FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki Fiata, Forda i inne => Wątek zaczęty przez: Cyneq w Lipiec 10, 2011, 22:18:55 pm

Tytuł: Chłodzenie Caro Plus w DOHC
Wiadomość wysłana przez: Cyneq w Lipiec 10, 2011, 22:18:55 pm
Będę taki upgrade robił u siebie, i patrzę sobie na taki oto przykład:
http://mgmotorsport.pl/wp-content/gallery/fso-polonez-2-0-dohc-rajdowka-kolektor-tlumik-sportowy-uklad-wydechowy/fso-polonez-2-0-dohc-rajdowka-kolektor-tlumik-sportowy-uklad-wydechowy-04.jpg (http://mgmotorsport.pl/wp-content/gallery/fso-polonez-2-0-dohc-rajdowka-kolektor-tlumik-sportowy-uklad-wydechowy/fso-polonez-2-0-dohc-rajdowka-kolektor-tlumik-sportowy-uklad-wydechowy-04.jpg)
I zastanawiam się jak ten gość napełnia płynem chłodnice?
Wpiął się przed pompę, a więc na zimno jest tylko w małym obiegu. Jak leje płyn do zbiorniczka to on się do chłodnicy nie przelewa, bo na zimno termostat jest zamknięty.
Myślałem że ten trójnik musi być między termostatem a chłodnicą, na dużym obiegu.
Jak to ma być Waszym zdaniem?
Tytuł: Odp: Chłodzenie Caro Plus w DOHC
Wiadomość wysłana przez: pold20 w Lipiec 11, 2011, 08:24:20 am
Ja mam tak zrobione i jakoś niema problemu z napełnianiem układu.
Tytuł: Odp: Chłodzenie Caro Plus w DOHC
Wiadomość wysłana przez: Cyneq w Lipiec 11, 2011, 08:57:58 am
Okej, czyli tak jest dobrze i tak ma być, dzięki :)
Przyjmuję na wiarę, chociaż po pierwszym uruchomieniu i rozgrzaniu na pewno sprawdzę poziom i doleje. W sumie wszystko sie przeleje górą, a na 100% pusty będzie tylko wąż miedzy chłodnicą a pompą, da się przeżyć.