwencja) oparta o STAG'a 4. Silnik kręci jak szalony. Co jest odpowiedzialne za otwieranie wtrysków - chodzi o to co ma informować komputer. Help me - bo na zlot nie dojadę :(
-
Czytałem kiedyś o wtryskach L-Jetronic i zwróciłem uwagę że wtrysk następował w momencie zapłonu: komputer brał sygnał z cewki zapłonowej i wstrzykiwał paliwo wszystkimi czterema wtryskiwaczami na raz.
Lektura:
http://www.mantaclub.pl/func/html/modules.php?name=News&file=article&sid=309
-
Hm. Przewód ma przejście - od wsuwki do styku przy komputerze. Gdzie szukać przyczyny ???
-
W tym wtrysku wszystkie czujniki musza byc ok inaczej albo nie odpala albo dzieja sie cuda, za otwarcie wtryskow jest odpowiedzialne niestety wiele róznych rzeczy z czego najwaznijsza sa impulsy z cewki zaplonowej poniewaz ich czestostliwosc informuje komputer o obrotach silnika -osobiscie na poczatek zaczołbym od sprawdzenia czy na wtryskiwacze dochodzi w ogole +12V z przekaznika głównego(lubia sie krzaczyc) a nastepnie podmienił kompa i zobaczył czy na innym odpali -innej metody niz eleminicja po kolei poszczegolnych elementow niestety nie ma