FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Karoseria / Blacharka / Wnętrze => Wątek zaczęty przez: banned w Sierpień 09, 2011, 15:48:12 pm
-
Czy te pasy w ogóle są rozbieralne? Zdjąłem jakiś czas temu pasy z tylnej kanapy, same się zwinęły bardziej niż nominalnie i teraz zablokowały się na amen.
-
prościej, szybciej i taniej będzie kupić drugie.
W moim krótkim życiu jeszcze nie udało mi się odblokować pasów bezpieczeństwa, a wiele razy próbowałem.
Najlepszym rozwiązaniem jest nie doprowadzanie do zbytniego zwinięcia pasa
-
Tobie pewnie chodzi o nowe pasy a nie stare ;) ja ostatnio stare rozbierałem :D bo też mi się zblokowały ;) udało się odblokować ale u pasażera muszę w nich na nowo sprężynę nawijać :D
-
Niestety dyrdymały opowiadacie. Nie widzę po rozebraniu związku zwinięcia z zablokowaniem. W tych pasach jest po prostu bardzo czuły system wykrywania kapotażu który blokuje je nawet przy braniu zakrętu bo steruje nim kulka na bardzo płytkim stożku. Trzeba je idealnie wypoziomować i wtedy nie ma problemu z rozwijaniem. I pod żadnym pozorem nie zdejmować płaskiej części obudowy.
-
no wiadomo bo wtedy wypada spreżyna :D ale jak czlowiek jest cierpliwy to nie ma problemu :D ale one czasami sie zacinają nawet bez powodu :D wiem bo sam tak mam :D a powiedzcie mi u was tez pas pasażera z przodu tez jest w gorszym stanie niz kierowcy bo mi pas pasażera się szybciej psuje :D
-
Banda.... dbili.....
Pasy bezwładnościowe musza być ustawione w pozycji prawie idealnie pionowej żeby dało się je rozwinąć.
-
Banda.... dbili.....
I prawie słuszna uwaga bo przed rozbiórką 3 razy ustawiałem je na pion i nie chciały puścić.
-
No cóż - widocznie za mało się mogą cofnąć i ząbek nie puszcza. Mnie też się tak raz zablokowały, ale mogłem odkręcić górne mocowanie i cofnąć je jeszcze bardziej.
-
a jak rozbierzesz ten boczek plastikowy od pasów w którym jest ta beczułka i tak na tym kole zębatym podważysz tą blokadę to nie pójdzie? Bo u mnie wystarczyło że ją podważyłem i już wszystko śpiewało ładnie po rozciagnieciu