FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => AUTA SYMPATYKÓW KLUBU => Wątek zaczęty przez: Maćko w Sierpień 12, 2011, 18:39:27 pm
-
Taki sobie poldolocik koloru L49 - kakaowy w wersji przejściówka MR'91/MR'93. Mój tato był jego pierwszym właścicielem, od kwietnia ja się nim "wożę", z racji że ojciec sprawił sobie nową "plastikową" gablotę. Z ciekawszych rzeczy to el. szyby i lusterka. Jest mocno zardzewiały, ale jeszcze ujdzie, z rudą walczę jak tylko się da :d Być może w niedalekiej przyszłości alufelgi OZ, groki i może oricari. W dalszej przyszłości, jeśli buda się nie rozpadnie od rdzy to swap na k16.
(http://staticimg.polskajazda.pl/foto/foto-zoom/macko92IMG_2417.jpg) (http://staticimg.polskajazda.pl/foto/foto-zoom/macko92IMG_2420.jpg) (http://staticimg.polskajazda.pl/foto/foto-zoom/macko92IMG_2422.jpg)
(http://staticimg.polskajazda.pl/foto/foto-zoom/macko92IMG_2424.jpg) (http://staticimg.polskajazda.pl/foto/foto-zoom/macko92IMG_2429.jpg) (http://staticimg.polskajazda.pl/foto/foto-zoom/macko92IMG_2432.jpg)
PS. Jutro (13.08) będzie miał równe 18 lat :)
Profil na PJ: http://polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_Caro/133237
-
93 to jeszcze wąski zawias? Jeżeli tak to kaszaniasto będzie wyglądać Ori w tym.
-
93 to jeszcze wąski zawias? Jeżeli tak to kaszaniasto będzie wyglądać Ori w tym.
to jest przejściówka - zawias szeroki, reszta stara :)
-
A no to przepraszam. Będzie dobrze z ori. Ładny kolor. Jakoś tak mi przypadł do gustu.
-
Na początek radziłbym ogarnąć lakier, bo jest delikatnie mówiąc nieszczególny <do bani>
-
Lakier jaki jest każdy widzi, jest mocno zniszczony, jeśli będzie z nim cokolwiek jeszcze robione to tylko przemalowanie na inny kolor wraz z ostatecznym ogarnięciem rdzy. Co do przełączników - na razie są gdzie są, jak dorwę w najbliższym czasie oryginalną podstawkę to zamontuje tam gdzie powinny być :)
-
zostaw kolor w spokoju! to jest główny atut tego auta.
-
(http://img257.imageshack.us/img257/1776/img2231po.jpg) (http://img18.imageshack.us/img18/8754/img2225fj.jpg) (http://img820.imageshack.us/img820/8409/img2227d.jpg) (http://staticimg.polskajazda.pl/foto/foto-zoom/macko92img2215y.jpg)
Nowe budziki już od dłuższego czasu, a od niedawna również czerwone wskazówki :d Od zegarka trochę chukowo wyszła, bo nie chciały małpy zejść...
Po za tym założyłem zimówki i pomalowałem felgi :d
-
witaj
fakt polonez w przejsciówce MR 93 z nietypowym kolorkiem z palety z 91 roku. A nie lepiej zostawić w orginale, typu szare felgi, orginalne kołpaki, zegary kwadratowe niż unowoczesniać ?? zajrzyj do mojego i dbaj a przede wszystkim wypoleruj go i nawoskuj efekt będzie odrazu widoczny. Pozdrawiam:)
-
Oryginał mi się przejadł, za długo miałem z nim styczność :d
Jemu niestety polerka już nic nie da... lakier jest tak zniszczony, że w grę wchodzi tak naprawdę tylko kapitalna blacharka i nowy lakier... wszystkie 4 drzwi były wymieniane... i lakierowanie szprayem w puszce... to i tak że to jeszcze jakoś się zlewa z całością :)
-
twój samochód twój wybor, ale osobiście zostawił bym orginał bo ich już mało jest.
-
Też bym poszedł w oryginał i zbierał kasę na resto, nie zrobisz szału czerwonymi wskazówkami i białymi stalówkami, zapewniam Cię z reką na sercu.
-
Też bym poszedł w oryginał i zbierał kasę na resto
kasa jaką trzeba wpakować aby to auto odrestaurować przewyższa obecną cenę dwóch polonezów w dobrym stanie blacharskim.
i tak lepsze to niż miałby pójść na żyletki...
-
Nikt nie mówił, że będzie łatwo, ratuj dziada bo wąskie Caro to fajna sprawa, chyba nie o koszta chodzi w tej zabawie.
-
biała felga sie prezentuje, a co do caro to remont bo waski to juz rarytasik.
-
Przecież on nie jest wąski. To jest przejściówka z szerokim zawiasem, metalowym podszybiem, kwadratowymi zegarami...
-
Zrobić mu na nowo lakier i będzie robił robotę :)
-
tez tak uważam, ma dość nietypowy lakier w tym roku modelowym. Ososbiscie zebrał bym kasę i poświęcił się w remontu, efekt napewno by był, blacharka nie jest jakoś specyficznie droga ,np nowe błotniki orginał po 70zł, drzwi już kupisz za 50zł dobre bez rdzy , tak samo jak klapa i maska. Progi podciągi itp granice 25-30 zł, wiadomo kwestia lakieru , ale jest to zwykły bez metalicu więc koszt powinien być tez mniejszy.
Wiadome jest że koszta remontu przewyższają koszta zakupu czy danego egzemplarza, ale ilu Nas jest co władowało w w samochód sporo pieniędzy i jest efekt, mimo ze kupili by za to sprawny egzemplarz, liczy się pasja i zamiłowanie , a nie zniszczenie i zajechanie i oddanie na złom. Każdym razie przemysl sobie to wszystko i nie psuj go. a tak na marginesie sorki za ot...
-
Blacharka z wierzchu nie jest trudna do ogarnięcia, jakbym miał czas to nie wielkim nakładem kasy bym to zrobił, ale co z tego jeśli nie długo nie będzie już do czego przykręcać/spawać?
Na spocie pokazywałem o co chodzi... w tym samochodzie praktycznie nie ma podłużnic - blachy/kątowniki spawane do innych już kątowników, mocowanie stabilizatora przyspawane do podłużnicy na stałe... i w miejscach łączenia z podłogą są takie dziury (były, bo te elementy wzmocniłem, bo na pierwszy lepszym dołku trzasnąłby w pół) że młotek z trzonkiem wchodził...
I tak jak Multec zauważył, zresztą pisałem wcześniej - to jest fabrycznie szeroki zawias :)
-
widzę, że prawa strona bita :P ale autko rewelacja :) podobają mi się kwadratowe wskaźniczki :)
-
widzę, że prawa strona bita :P ale autko rewelacja :) podobają mi się kwadratowe wskaźniczki :)
Przez 18 lat poldek nie miał ani jednej nawet najmniejszej kolizji, prawa strona mogła być bita ale to na polonezie z którego pochodzą drzwi, lub zwyczajnie mojemu ojcu ręka się omskła podczas malowania drzwi :d
kwadratowych wskaźniczków już nie ma :( tzn. są ale leżą na półce jako eksponat w pokoju :d
-
no cóż polonez fajny , lecz na twoim miejscu ogarnał bym coś co jes t w lepszym stanie blacharskim
bo z tego co piszesz to praktycznie z blacharką spodu jest kiepsko.
-
60 lecie FSO :) Po awarii sprzęgła (2 dni przed zlotem), szybkim pitsopie bez kanału (wyjęcie skrzyni, ustawienie sprzęgła na oko bez wałka i ponownym włożeniu skrzyni) udało się dotrzeć na imprezę :)
http://polskajazda.pl/db/images_large_1032692.jpg
http://polskajazda.pl/db/images_large_1032691.jpg
http://polskajazda.pl/db/images_large_1032690.jpg
-
Na trasie Ci poleciało sprzęgło?
-
Przed. ;-)
-
A dokładniej 2 dni przed, kiedy już praktycznie było wszystko ustalone <lol> Sprecyzowałem bo rzeczywiście można to tak odebrać czytając poprzedni post :P
-
Ważne że dał radę :)