FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => LPG => Wątek zaczęty przez: gateway w Lipiec 30, 2011, 01:11:46 am
-
Poldorover 1.8
Mam instalację landi renzo drugien generacji.
Centralka ma dwa położenia
-benzyna
-gaz (automatyczne przełączenie przy 2 tys obr/min)
I teraz tak:
Kilka razy mi się zdarzyło, że będąc na lpg już, instalacja sama się przełączyła na Pb przy około 2 tyś obrotów.
Od wczoraj jednak Instalacja robi to dość często.
Bierze jakby sygnał, że przy 2 tys obr/min ma sie przełączyć. Nie ważne, czy jest na Pb, czy na LPG, przekaźniki przełączają. Kilka razy i się uspokoi, ale jednak nie powinno się tak dziać.
Żadne kabelki nie dotykają gdzie nie trzeba.
Wg mnie jest to problem z centralką (przełącznikiem w kabinie).
Czy ktoś może potwierdzić moje domysły? Może da sie zrobić na przełącznik? tylko które kabelki?
-
moze gubic sygnal obrotow jezeli jest to z LPG na Pb ,
jezeli natomiast przelaczenie jest zawsze przy 2krpm to centralka sie gubi,
jako ze to elektornika, a nie kobieta,to przyczyna gubienia sie moze byc jedynie uszkodzenie,
mozesz rozebrac centralke i ja przeczyscic w srodku,sprawdzic czy nie wylal sie kondensatro ,albo czy cos sie nie przypalilo,
w ostatecznosci oczywiscie mozna przerobic na przelacznik,ale nie bedzie to tak wygodne (trzeba recznie przelaczac) i niezgodne z przepisami,
zawsze tez mozna wymienic centralke na inna ,koszt nowej do wtrysku to ~40pln
-
Tylko weź taką centralkę znajdź :)
-
Jesteś pewien że w chwili przełączania nie przygasają na ułamki sekund diody na centralce?
Ja w poprzednim poldku miałem podobny problem, ale przyczyną była luźna wtyczka przy stacyjce.
-
dzisiaj, ładniejsza pogoda, mniej wilgoci w powietrzu i jak ręką odjął.
-
Tylko weź taką centralkę znajdź :)
jak taka ? napisalem ,ze na inna ,
w kazdym sklepie z czesciami do gazu i na alledrogo sa centralki ,np. AC WR lub blizniacza firmy lecho
-
A one są zamienne?
Ja mam taką na 4 kabelki
-
no raczej nie sa zamienne z LR ,ale centralka to nic skomplikowanego,
6 kabelkow - masa,12v po stacyjce,obroty,wyjscie na elektrozawory,czujnik rezerwy,wyjscie na sterowanie benzyna,
nie wszystkie trzeba wykorzystac