FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Karoseria / Blacharka / Wnętrze => Wątek zaczęty przez: El-Portero2 w Lipiec 21, 2011, 15:23:02 pm
-
jwt.
1)
(http://c.wrzuta.pl/wi10637/622aa3fd000af6dd4e2824c6/0/facelifting)
2)
(http://c.wrzuta.pl/wi10123/a6b677bf000de1304e2824c5/0/facelifting2)
-poszerzenie atrapy z lampami
-pozbycie się kloszy migacza i pozycji (przycinka pasa i frontu błotników- dopasowanie do szerokiej atrapy)
-modyfikacja zderzaka przedniego - kierunki i pozycja jak w przejściówce (zderzak laminat)
X - opcjonalnie atrapa na czysto bez emblematów
Co wy na to?
-
Ani 1 ani 2, zostaw ryjek Borka, bo oryginalnych Borków coraz mniej, tylko skundlone Carobory, fuj :d
-
a dlamnie to rób jak ci się podoba. Osobiście wole 2 zdjecie
-
Podoba mi się dwójka, ale jednak czegoś tam brakuje.
-
ja bym nie ruszal orginału- moim zdaniem jest śliczny. Jedyne co można poćwiczyć to ciemne lampy.
-
Podoba mi się dwójka, ale jednak czegoś tam brakuje.
brakuje prostokątnych halogenów i spojlera/dokładki typu "pług"
-
Nie rób, zostaw oryginał.
-
Radzę zostaw oryginał, i tak na ulicy będzie się wyróżniał.
Ty robisz tego V6 Coupe z tego co pamiętam, to jak już musisz coś zmieniać to proponuję seryjnego "pługa" pod zderzak albo te dwa spoilery z kierownicami strugi z 2000Rally grB/Turbo
-
no patrząc na zdjęcia ze zlotu to widzę, że borków było mało
Tuning to fajna sprawa ale jak Borki umierają tak szybko i jak łaziłem czasem po szrotach to niektóre nawet przedwcześnie kończą karierę na kołach- to wielka szkoda-
śmiało mogłyby dostać druga szanse - już sobie powiedziałem że będę skupował same budy ze szrotu na wagę - pola jest dosyć :D ale ostatnio już wcale nie widuje Borewiczów na szrotach- albo nie ma ich albo kasują od razu żeby miejsca na placu starczyło dla golfów chyba :d
Masakra! - zostanie tylko garstka klasyków, gdzie marzenie o kupnie takiego będzie porównywalne z tym w latach 80
bardzo mnie kusi na ten Tuning ale mając na uwadze wasze zdania, które jako sympatyk klubu i miłośnik FSO :P z powagą respektuje to zostawię oryginał <spoko>
sporo kombinuje z laminatem ostatnio, więc niewykluczone, że kopia rzeczywista tego liftingu kiedyś powstanie jako 1 integralna część [nosek-atrapa-zderzak] for-sale lub zostanie gdzieś schowana w piwnicy
Dzięki za Wasze opinie :-)
-
A ja bym go przerobił, ale tak żeby niczego nie zniszczyć i żeby można było potem powrócić do standardu. W ten sposób będziesz i miał nieco zabawy i możliwość powrotu do klasyka jak Ci się nowy przód znudzi. :) Dwa w jednym. :)
-
A ja bym go przerobił, ale tak żeby niczego nie zniszczyć i żeby można było potem powrócić do standardu. W ten sposób będziesz i miał nieco zabawy i możliwość powrotu do klasyka jak Ci się nowy przód znudzi. :) Dwa w jednym. :)
Dokładnie tak zakładałem :-)
jednak trzeba było by trochę podłubać w blasze
-
Wg mnie to oryginalny przod borka tylko ciemne lampy (najlepiej soczewki) i pozbyc sie emblematow xD
-
Dokładnie tak zakładałem jednak trzeba było by trochę podłubać w blasze
No to te elementy co trzeba podłubać sobie dokup drugie egzemplarze i zamień, a oryginalne odłóż niech czekają. :)
-
zrób tak:
(http://img819.imageshack.us/img819/7168/przejscioboreknd3.th.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/819/przejscioboreknd3.jpg/)
do tego atrapa z akwarium/przejściówki
-
no bardziej w tę stronę chciałem iść :P
(http://c.wrzuta.pl/wi8517/0efdd6170027f1754e297dba/0/facelifting234)
(http://c.wrzuta.pl/wi13275/baecb743001c7cc34e297de3/0/faceliftingx1)
]:->
-
zostaw jak jest ,po co robic choinke z klasyka,
i tak ten twoj wlot jakis za wysoki,
jedynie oryginal z coupe/akwarium ma racje bytu
-
zrób tak:
(http://img819.imageshack.us/img819/7168/przejscioboreknd3.th.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/819/przejscioboreknd3.jpg/)
do tego atrapa z akwarium/przejściówki
+ taka kombinacja z lampami
http://www.youtube.com/watch?v=MosCN8Fe2t0&feature=related
i jest bajka :d
-
no bardziej w tę stronę chciałem iść :P
to już prawie poloneza nie przypomina...
druga opcja w pierwszym poscie mi sie podoba... do tego lekko pokombinować ze zderzakiem i było by super.
-
no bardziej w tę stronę chciałem iść :P
(http://c.wrzuta.pl/wi8517/0efdd6170027f1754e297dba/0/facelifting234)
(http://c.wrzuta.pl/wi13275/baecb743001c7cc34e297de3/0/faceliftingx1)
]:->
Podobają mi się. Nie wiem który bardziej. Widzę, że nie tylko mnie średnio się podoba oryginalny przód od borka... <lol>
-
Szeroki "fejs" w autach klasycznych jest spoko- od frontu poszerza on optycznie całe auto :-)
-
Dla mnie wariant 2 z pierwszego postu i maskę tak jak ma kolega fazi.
-
Dla mnie wariant 2 z pierwszego postu i maskę tak jak ma kolega fazi.
już o Tuningu maski wcześniej ankietę prowadziłem i w końcu kupiłem jedną ze szrotu i coś tam wyskrobie czasami
Jeśli miałbym zrobić którykolwiek face-lifting to w całości za raz z klapą
Czyli taki cały COVER
tu moje foto tej klapy dłubanej
Foto trochę nieaktualne, dziś wygląda już lepiej
(http://c.wrzuta.pl/wi15841/0738253c00175a2a4e2ad12d/0/103_8600)
(http://c.wrzuta.pl/wi6931/4a372fb7001e337d4e2ad12c/0/103_8597)
(http://c.wrzuta.pl/wi10500/113e13400012948c4e2ad12e/0/w11)
jeszcze ładna siateczka w środku i odprowadzenia wody przewodem elastycznym wprowadzonym do ramienia wzmocnienia klapy do przodu - spust z przodu na nosek
do tego mam takiego samego air-grabera na środek
(http://www.americansportscar.com/sites/default/files/imagecache/product/SFT-SS%20Dart%20Scoop-1_0.JPG)
(http://www.hydroponicsonline.com/store/img-hydroponics/70-74-mopar-demon-dart-duster-dual-snorkel-hood-scoop_140539325602.jpg)
lub jakaś schludniejsza, przedłużona wersja tej czarnej atrapy na masce
(http://rpidesigns.com/images/mustangscoop.jpg)
-
Wg mnie te ostatnie wersje sa na prawde fajne tylko nie rob "zaluzji" na lampy bo ja w przyszlosci chcialem cos takiego zmotac :P :D
-
To co zrobiles z maska wyglada bardzo ciekawie, z kad wziales te kratki? :)
-
Kratki zrobiłem sam przy użyciu 2 kawałków (plastrów) blachy 1.0 i przy pomocy szlifierki dwóch klocków płaskich podłużnych drewnianych i imadła :d
(http://c.wrzuta.pl/wi2902/a743c3a30023e4714e2b2c9a/0/wlot)
(http://c.wrzuta.pl/wi3296/49b13eef001aaacc4e2b2c9a/0/103_8598)
(http://c.wrzuta.pl/wi6943/03d7c609002815f24e2b2c9b/0/103_8595)
Całość wygląda lepiej. Nie mam aktualnych foto ale jak coś będę miał to zapodam :-)
JEDNA WIELKA WIEŚ to co pokazuje - niektórzy tak mówią
Ale dopiero taki projekt w całości ukończony na 6+ rzutuje na piorunujący efekt końcowy - CAŁOKSZTAŁT
i do puki nie jest skończone nigdy się nie wie jak będzie całość wyglądać - a może nie będzie takiej wsi jaką z początku zalatuje :-)
mam zawsze przecież stock part odłożone, które zawsze mogę założyć i zmienić jak coś mi się nie spodoba - i wrócić do oryginału :P
-
Podoba mi się to wszystko, bo wreszcie ktoś robi prawdziwą wersję "custom" Poloneza, a nie ogranicza się do wymieniania różnych części na takie z innego okresu produkcyjnego.
-
(http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTB08V-j75ITlnKwN786KPLSDDjMVklxznOikZc13HUvZljCnc7tw)
-
no trochę inne kratki te co mam niż te na astonie
taka zwykła kratka w starych fabrykach to metalowa kratka kominowa by się nadała
a mi chodziło bardziej o coś takiego
(http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT51lZznJexeiTi_5oW2Vxcsjwi3sS9Ngy_wNNozU3SsMoJzpU4GQ)
]:->
(http://c.wrzuta.pl/wi14247/31619afc00043ec94e2bfc2d/0/103_8588)
(http://c.wrzuta.pl/wi11989/f7037f2b0011def24e2bfc2c/0/103_8589)
niby nic ale jakieś tam właściwości aerodynamiczne ma bo przy większych prędkościach może zdeczka tam opór powietrza dociskać klapę w dół <lol2> <lol2> <lol2>
ale raczej w polonezie i takim topornym przodem (mało-opływowym) to bardziej efekt wizualny niż jakiś aero :d
-
Tymi wlotami będzie uciekać gorące powietrze spod maski i tylko po to się je instaluje, żeby poprawić chłodzenie.
-
jeszcze godzina do fajrantu :d
tak z nudów
(http://c.wrzuta.pl/wi19636/4b64ca7f000ed92d4e329c22/0/pol1)
(http://c.wrzuta.pl/wi11948/511deff200245ab84e32aec6/0/pol2)
(http://c.wrzuta.pl/wi10891/531a92ab000438194e32aec4/0/pol3)
...ale gdyby szef sie dowiedział co ja tworze :d
-
Pierwszy to mi Austina Allegro przypomina...
-
Środkowy jest bardzo fajny <ok>