FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => AUTA SYMPATYKÓW KLUBU => Wątek zaczęty przez: Trojan w Sierpień 06, 2011, 21:52:45 pm
-
Witam
Przyszła pora na pokazanie czegoś ode mnie :) a więc przedstawiam zakupionego ok. 2lata temu od miłego starszego pana w Jaworznie Caro '95 1.6 GLE "Tolledo Red Metallic", pomimo że autko z przebiegiem 60tys km z tym silniczkiem sprawowało się wyśmienicie zdecydowałem że trzeba zacząć coś modzić :) a więc poczciwa OHVka znalazła sobie nowego właściciela i pojechała do Krakowa, a pod maską zagościł 1.4 16V '94 z przebiegiem ok 100tys. Po silniku przyszłą pora na wygląd zewnętrzny więc całkiem niedawno powstał "Borkocarorover" i z nudnego Caro otrzymaliśmy coś co bardzo skutecznie przyciąga uwagę i zainteresowanie niektórych przechodniów i kierowców :) Aktualnie dopieszczam wygląd z zewnątrz jak i wnętrze, niebawem zagoszczą chromowane klamki z borka, ramki okien zostaną pozbawione całkowicie czarnej farby, poldek dostanie też jedyne słuszne felgi pasujące do tego przodu czyli szprychowe OZ, być może tylni zderzak zostanie zmieniony na ten od przejściówki. Wnętrze pozostanie w jak najbardziej klasycznej formie bez udziwnień i "tjuningów", czyli korbki i klamki chromowane+skajowe czarne boczki, na pokładzie również Grokliny w zielone paski, niedawno trafiły również elektryczne szyby, na razie walczę z umieszczeniem trzeciego przycisku na podkłokietniku pasażera. Do tego dojdzie parę modów poprawiających funkcjonalność wnętrza jak dodatkowe oświetlenie kabiny, bagażnika, poprawienie nagłośnienia - strasznie lubię bawić się elektryką więc pewnie zagości milion kabelków i pstryczków elektryczków i martwi mnie to że już wszystkie miejsca na przełączniki po lewej stronie lewarka mam zajęte:D ale to wszystko może w następnych odcinkach :] I takie dwie fotki:
Tutaj jeszcze w wersji "kryzysowej" bez listew:
(http://img192.imageshack.us/img192/5389/moto0053b.jpg)
A tu już tak jak trzeba :D
(http://lucas_1988.eu.interii.pl/DSC00497.JPG)
-
Piękny, lśni jak nowka z fabryki. I co wymodziłes w temacie wlotu na masce?
-
Zdecydowałem że nie ma sensu zaślepiać tego otworu nisko na poziomie maski, zaślepiłem po prostu całą atrape, tak jak są te żeberka to poniżej już jest zaślepione folią samoprzylepną (jak sie przyjrzysz na fotce to widać) "naście" warstw dla pewności, troche silikonu i nie ma prawa sie tam nic wlać, potem pomalowane lakierem strukturalnym do plastików, boje sie jedynie ze moze sie coś lać na styku atrapy z maską, można tam dać jakąś uszczelke ale na razie nic sie nie lało jak byłem na myjni :)
-
Chyba musze przemyslec podobny patent, zaslepianie tego od dolu ma tez takiego minusa, ze zbieraja sie tam rozne listki, pylki itp, to wszystko od przodu wyglada nedznie.
-
A ja miałem od dołu zaślepione w roverku-blacha ocynk z odpływem na bok,każda ilość wody leciała obok silnika i nigdy nie było problemu,a i wygląd to miało.
-
OZ'ty zrobią robotę!
Piękny Polonez :]
-
Progi bedą do roboty wiec przy okazji i listwe sie wymieni, bo fakt ta juz wyblakła, no ale poldek z 95 i tą listwe ma od nowości wiec może takie tez montowali wtedy
-
Prezentuje się na Fotkach zacnie :) Też mam plan wsadzić 1.4 pod maskę i zmiana przodu na BORKA ;) co do swapu przodu trzeba coś spawać ? ;>
-
Wszystko jest plug&play czyli bez spawania :)
-
Wszystko jest plug&play czyli bez spawania :)
a półka akumulatora? chyba że zostawiłeś w oryginalnym miejscu, ja wywaliłem tak jak jest w oryginalnym poldroverze
-
Chicane Chodziło o elementy karoserii tzn czy przy podmianie przodu caro / borek trzeba jakieś mocowania dospawać ;p ;)
-
Wszystko jest plug&play czyli bez spawania :)
a półka akumulatora? chyba że zostawiłeś w oryginalnym miejscu, ja wywaliłem tak jak jest w oryginalnym poldroverze
Hehe no jeśli chodzi pod maską to mam dwie półki :P ale aku jest oczywiście tam gdzie w oryginale :)
-
Eh wczoraj tragedia sie stała, grzebałem pod maską, zapomniałem jej domknąć i podczas jazdy otworzyła się całkowicie... dobrze że nie jechałem za szybko, niby nic strasznego maska borkowa jest bardzo lekka więc nawet zawiasy całe ale niestety przekoszone podszybie plastikowe i pogięta maska, eh jestem załamany dopiero co wszystko zostało dopieszczone i polakierowane :(
-
No to trochę, to zawaliłeś, da się odratować czy nowej szukać będziesz ?
-
Lakier jest cały także może uda sie jakoś wyklepać, a jak nie to wstawiam nową w czarnym macie bo już nie mam funduszy na malowanie w kolor <smutny>
-
Daj znać jak sie sytuacja rozwinie. Jak zmienisz to daj jakieś fotki teraz tez bys mógł wrzucić...
-
Takie tam foty z dzisiaj :)
(http://trojanowskipawel.w.interii.pl/inne/pold4.JPG)
(http://trojanowskipawel.w.interii.pl/inne/pold3.JPG)
(http://trojanowskipawel.w.interii.pl/inne/pold2.JPG)
(http://trojanowskipawel.w.interii.pl/inne/pold1.JPG)
-
fajny Polonez:) Będziesz go dalej postarzał czy już zostajesz przy tym co jest?? Kolor tez niczego sobie i wygląda bardzo elegancko.
-
Kusi mnie przeróbka na akwarium ale to już bardziej poważne zmiany, cięcie spawanie itd.
-
Zrób tył przejściówki :P
I daj mu jakąś bardziej epokową felgę ;)
-
Ma się rozumieć :) Ozty leżą już w piwnicy, pilnie szukam garażu na zimowanie, jak znajde to założe juz teraz a jak nie to dopiero na wiosne. Co do tyłu przejściówki to właściwie to najlepsza opcja, tylko zderzak i listewki na błotniki, nie wiem jednak w jakim stanie jest błotnik pod zderzakiem po bokach bo jak nie ciekawy to trzebaby najpierw go do porzadku doprowadzić.
-
Świetnie się prezentuje w tym kolorze.
-
tylko doprowadz maske do porzadku jeszcze;p
-
super!
maska nowa czy naprawiana?
-
maska nowa czy naprawiana?
Jeszcze nic przy niej nie ruszałem od czasu tego incydentu :) na fotce tego tak nie widać i trzeba się przyjrzec zeby zobaczyc ze jest pogięta (po bokach), pewnie bede robił nową, gdyby samo poszycie się pogięło to ok szłoby to jakoś wyprostować, natomiast pogięły się też te wzmocnienia od wewnętrznej strony i puściło pare spawów co trzymają poszycie do tego szkieletu :/
-
wspólczuje. Ale moze jak się trochę odkujesz finansowo to zrobisz znów na glanc.W sezonie zimowym też go będziesz uzytkował??
-
nie, za tydzień zmieniam fele na ozty i idzie na sen do garażu.
-
Dzisiaj pierwszy dłuższy wyjazd z garażu :P na spota Sekcji Śląsk i takie foto dzięki uprzejmości pOSPawany Team :d fele na razie taki mix hehe, ale niebawem już wcześniej zapowiadane ozty wpadną.
(https://lh6.googleusercontent.com/-14jPUKg0kaE/T2ZLYiHleeI/AAAAAAAACo0/mIuqKbHZ1oU/s720/IMG_6206.JPG)
(https://lh4.googleusercontent.com/-3yZcIZjAOCk/T2ZLu45GPzI/AAAAAAAACq0/ZEJyvZfzh14/s720/IMG_6222.JPG)
-
Piękny!!! A te caro bordowe nie jest przypadkiem własnością Młodego ?
-
Ta to młody :) BTW teraz jak tak patrze przydałaby się jakaś lekka gleba bo przez to że są tylko 13'' i jeszcze nie ma tego spojlerka pod zderzakiem to wygląda jak jakaś wersja 4x4 terenowa, nawet wydaje się wyższy niż ta przejściówa <lol>
-
Bardzo fajny poldek, ale nie nakładki progów tu nie pasują :)
-
Borki zdaję sie miały gołe progi a wolałbym tego uniknąć, na szczęście, odpukać, pod tymi nakładkami uchowały się prawie idealne zdrowe progi, więc zostawiam tak jak jest :)
(http://lucas_1988.eu.interii.pl/polonez/Zdjecie0076.jpg)
-
Nakładki na progi są świetne. Nie rób żadnej gleby to już nudne jest. On jest po prostu super. A co do felg to widzę na nim tylko 5 ramienne gwiazdy TIP TOP starego typu.
-
Na razie bedą jedyne słuszne do klasyka czyli oz szprychowe :P co do gleby to z drugiej strony racja, ja nawet teraz czasami przytrę czymś na progu zwalniającym albo jakiś wybojach a co dopiero musi sie dziać jak niektórzy robią jakieś mega gleby <krzyk>
-
a co dopiero musi sie dziać jak niektórzy robią jakieś mega gleby
To największa głupota jaka może być. To wtedy tylko wozić ten samochód na lawecie na zloty i wystawy . Po za tym w poldoroverze często wydech nisko wisi i na seryjnym zawieszeniu drze katalizatorem o progi zwalniające itp.
-
Do pełni szczęścia jeszcze słitaśne foto z telefonem komórkowym albo paczką fajek pod sankami <spoko> A jakby obniżyć same sanki ? <mysli2> ;d
-
polonez bez delikatnej gleby i utwardzenia podpiera sie na zakretach lusterkami ,,, niestety.
-
To największa głupota jaka może być. To wtedy tylko wozić ten samochód na lawecie na zloty i wystawy . Po za tym w poldoroverze często wydech nisko wisi i na seryjnym zawieszeniu drze katalizatorem o progi zwalniające itp.
Widzę, że jeździłeś na obniżonym zawieszeniu (2 zwoje to nie gleba), bo dużo o tym wiesz. Mam springi -2,5 zwoja Truck Diesel, tyłu jeszcze nie klepałem. Silnik a jak Rover. Jedyny dyskomfort jaki odczułem to, że skończyło się maksymalne podjeżdżanie pod wysokie krawężniki na parkingach bo opierał się na sankach. Także Spokojnie możesz go lekko posadzić. Progi zwalniające wszelkiej maści biorę z marszu bez kombinowania. Z resztą proszę fotka mojej "gleby" (http://img32.imageshack.us/img32/7239/dsc0921p.jpg)
-
Zacząłem sie bawić w komorze i takie coś wyszło na dobry początek
(http://lucas_1988.eu.interii.pl/polonez/cewka.jpg)
Oraz obkleiłem ramki folią chrom, tak tymczasowo, docelowo będzie zdjęta farba do oryginalnych chromów
(http://lucas_1988.eu.interii.pl/polonez/ramki1.jpg)
(http://lucas_1988.eu.interii.pl/polonez/ramki2.jpg)
-
On aż się prosi o tył borka :) .
-
Zderzak i listewki na błotnik będą tak jak już wcześniej pisałem :) reszty raczej nie będzie-trudno dostępne, drogie części i niepraktyczny bagażnik.
-
Piękny, tył od przejściówki będzie tu fajnie pasował :) ramki wolałbym jednak czarne ;)
-
bardzo ładnie to wygląda, ciekawy projekt,
możesz zostawić tę folię na ramkach chyba że z bliska bardzo się rzuca w oczy
-
Folia na prostych odcinkach daje rade, najgorzej to wygląda na końcach i tam gdzie listwa nie jest prosta np przy lusterkach.
-
A to tutaj też wrzuce foty spotowe bo dawno nic nie pisałem :)
(http://lucas_1988.eu.interii.pl/polonez/fso005.JPG)
(http://lucas_1988.eu.interii.pl/polonez/fso006.jpg)
(http://lucas_1988.eu.interii.pl/polonez/fso007.jpg)
by DjIllusion, Rich, Rusty :)
-
On jest piękny! :)
-
To największa głupota jaka może być. To wtedy tylko wozić ten samochód na lawecie na zloty i wystawy . Po za tym w poldoroverze często wydech nisko wisi i na seryjnym zawieszeniu drze katalizatorem o progi zwalniające itp.
Widzę, że jeździłeś na obniżonym zawieszeniu (2 zwoje to nie gleba), bo dużo o tym wiesz. Mam springi -2,5 zwoja Truck Diesel, tyłu jeszcze nie klepałem. Silnik a jak Rover. Jedyny dyskomfort jaki odczułem to, że skończyło się maksymalne podjeżdżanie pod wysokie krawężniki na parkingach bo opierał się na sankach. Także Spokojnie możesz go lekko posadzić. Progi zwalniające wszelkiej maści biorę z marszu bez kombinowania. Z resztą proszę fotka mojej "gleby" (http://img32.imageshack.us/img32/7239/dsc0921p.jpg)
Jak usunąłeś znaczek z atrapy? czy juz taką kupiłes?
a poldi piękny bardzo mi sie podoba :)
-
ja wyżynarką wyciełem znaczek i z maty szklanej dorobiłem brakujący kawałek :P
-
Trojan, piękny jest ten twój bororover <ok> Takie moje małe marzenie w przyszłości zbudować coś podobnego :d
-
ja wyżynarką wyciełem znaczek i z maty szklanej dorobiłem brakujący kawałek :P
dzięki, tak samo chce zrobic ale chciałem sie upewnic :)
-
No to z caro-boro awansowałem na caro-boro-przejściówke :) niestety trzeba wygonić rudą która przez 17 lat cicho siedziała pod zderzakiem :) Spapraliśmy z kolegą montaż lampek bo trochę wystają no ale już trudno, jeszcze trzebaby wyciąć dziure na ręke do otwierania :P albo to olać i chwytać klape nad lampami albo za wycieraczke :D
(http://trojanowskipawel.w.interii.pl/tylek1.jpg)
(http://trojanowskipawel.w.interii.pl/tylek2.jpg)
(http://trojanowskipawel.w.interii.pl/tylek3.jpg)
(http://trojanowskipawel.w.interii.pl/tylek4.jpg)
-
Coś te zderzak z lewego tyłu nie leży :P
Ale ogólnie całkiem w porządku.
-
No nie leży, zrobił się taki wiatrołap troche :) niestety ta guma przez lata się odkształciła, nie wiem może leżał jakiś czas na tym jednym boku, z prawej idealnie się spasowało, no ale niedługo będe miał drugi zderzak to zobaczymy :)
-
coraz lepiej sie prezentuje :)
-
bardzo fajnie Ci to wyszło:)
hmmm w planach nadal uzupełnienie do borewiczowskiego tyłu??:)
Zmiany jak najbardziej na plus:)
-
hmmm w planach nadal uzupełnienie do borewiczowskiego tyłu??
Plany są, ale kasowo chyba nie wyrobię :) Powiedzmy że to plan na przełom 2013/2014 :] Jak to się mówi są dwie strony medalu, jeden powie po co się tak bawić, sprzedać tego i kupić borka, z drugiej strony jestem za bardzo przywiązany do tego polda żeby go sprzedać, poza tym kupię borka to zawsze coś będzie do roboty, czy to blacha, czy mechanika, kiedyś przyjdzie ochota na 1.4 w borku to będzie znowu swap, zawieszenie na szerokie czy hamulce zmienić na lucasa. To też koszta a przynajmniej robiąc blacharkę caro>borek mam pewność że mam nowe elementy, nowe blachy a i przy okazji można zajrzeć w takie miejsca do których normalnie by się nie chciało zaglądać a siedzi tam ruda grażyna i chrupie (przykładowo pod zderzakiem właśnie) :d
-
Mnie się bardziej podobał z tyłem Caro niż przejściówki ale to tylko moje skromne zdanie . Zmień tylne lampy na starsze bo te nie pasują wyglądają za świeżo jak do tyłu przejściówki i w tedy by było ok :d I wyrzucił bym zaślepkę progu bo tez nie pasuje bo próg zabudowany a za tylnym kołem taka dziura :]
-
Zmień tylne lampy na starsze bo te nie pasują wyglądają za świeżo jak do tyłu przejściówki i w tedy by było ok
Ale przecież wszystko z tyłu jest jak w oryginalnej przejściówce więc czemu lampy mają nie pasować ? :d z tyłu będą jeszcze dodane chlapacze i dół błotnika pomalowany na czarno jak w oryginale, wtedy będzie się komponować z nakładką na progi :) W sumie ja też mam mieszane uczucia, w każdej chwili można zmienić to nie problem :) na pewno na plus jest że tył zrobił się wizualnie "lekki" bo zderzak od caro go trochę "dociążał" :)
-
przekładka tyłu na borkowy to nie taka straszna robota :)
przespawać tylko trzeba pas tylny, podmienić klape i z głowy, jak nCi sie nie spiieszy to powoli kompletuj fanty, przespawanie pasa to kilka godzin pracy i po sprawie ;-)
-
jakoś starsznie do góry ten tylny zderzak leci, ale ogólnie zmaiana na plus.
-
jak nCi sie nie spiieszy to powoli kompletuj fanty, przespawanie pasa to kilka godzin pracy i po sprawie
Części to ja już kompletuje, w drodze do mnie jest nowy zderzak i nowy pas :) ale żeby mi ktoś przespawał to już większy problem :)
jakoś starsznie do góry ten tylny zderzak leci, ale ogólnie zmaiana na plus.
Specjalnie jest trochę podniesiony żeby nie było widać brzydkiej szpary między klapą a zderzakiem jaka jest w przejściówkach :) A w temacie dzisiaj ogarnięta ruda grażyna z lewej strony, przynajmniej na tyle na ile można to zrobić samemu w garażu :) Jak wytrzyma do czasu przespawania nowych dołów błotników to będe zadowolony :)
(http://trojanowskipawel.w.interii.pl/tylek5.jpg)
-
Jeszcze chyba nie pokazywałem środka, w sumie nic ciekawego, klasyczne wnętrze :)
(http://lucas_1988.eu.interii.pl/polonez/wnetrze1.jpg)
(http://lucas_1988.eu.interii.pl/polonez/wnetrze2.jpg)
(http://lucas_1988.eu.interii.pl/polonez/wnetrze3.jpg)
-
w sumie nic ciekawego
Najciekawsze w nim jest to że jest czysty w środku, widać że brudas autem nie jeździ :) tak trzymać.
-
No na kanapie to pewnie niejeden brudas jeździł <lol2> no może nie w tym konkretnym aucie <lol>
-
Dywanik kierowcy oryginalny załóż, a i elektryczne szyby są mistrzowsko rozwiązane :d, pod ręką masz przełączniki.
-
Dywanik tak chwilowo od taty pożyczyłem do czasu aż kupie jakieś fajne welury :) Przyciski w sumie przypadkowo tam weszły ale ostatecznie okazało się że to całkiem funkcjonalne położenie więc zostały :)
-
A jeszcze do kompletu foto spod maski :)
(http://lucas_1988.eu.interii.pl/polonez/roverek1.jpg)
-
Ooo i żeby każdy swap tak wyglądał.
-
kanapa czysta, od kilku lat byla w atu, wiec juz naprawde dlugo na niej nie siedzial zaden oprych :P
-
Ooo i żeby każdy swap tak wyglądał.
Wszystko jest praktycznie jak w oryginale, jedynie zostawiona druga podstawka na aku, może kiedyś się przyda :P Tylko jeszcze muszę ogarnąć kabelki, pospinać w wiązki, zaizolować w czarną taśmę albo w rurki i będzie czysto i schludnie :)
kanapa czysta, od kilku lat byla w atu, wiec juz naprawde dlugo na niej nie siedzial zaden oprych
Wiem, wiem, tylko tak żartuje :]
-
Nowy zderzak wreszcie siadł tak jak powinien, na szczęście znalazłem przejściówkowy więc wszystko jest jak trza i lampki i dziura na łape :] Jeszcze dać mu trochę chromu ze starego i będzie malina :-)
(http://trojanowskipawel.w.interii.pl/inne/poloneztylek3.jpg)
-
Trojan Teraz to Poldek jest postarzony o jakieś parę lat do tyłu <spoko> Jeszcze końcowy wydech od Borewicza no chyba , że już jest i brązowe szyby :)
-
Wydech już jest jeszcze jakąś ładną końcówkę z nierdzewki trzeba załatwić, do tego na pewno charakterystyczne chlapacze z napisem FSO które były w przejściówkach i wczesnych caro
-
ja zwykłą rurke z nierdzewki odpowiedniej srednicy naspawałem na tłumik z caro i jest git:)
-
Ostatnio doszły oryginalne przejściówkowe chlapacze :)
(http://trojanowskipawel.w.interii.pl/tylek3.jpg)
(http://trojanowskipawel.w.interii.pl/spot1.jpg)
(http://trojanowskipawel.w.interii.pl/spot2.jpg)
-
Ostatnio doszły oryginalne przejściówkowe chlapacze :)
(http://trojanowskipawel.w.interii.pl/tylek3.jpg)
(http://trojanowskipawel.w.interii.pl/spot1.jpg)
(http://trojanowskipawel.w.interii.pl/spot2.jpg)
Trojan Nie ukrywajmy brakuję tych gorszych emblematów na klapę 1.5 SLE i przydałby się chromowane listwy na rynienki dachowe ;) a do pełnej cichociemności kwadratowe zegary ;>
-
jeszcze pasek antystatyczny z tyłu by się przydał jako tuning z epoki :)
ładnie teraz się prezentuje, tył zostanie przejściówkowy czy będziesz dążył do uborkowienia całości?
-
No naprawdę całkiem ładne i zadbane autko :) Przyjemnie się nim musi jeździć <spoko>
-
Narazie nie ma potrzeby zmieniania tyłu bo mi się podoba tak jak jest :) Rynienki bardzo chętnie ale trudno znaleźć chromowane. Emblematów nie zmieniam bo te cienkie wyglądają tandetnie, tak samo stare zegary są mega brzydkie ;p Generalnie to nie ma być żadna replika żeby wszystko zmieniać :] Już i tak za bardzo zwraca uwagę a na pytania o rocznik mówię że to 89 bo nie chce mi się każdemu opowiadać całej historii <lol2>
-
jak ja odpowiadam o swoim wprost ze 95rok to dopiero robią oczy:)
-
Tajleny do poldka :)
(http://trojanowskipawel.w.interii.pl/inne/belka1.jpg)
(http://trojanowskipawel.w.interii.pl/inne/belka2.jpg)
(http://trojanowskipawel.w.interii.pl/inne/belka3.jpg)
-
Za ile to wyrwales? Maja gdzies jeszcze?
-
Widziałem aukcję - było na Allegro, poszło za grosze, chyba coś 500 zł z kawałkiem. ;) Gratulacje, fajna sprawa mieć kompletną zapasową zawiechę z przodu. Ten sam gość sprzedawał też most z tego samego samochodu po 3 tys. km - też go wyrwałeś? ;)
-
Ja wynegocjowałem 200, na aukcji było ponad 50 zł ale była cena minimalna, a to właśnie most poszedł za ok 500. Niestety był do plusa więc się nie nadawał do mnie, goście co go kupili mega zadowoleni bo podobno 100 razy bardziej cichy od regenerowanego za którego dali prawie tysiak :)
-
most poszedł za ok 500. Niestety był do plusa więc się nie nadawał do mnie
Z Plusa do minusa podchodzi, odwrotnie jest problem.
Całkiem fajnie ten Twój Poldek wygląda, może kiedyś zrobię coś podobnego, ale z przodem od przejściówki :d
-
Ja wynegocjowałem 200
Hah, niesamowita okazja... ;) Most to sam chciałem licytować "na zapas", ale raz, że nie mam gdzie go trzymać, dwa, że średnio opłacało mi się po niego jechać. ;)
-
Świetny ten twój pold. Ładnie zrobiony. i co najważniejsze cichociemny ;>
-
aż żal rozkręcać i przykręcać do budy :P wystarczy tylko belkę silnika nówkę pod 1.4 , staba i drążek środkowy i jest zawiecha do niskoprzebiegowca :-)
-
Na pewno będę o to dbał jak założę, no w zimę i tak nie jeżdżę, za jakieś parę dni poldek idzie do garażu na sen, podczas którego dostanie nowe zawieszenie, hamulce Lucasa z całym osprzętem, rozrząd i parę innych :) przebiegów jakis mega też nie robię.
most poszedł za ok 500. Niestety był do plusa więc się nie nadawał do mnie
Z Plusa do minusa podchodzi, odwrotnie jest problem.
No to może być niezadowolony ten kto kupił ode mnie most 3,9 :)
-
Na pewno będę o to dbał jak założę, no w zimę i tak nie jeżdżę, za jakieś parę dni poldek idzie do garażu na sen, podczas którego dostanie nowe zawieszenie, hamulce Lucasa z całym osprzętem, rozrząd i parę innych
Jak to dobrze mieć garaż w którym można pogrzebać.
Obecnie nawet nie mam gdzie wymienić termostatu.
Nie myślałeś o jakimś dystansie na tył ? Fajniej by się prezentował na tych kołach :)
A poza tym to do zdjęć sobie załatw jakieś czarne blachy, wtedy dopiero będzie klimat :d
-
Blachy czarne były po zakupie ale niestety trzeba było oddać :( A koła i tak są planowane ciut większe, utrzymane w klimacie OZtów :)
-
(http://trojanowskipawel.w.interii.pl/inne/DSC003.jpg)
(http://trojanowskipawel.w.interii.pl/inne/DSC004.jpg)
-
doczekałeś sie Pan!
http://www.zlomnik.pl/index.php/2012/11/26/miks-autorski-po-slasku-katowice-i-okolice/
-
Hehe stare czasy :P Jeszcze macha pogięta i zderzak caro :)
-
Strasznie podoba mi się ten Poldek :-)
-
Już dawno tu nie zaglądałem to wrzucę chociaż fotke :) Generalnie roboty mechaniczne zostały zakończone, nie ma już co robić, na przód wleciały Lucasy, prawie wszystko wymienione na nowe, zaciski, tarcze, klocki, wahacze, wszelkie przewody, wydech, rozrząd, końcówki, drążek śr, wspornik, sworznie, przekładnia, amorki, drążki reakcyjne, zwrotnice, stab, filtry, no i długo by jeszcze wymieniał :) Pozostało lekkie dokończenie blacharki głównie w miejscach niewidocznych, konserwa spodu, wygłuszenie i uzupełnianie o jakieś bajerki, jakieś fajne felgi pewnie na przyszły sezon bo wyżej wymienione prace jak i te planowane na ten sezon pochłonęły trochę grosza :)
(http://trojanowskipawel.w.interii.pl/Zdjecie27735.jpg)
-
Piękny borkoroverer jeszcze tył by się borkowy przydał :-)
-
Dlaczego nie masz dekielków z naklejkami na OZetkach? :-)
-
Deficyt dekielkowy <lol2> 100zł za komplet nie będe płacił, odleje sobie z żywicy za grosze bo mam akurat jeden <lol>
-
(http://4.bp.blogspot.com/-gLq4QSHzfkM/UgyPMgFVWoI/AAAAAAAAAuc/3B8KysDZlY0/s640/IMG_5021.jpg)
(http://1.bp.blogspot.com/-77hWqbz4Rks/UgyP2vIHYqI/AAAAAAAAAvE/NqPtjx6P_3g/s640/IMG_5034.jpg)
(http://3.bp.blogspot.com/-T7UIOhe2z6I/UgyR9n24MOI/AAAAAAAAAw0/6Q2cQ-hQK78/s640/IMG_5106.jpg)
(http://2.bp.blogspot.com/-Ur3T9qndUHs/UgyPT9p9eCI/AAAAAAAAAuk/e5m6zEJCExs/s640/IMG_5015.jpg)
-
Piękny :) Pewnie ludzie oglądają się za nim :)
-
ładny borek ale przód przejściówki ja bym wolał :)
-
Piękny :) Pewnie ludzie oglądają się za nim :)
A jakże, zawsze kiedy go widuje w Skarżysku nie moge wzroku oderwać ;)
Gratuluje auta .
-
Piękny :) Pewnie ludzie oglądają się za nim :)
Niestety to jest troszkę wkurzające :P a jak ktoś się nie chce odwrócić to wystarczy mała przygazówka :)