FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Karoseria / Blacharka / Wnętrze => Wątek zaczęty przez: PiatasE w Sierpień 03, 2011, 16:19:09 pm
-
Chodzi mi o ten czarny plastik nad kołami.
-
Tak samo jak w Caro. Albo są przynitowane, albo przykręcone na wkręty do krawędzi błotnika i do krawędzi tylnego zderzaka. Po odkręceniu powinny się dać wyciągnąć bez zdejmowania koła.
-
Tak samo jak w Caro.
To mi nie pomaga :P, z przodu na nakrętki 10 były. Wydaję mi się że to są nity, czyli trzeba będzie rozwiercać, a czym można złapać potem oprócz nitów?
-
A ATU miał seryjnie tylne nadkola? Bo MSZ Caro, do 1998 r. miał plastikowe zakola tylko z przodu
-
Tak samo jak w Caro.
To mi nie pomaga :P, z przodu na nakrętki 10 były. Wydaję mi się że to są nity, czyli trzeba będzie rozwiercać, a czym można złapać potem oprócz nitów?
A sorki - z przodu są nakrętki, ale u mnie z tyłu nie było i nadkola trzymały się wyłącznie na wcisk i na nitach. Nity zastąpiłem potem wkrętami do blachy.
-
Nie wiem jak u ciebie ale u mnie w atu minusie miałem na śruby z tyłu do zderzaka i nity do nadkola