FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Karoseria / Blacharka / Wnętrze => Wątek zaczęty przez: piciek w Sierpień 04, 2011, 21:16:43 pm
-
Hej. Może ktoś wrzucić fotkę, w którym miejscu jest cycek wyłączający kierunki w kierze od kombiaka? Mam kierownicę, ale niestety bez tego, a chce dorobić i chciałbym zobaczyć, jak wygląda oryginał. pzdr
-
Jeśli masz Caro+ tak jak widzę, to dorabiaj cycka tam gdzie masz w fabrycznej kierownicy. Jak dorobisz tak jak oryginał Kombi to Ci się będzie źle użytkować kierunkowskazy.
-
ok. to teraz drugie pytanie:) z czego tego cycka najlepiej dorobić żeby się nie urwał.
-
Wiem, że niektórzy dają niewielki wkręt. Ja jeszcze tego nie przerabiałem w mojej nówce kierownicy, więc nie wiem co się sprawdzi.
-
Ja wtopiłem kawałek nita zrywalnego.
-
ja wkręciłem wkręt uciąłem łepek na odpowiedniej długości i założyłem na niego koszulkę termokurczliwą :]
-
A czy ktoś rozważał zrobienie drugiego wycięcia na pierścieniu przełącznika zespolonego? Wtedy się nie psuje kierownicy.
-
w którym miejscu jest cycek wyłączający kierunki w kierze od kombiaka?
(http://images41.fotosik.pl/353/d63841079a6f3221.jpg)
http://images41.fotosik.pl/353/d63841079a6f3221.jpg
(http://images38.fotosik.pl/353/5bff08da2b2e1578.jpg)
http://images38.fotosik.pl/353/5bff08da2b2e1578.jpg
(http://images35.fotosik.pl/193/5683d1c78eecd47f.jpg)
http://images35.fotosik.pl/193/5683d1c78eecd47f.jpg
(http://images40.fotosik.pl/341/9b1200fd13177f90gen.jpg)
http://images40.fotosik.pl/341/9b1200fd13177f90gen.jpg
-
(http://img845.imageshack.us/img845/332/46444510.jpg)
patent ze śrubką dał radę :). kiera już na miejscu. dzięki za porady:)
-
Panowie tak troche z innej beczki - kierownica z Nexii pasuje do poldka (chodzi o wieloklin) ?
-
Podobno nie.
-
patent ze śrubką dał radę
Czyli obciąłes ten plastikowy pipek
(http://images41.fotosik.pl/353/d63841079a6f3221.jpg)
i wkleiłeś/wkręciłeś w ten sam plastik śrubke (jaką konkretnie?) w miejsce przesunięte o 90 stopni po obwodzie?
-
i wkleiłeś/wkręciłeś w ten sam plastik śrubke (jaką konkretnie?) w miejsce przesunięte o 90 stopni po obwodzie?
nie miałem tego cycka i wkręciłem w to samo miejsce co bylo, śrubkę dałem pierwszą lepszą. Jak dla mnie teraz te kierunki działają lepiej niż wcześniej, tzn mniej skrętu kierownicą, żeby prawy kierunek odbić i więcej, żeby odbić lewy.
-
mniej skrętu kierownicą, żeby prawy kierunek odbić i więcej, żeby odbić lewy.
I nie można włączyć lewego kierunkowskazu gdy kierownica jest lekko w lewo...
-
I nie można włączyć lewego kierunkowskazu gdy kierownica jest lekko w lewo...
dziwne, u mnie wchodzą kierunki bez problemów, może z pająkiem masz coś nie tak?
-
I nie można włączyć lewego kierunkowskazu gdy kierownica jest lekko w lewo...
dziwne, u mnie wchodzą kierunki bez problemów, może z pająkiem masz coś nie tak?
Ma wszystko w porządku. Też kupowałem nówkę kierownicę do Kombi i mam ten sam objaw. Przy wjeżdżaniu w moją uliczkę z drogi głównej (zaraz za zakrętem) trzeba wyprostować kierownice i dopiero wrzucić kierunek. Nie chce mi się na razie tego ruszać.
-
no to może u mnie jakiś pająk jest dzwiny, bo miałem tak na starej kierownicy :)
-
Chyba, że masz pająk od Kombi już wcześniej przez kogoś założony :P
-
pająk jest fabryczny, a poldek od nowości u mnie, więc możliwe że fabryka założyła to, co mieli pod ręką, zwłaszcza że to jest 99 rok, więc rok wejścia kombi :)