FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Układ paliwowy i chłodzenia/nagrzewania => Wątek zaczęty przez: kodzik w Lipiec 26, 2011, 23:04:24 pm
-
Witam czym się różni wlew z poloneza caro (-) lub(+) od wlewu atu(-) poza tym, że w atu jest plastikowy i jakiś chyba pochłaniacz a w caro wlew jest metalowy.Czy dało by się z caro założyć do atu?
-
A to nie jest czasem tak, że bak jest inny? Tzn inaczej idzie rura wlewowa?
-
bak jest inny?
Jest
Tzn inaczej idzie rura wlewowa?
Dokładnie
-
zmienić bak w atu na bak z caro.
nie da rady
-
Kupić wąż z Caro, skrócić, do tego 2 obejmy więcej i z króćca przy pochłaniaczu zrobić łącznik do tych 2 rur gumowych i montuje się bez problemu, bo można okręcać dowoli we wszystkie strony.
-
A można ten pochłaniacz wyrzucić ?
-
albo montujesz pochłaniacz z caro
On i tak jest w Atu - zdejmij przednie lewe nadkole i zobaczysz go z prawej strony schylając się od strony koła :P
-
Przede wszystkim ta puszka z tyłu to nie żaden pochłaniacz bo jest pusta w środku...... <lol>
-
Żeby to zobaczyć wystarczy, że podniesiesz maskę i spojrzysz w prawo i masz taką czarną puszkę przynajmniej w GLI tak jest.Do niej przychodzą 3 przewody, ale to piszę tylko do GLI.
-
W GSi jest pod fartuchem z lewej strony. Widać gumowy przewód wychodzący z przepustnicy do fartucha. Po zdjęciu nadkola dopiero go zobaczysz.
-
A mógł by ktoś się wypowiedzieć kto wykonał taką przeróbkę.
-
ja wogóle mam zamiar wymienic wszytko łacznie z bakiem i wlewem i zamontować cały system paliwowy od caro!~ale z tego co czytam niby bak od caro nie podejdzie czemu? jakies inne odlewy są w budzie czy co? wydaje mis ie ze raczej duzych róznic fabryka pewnie nie czyniła...
-
No właśnie nie ma takiej opcji pochodziłem po szrotach to wszystko jest takie same jedynie wlew caro się różni mocowaniem i brakuje chyba jednego króćca.
-
No właśnie nie ma takiej opcji pochodziłem po szrotach to wszystko jest takie same jedynie wlew caro się różni mocowaniem i brakuje chyba jednego króćca.
To ja udowodnie wam że jest taka opcja :) Już jedno się dało udowodnić odnośnie el lusterek każdy przelutowywał w mechanizmie kable.
Łazar - kolega nakreślił "no wlaśnie nie ma takiej opcji" ze da sie włożyc zestaw caro do atu.. chyba zle zrozumiałeś wypowiedź kolegi .. :-) albo ja źle hahahaha
-
pedro właśnie ty dobrze zrozumiałeś ;)
-
Po co wymieniać bak, skoro można kawałek rurki dać?
Tan pa prawdę, to trzeba trzy rurki. Dwie gumowe od wlewu z caro i do tego jedna metalowa jako łącznik. Ja dałem tłumikarzowi aby dorobił łącznik.
Wszystko gra i buczy, a roboty na 15 minut.
-
nom tak ja ujełem ze chce i bak wywalnąć bo mam newke od caro a ten atu.. nawet trudno mi powiedzieć w jakim jest stanie - ale profilaktycznie odrazu i wymienie bak skoro go mam
-
A ja mam fabrycznie wsadzony zbiornik w moim atu od caro;)
-
Naprawiłem kitem dwuskładnikowym :P :P a dokładniej te wszystkie małe puszeczki co łączą przewody z wlewem przy końcach obkleiłem do okoła oraz na łączeniu wlewu z tą puszką czarną dużą taż obkleiłem do okoła i gitara nie śmierdzi wachą w końcu sukces.I przy okazji jak chciałem odkręcić kołnierz na którym jest pompa paliwa to urwałem śrubę więc nie odkręcałem dalej. :/